Terug naar overzicht
Hey Annelies!Als je enkel voor de wet trouwt, mag je bij ons (Aalst) zelf een ceremonie uitwerken. Mijn nicht heeft dat gedaan. Normaal is de wet vrij kort en "bandwerkachtig" (of zo stel ik het mij toch voor - zal 't je laten weten na de 20e :d). Maar zij hebben er dus een persoonlijke viering van gemaakt, ook met teksten en liedjes etc. Dat was heel mooi.Zij is toen samen met haar man binnengekomen, maar ik denk niet dat het een probleem is als je als laatste zou willen binnenkomen. Om het cru te stellen denk ik niet dat die ambtenaren zich daar iets van aantrekken. Dus gewoon je zin doen zou ik zeggen!
Ik denk inderdaad niet dat er iemand zich iets van zal aantrekken wie er als eerste of laatste binnenkomt. Wij trouwen ook enkel voor de wet in Beveren, dus de trouw gaat door in Cortewalle. Denk dat ik samen met mijn bijna-man op dat moment zal binnengaan. Kunnen onze huwelijksdag ten vroegste vastleggen op 30 december dus dan zal ik er meer over weten, ondanks dat ze op de burgerlijke stand zeer vriendelijk zijn en me al veel informatie hebben gegeven! Indien je hierover verdere vragen hebt zou ik eens persoonlijk gaan horen op de burgerlijke stand of een mailtje sturen, zoals ik gedaan heb.
normaal ga je samen binnen in suite. MAAR als jij op voorhand zegt dat je later wil binnenkomen zie ik niet in waarom dit een probleem zou zijn.Weet jij hoe het er daar uitziet? Want het kan evengoed zijn dat als je de locatie gezien hebt dat helemaal niet meer wil omdat het geen meerwaarde heeft.Volgens mij is alles gewoon bespreekbaar. Dus doe vooral jouw zin :)
het is jullie dag , dus gewoon doen zoals jullie het willen anders heb je er achteraf misschien spijt van groetjes