Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleempje

  30-11-2006 8:03:23
Hallo,
Ik zit eigenlijk met een probleempje namelijk :
Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn pa heb ik geen contact meer.
Op de uitnodiging worden beide ouders van het bruidspaar vermeld.
Dus normaal mijn ma en pa.
Ik wil dus zeker zijn naam er niet op met dat ik er geen contact meer mee heb.
Mijn ma heeft wel een nieuwe partner ( ze zijn niet getrouwd, dus is hij ook mijn stiefpa niet ).
Tis een lieve man en heb er ook geen probleem mee, maar ik vind da ook wa raar om dan als ouders zijn naam idp te zetten..
Zit er nog zo iemand in mijn geval, hoe lossen jullie dat op ?
Is ook raar mijn partners ouders als de ouders van te zetten en dan bij mijn ouders bv; de mama en vriend van..
Ik geraak er dus niet uit.
Iemand tips ?
Alvast bedankt
Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 540


nadia

 Meld misbruik30-11-2006 8:21:31

Hey

Wij zijn dit jaar naar een trouw geweest en daar stond de moeder haar naam ook niet op. Zij was trouwens niet op de feest.

Je kan de naam van je moeder er perfect alleen opzetten he. De naam van haar vriend kan je er eventueel bijzetten.

groetjes
nadia



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik30-11-2006 8:51:59

Hey,

Op onze kaart stonden onze ouders zelfs niet vermeld.
Gewoon xxx & xxx gaan trouwen ... en nog een leuk gedichtje.

Wij woonden wel al vier jaar samen als we gingen trouwen. Dus vonden het ook wat raar, als we er gingen opzetten de heer en mevrouw .. kondigen het huwelijk aan van hun ....

Onze ouders vonden het wat raar in het begin, maar ze zeiden erna van eigenlijk is het logisch dat je het zo doet.

Ik zou desnoods eens met je moeder praten wat zij ervan vind om haar vriend er dan wel of niet op te zetten.

Groetjes,
Christine



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik30-11-2006 11:31:54

Hallo

Wij gaan ook onze ouders niet vermelden, ook omdat mijn aanstaande zijn ouders gescheiden zijn en dan wordt dat al direct ingewikkeld. Bovendien wonen we al 5 jaar samen en vinden dat dat zo niet meer past

Groetjes
Christel



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik30-11-2006 11:32:01

Hallo

Wij gaan ook onze ouders niet vermelden, ook omdat mijn aanstaande zijn ouders gescheiden zijn en dan wordt dat al direct ingewikkeld. Bovendien wonen we al 5 jaar samen en vinden dat dat zo niet meer past

Groetjes
Christel



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-11-2006 13:24:48

Hey,

Wij vermelden onze ouders wel op de uitnodiging, ookal wonen wij al een tijd samen. Zij betalen hetfeest, dus mogen ze toch wel vermeld worden. Wij melden: Kirsten, Christoph en hun ouders nodigen u uit...
Daaronder staan dan de namen en het adres van onze ouders vermeld.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



natascha
28-7-2007
 Meld misbruik30-11-2006 17:29:39

Wij vermelden: Mario en Natascha nodigen u uit om samen met hun ouders, vrienden en familie te vieren. Zo is iedereen erbij betrokken zonder dat echt de namen vermeld worden...

Groetjes



mieken
20-7-2007
 Meld misbruik30-11-2006 19:36:07

Bij ons doen de kindjes de aankondiging. Onze ouders zijn beiden gescheiden en al jaren gelukkig hertrouwd.Ze staan er wel bij met hun 'nieuwe partner' ook onze overleden ouders (mijn mama en zijn pa) staan er ook op.
Dit voor de aankondiging.

Voor de uitnodiging is het enkel wij,het is ons feest,wij betalen alles en wij nodigen uit.



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik1-12-2006 15:29:33

Hey Mieke,

Mijn ouders zijn ook gescheiden en hebben beide een nieuwe partner. Gezien ik met beiden nog een zeer goed contact heb en ze ook 'alle 4' komen gaan we ze waarschijnlijk ook allemaal vermelden.
Uiteindelijk zijn deze mensen ook een deel van mijn leven geworden.

Groetjes,
Véronique



Evelien
17-3-2007
 Meld misbruik4-12-2006 21:58:54

Hallo,
MIjn ouders zijn ook gescheiden, hebben elk een nieuwe partner en mijn schoonvader is jammergenoeg twee jaar geleden overleden. Om deze kwestie niet te pijnlijk te maken nodigen ouders, grootouders en wijzelf uit. We specifiëren geen enkele naam en op die manier kan er zich niemand uitgesloten voelen.
Veel succes!
Evelien



kelly
12-5-2007
 Meld misbruik4-1-2007 14:14:18

op de uitnodiging zet je wat je zelf wil. het is niet omdat het zo verwacht wordt dat je dat ook zo moet doen.
Waar sommige mensen zich druk over make.
Mijn moeder is vorige maand overleden, en ik kan haar hulp niet meer vragen. maar onze trouw gaat toch door, dat zou ze zelf ook gewillen hebben.
26.05.2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info