Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel kosten menukaarten bij jullie?

  3-7-2013 13:18:56
Hoeveel geven jullie uit aan menus? Als ik ze in de stijl van de uitnodiging wil dan betalen we 1.2 euro per menukaart, samen 178euro... Ik heb het gevoel dat ik dat goedkoper kan vinden! Hoe zit dat bij jullie? Alvast bedankt!:)

Carolien
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1696


Sarah
7-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 13:42:52

Wij drukken ze zelf, dus enkel papierkosten (bij AVA)



margot
7-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 13:55:20

wij doen het ook zelf :)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 14:04:00

Ik denk dat wij dat ook zelf gaan doen



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 14:30:54

Wij hebben 1 menu per tafel in een kadertje gezet van Ikea (voor 1 euro)

Aan beide kanten kan je het menu lezen! Ik wou er niet teveel geld aan spenderen.. Niemand doet er iets mee achteraf.



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik3-7-2013 14:54:41

hier dachten wij ook van 1 menu te zetten op de tafel ( lange tafel 2 menu's) ook in een kader van ikea , samen met een foto met het tafelnummer Uiteindelijk staat daar maar enkel op wat je eet hé



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 15:25:33

Ik ga er een 3-tal denk ik per tafel zetten (tafels van 12 man...).
Twijfel nog of ik ze zelf ga printen of ga laten drukken.
Kijk eens bij PrintConcept of ZwartOpWit...
Ik heb de mijne zelf gemaakt in Photoshop, 't voordeel van laten drukken is natuurlijk dat je die onvermijdelijke witte randjes van een printer daar niet hebt, maar als je geen "volledige" achtergrond of zo hebt, maakt dat natuurlijk niet uit.
Ik heb vanmiddag dikker papier gekocht en ga ze straks hier eens uitprinten en zien wat 't geeft voor ik beslis om met een drukker te werken. (Wat je zelf doet, doe je meestal beter, zeggen ze toch).



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 15:32:43

en als jullie dat zelf doen, is dat dan thuis met de printer? of in een kopiecenter de menus gaan kopieren en uitprinten? Een dik papier zal bij mij niet door de printer gaan, maar ik kan wel eens kijken of ik een licht papier niet kan kleven op een mooi dik papier erachter in een andere kleur..:) bedankt al!
en bij de drukker vind ik het zo vervelend dat je eigenlijk bijna evenveel betaalt voor 15 menus als voor 120 (door de opstartkosten enzo)

Ik pluis het nog verder uit!:)



Lieve

 Meld misbruik3-7-2013 15:43:30

Onze feestzaal doet de menukaarten voor 30 of 50 euro. 't Zal dan niet echt helemaal in de stijl zijn van mijn kaartje, maar wie ligt er daar nu van wakker. Dat zijn nu net de zaken waar je op kan besparen.

Ik denk dat een goedkoop copycenter het goedkoopst uitkomt voor de doe-het-zelvers. Bij een drukker zal het zeker duurder zijn (oa opstartkost). Zelf printen is ook niet altijd goedkoper hoor. Meestal vergeet je dan ook je inkt mee te rekenen en die is duur.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 16:38:12

Inderdaad, ben vandaag nog nieuwe kleurencartridges gaan halen... 45 euro, 40 vellen papier van 200gr voor 10 euro, zit ook al aan 55 euro he zo...
ik ga 't hier nu ne keer uitprinten se... benieuwd :)



Brigitte

 Meld misbruik3-7-2013 19:22:53

onze feestzaal doet dat gratis , is een service



jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik3-7-2013 21:17:57

hallo

ik ook men papier bij ava maar te dik voor men printer
dus gewoon naar de drukker bij ons
heeft dat eigenlijk gekopieerd erop
18 euro voor 50 kaartjes te drukken
en heb ze zelf gelamineerd (action)

maar nu ben ik wel op zoek naar iets op ze te 'presenteren' op tafel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info