Terug naar overzicht
Hey hey , Wij hebben dit niet moeten meebrengen hoor . Bij ond kijkt de pastoor voor het nodige mss eens vragen aan hem ? Zei kunnen deze papieren op vragen he veel groetjes en veel sucses
wij moesten ook onze doopbewijzen opvragen .. maar onze was totaal niet boos dat dit nog niet in orde is .. hij had begrip , hij zei da ik nog tijd had .. 1week ervoor moet hij die papieren wel hebben :Ddus .. je hebt nog veel tijd als je pas in 2014 trouwt!;-)( doop bewijzen moet je aanvragen aan de kerk wr je gedoopt bent ... )
Sarah, dit kan nadien nog in orde gebracht worden hoor. De priester heeft de gegevens van jouw doopsel nodig: namen van de ouders, datum doopsel en parochie waar je gedoopt bent.
Hier een gelijkaardig probleem. Mijn man is gedoopt in de kapel van het ziekenhuis. Iemand daar ervaring mee? Ik heb dus geen idee hoe ik aan zijn doopakte moet geraken
Oke al een opluchting.. ik heb het aan de deken gevraagd van de kerk waarin ik gedoopt ben.Ik weet welke kerk en waar ik gedoopt ben.. juist de datum niet :)
och en nog iets, in welke parochie je ouders woonden toen je geboren werd
Goh ik kon de datum van mijn doop en de kerk zeggen en de diaken heeft het dan zelf opgesnord :-)
Ok dikke merci rebecca.. gauw nog is smsje naar de papa sturen dan ;)
Onze pastoor had gewoon de parochie van de moeder bij je geboorte, de naam van je moeder en je geboortedatum nodig. De parochie waar je woont moet dan de doopaktes opvragen.