Terug naar overzicht
hey peggy,ik denk dat je nu beter alles al kan vastleggen, zeker eens gaan horen op het gemeentehuis of je datum nog niet volzet is. Uitnodigingen worden meestal een acht weken op voorhand opgestuurd dus daar heb je nog genoeg tijd voor.Beleef er alvast veel plezier aan!Groetjes, katleen10/08/07
Hey Peggy,wat leuk, wij trouwen op 21/09 in Zottegem. Ik denk dat je het best toch al de wet en de kerk vastlegt zodat je ook nog keuze hebt uit de verschillende uren. Daarnaast heb ik ook al de wagens vastgelegd doordat we iets origineel wouden en er vroeg moesten bij zijn. Vanaf nu ga ik enkele fotografen contacteren denk ik. Best met alles niet te lang wachten want september 2007 is best wel een populaire maand. Als je wil, geef ik je mijn mailadres als je nog zaken wilt bespreken! Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen van je trouw!Eva
Hey Peggy,Wij trouwen 25/08/07 en hebben al volgende dingen vastgelegd:zaal: maand geledenmuziek voor in de kerk: enkele weken terug geboekt pastoor + viering kerk: ook enkele weken terug vastgelegdfotograaf: vorige week besproken en vastgelegdVervoer: toevallig enkele weken terug te weten gekomen dat vrienden met een Jaguar willen rijden met ons, dus aardig meegenomen (anders hadden we geen speciale auto's genomen)gemeente: enkele weken terug gaan informeren, maar kunnen we nog niet vastleggen, wel "optie" op dag genomen.Kleed: (toevallig) vorig weekend besteldvoor ringen kijken we al een beetje rond (nog tijd genoeg, maar ze zijn zo mooi!) Uitnodigingen: er werd ons gezegd die rond juni te versturen, omdat we trouwen in de vakantie, dus nog tijd genoeg ook.Kledij voor mijn toekomstige is het volgende denk ik.En bloemen, drukker, bespreking menu,... is nog (vrij) ver weg momenteel...Ik snuffel wel hier en daar rond voor originele misboekjes en teksten...Voor een ceremoniemeester hebben we geinformeerd maar nemen wij uiteindelijk toch niet.getuigen en bruidskindjes gaan we vragen rond de eindejaarsfeesten met een origineel cadeautje.Groetjes,Veerle25/08/07
HalloHet gemeentehuis kun je pas 6 maanden op voorhand vastleggen omdat de documenten die je moet aanvragen, slechts 6 maanden geldig zijn. Als je contact opneemt met het gemeentehuis kunnen ze wel al je datum noteren en je zeggen wat je nodig hebt.
http://groups.msn.com/huwelijksplanning lieve groeten,Ann