Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  2-7-2013 11:58:28
Hallo bruidjes,

Vorige week zondag hebben wij eindelijk al wat uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven en in de brievenbussen gaan steken.
Ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat ik wel al iets van reactie zou hebben gekregen.
Helaas heb ik van niemand al een reactie gekregen.
Misschien verwacht ik te veel maar een berichtje is nu snel gestuurd.
Ik zit er wel wat met in.
Iemand met hetzelfde probleem?

Er staat wel op het kaartje: bij verhindering graag een seintje voor 15 augustus.
Ik hoop wel dat iedereen iets laat weten of ze nu wel komen of niet.

Groetjes!


Tiffany
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1253


Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik2-7-2013 12:14:40

Onze kaartjes zijn al eind mei verstuurd, en er zijn nog altijd mensen die niet hebben geantwoord.
Veel mensen gaan er gewoon van uit dat je wel weet dat ze komen :s
Ik vind het ook een kleine moeite om ff een sms of mailtje te sturen, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd.
Bij mij hebben ze nog tijd tot 16/07 om te antwoorden, de mensen die niet geantwoord hebben, zal ik een heel kort berichtje sturen dat als ze niet antwoorden ik hun aanwezigheid ook niet kan doorgeven aan de zaal!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik2-7-2013 12:16:04

Indien je tegen 15 augustus van sommigen geen reactie gekregen hebt, zou ik ze persoonlijk eens opbellen.
Niet echt jouw taak natuurlijk, maar dan zul je veel meer duidelijkheid hebben en hoef je er niet meer wakker van te liggen.
grtz



Elke
12-10-2013
 Meld misbruik2-7-2013 12:29:19

idem hier hoor, ik heb gewoon terloops gevraagd, heb je onze uitnodiging goed ontvangen en dan kwam iedereen maar "oh ja, we moeten nog bevestigen", aard van het beestje ;-)
zelf even polsen, kan geen kwaad en het helpt je aanwezigheidlijst vooruit!

groetjes



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik2-7-2013 12:53:14

Je tekst zegt het ook zelf hé: bij verhindering. Misschien gaan veel mensen er van uit dat ze niks hoeven laten weten, omdat ze kunnen komen. en ze hebben tijd tot 15 augustus, dus de mensen wachten ook wel daarmee. Onze uitnodigingen zijn 2 weken de deur uit en ik had eerlijk gezegd ook van mensen vlugger een reactie gehad, mss idderdaad omdat ze er van uitgaan dat ze het niet meer hoeven laten weten. Ik zou hier en daar rondvragen zoals Elke zegt, en bij mensen die je echt niet zeker bent, na de 15de es opbellen om het te vragen.
Veel succes nog!



ES
21-9-2013
 Meld misbruik2-7-2013 13:01:07

Om dit te vermijden hebben wij dus vermeld 'Graag een seintje voor 1 september of u al dan niet aanwezig zult zijn' :-)We zijn onze uitnodigingen nog volop aan het rondbrengen, maar hebben toch al wat bevestigingen binnen.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-7-2013 13:24:48

bij ons bevestigen de meeste mensen al bij het afgeven :-)
wij hadden ook vermeld: 'kan je er helaas niet bij zijn of juist wel : stuur ons dan even een sms of bel', maar tot nu toe heeft nog maar 1 iemand via SMS laten weten dat ze komen ;-) de rest heeft zo al bevestigd en van sommigen weten we nog niks...

aard van het beestje inderdaad, ik denk dat het onvermijdelijk is dat we achter een paar
aan moeten lopen :-)



Lieve

 Meld misbruik2-7-2013 13:44:07

De meeste mensen wachten gewoon tot tegen de einddatum om te bevestigen; hoe ben je zelf. Ik ben zelf ook zo.

Maar, je verwoording : "bij verhindering", bepaalt dus alleen dat ze iets moeten laten weten als ze niet komen.

Bij mij is het dus de bedoeling dat ze sowieso bevestigen. Er zal dan ook staan : Gelieve te bevestigen of u al dan niet komt.

Maar, ik ga er nog een antwoordkaart bijsteken die ze sowieso moeten terugsturen. Deze zal al gefrankeerd zijn en ze moeten gewoon invullen : ja, ik kom (en aantal personen) of nee, ik kom niet. Als ik dan geen reacties krijg, dan weet ik het niet.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 14:29:09

Van de meesten zal je het weten tegen de 15 augustus en achter een aantal zal je moeten achtergaan. Voor mensen is september nog een eeuwigheid, behalve voor diegenen die het feest organiseren... Niets aan te doen. Mensen die niet komen laten het doorgaans wel iets sneller weten.



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik2-7-2013 16:10:13

Wij hebben het open geformuleerd: geef een seintje voor 15 augustus. Dus in principe moet iedereen verwittigen of ze al dan niet kunnen komen. De hele familie gaat er echter van uit dat we wel weten dat ze gaan komen. En bij sommige vrienden idem. Ik stuur altijd nog een smsje om te bevestigen, maar er zijn blijkbaar veel mensen die niet zo denken. Wij krijgen ook vaak de opmerkingen: 'super mooie uitnodiging, bedankt om ons erbij te vragen'. En dan zeggen ze niet of ze kunnen komen... Dat begrijp ik al helemaal niet . Ik denk dat het dus bij iedereen wel wat hetzelfde probleem is. Je zal zien, tegen 15 augustus komt dat wel in orde. Allez, daar geloof ik toch in...




Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 20:13:29

Wij hebben ook gezegd "verwittigen voor 1 juli". En dan vragen er nog "moeten we iets laten weten als we komen ook?". Ik heb nu ook berichtjes rondgestuurd à la "hebben jullie onze uitn ontvangen?" en meestal krijg ik dan idd de reactie "ah ja, 'k moest nog iets laten weten zeker?" Stilletjes aan raakt onze lijst wel compleet.
Sommigen snappen wel niet dat de uitnodiging gericht is aan de personen die op de enveloppe staan... Er zijn collega's van hubbie die hun kroost ook dachten mee te brengen... Niet dat ik daar per sé iets tegen heb, maar wij kennen die niet, plus ik denk dat al dat lawaai en onbekende mensen voor die kids ook echt niet leuk zijn. Ik zou er zelf nooit aan denken van mijn kids (als ik er had) mee te nemen naar de receptie van een collega... Bij familie is dat anders, maar bij collega's?
Nuja, niet te veel zorgen in maken, reminderke sturen en dan ga je wel veel reactie krijgen hoor...



Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik2-7-2013 20:34:19

Wij hebben gewoon gezet: "Graag een seintje voor 15 augustus". Wij verwachten dus ook van iedereen een antwoord. Onze uitnodigingen zijn nu een week allemaal de deur uit, en de respons loopt maar traag binnen.
Sommige genodigden lieten al iets weten per mail. Iedereen die reageert mag ook van ons een respons verwachten, zodanig dat ze toch ook van onze kant een bevestiging krijgen.
Ik vind het wel vervelend dat de mensen niet onmiddellijk iets laten weten, het is precies alsof ze afwachten of er ècht niets beters is die dag (en zeker voor de genodigden van de receptie).
Soit, ze hebben nog wat tijd hé... Hopelijk moet ik niet te veel mensen meer zelf opbellen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info