Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreislijst

  28-11-2006 6:36:04
Hallo

Weet iemand van jullie waar je in de regio Antwerpen - Kempen terecht kan voor een 'huwelijksreislijst'?

Daarmee bedoel ik dat de mensen die iets zouden willen schenken voor ons huwelijk een bijdrage doen voor onze huwelijksreis, in de vorm van een echte huwelijkslijst(waarbij ze de keuze hebben uit de verschillende onderdelen van de reis).

Het lijkt me echt een tof idee voor ons omdat wij al helemaal gesettled zijn!

Op de huwelijksbeurs in Antwerpen stonden er ook mensen van een reisbureau die deze formule toepassen, maar heb jammergenoeg hun foldertje niet meer. Kan iemand van jullie me misschien hun website even opgeven?

Bedankt voor de tips!

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 503


Nele
9-6-2007
 Meld misbruik28-11-2006 8:38:49

Hallo A!

Ik ben ook naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest, maar heb wel hun foldertje nog. Ik vond het ook een goed concept.

Het is Uniglobe Travel. Zie www.uniglobe.be . Daar kan je ook alle kantoren terugvinden.

Waar gaat jullie huwelijksreis naartoe eignelijk?

Veel succes verder!

Groetjes, Nele.



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik28-11-2006 9:12:14

Hoi,

Dit kan ook bij de reisbureaus van Maretours. www.maretours.be

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Ann
4-8-2007
 Meld misbruik28-11-2006 17:55:00

Inderdaad, dat was uniglobe travel. Wij vonden het ook een leuk idee en nu we even rondgekeken hebben, blijkt dat je dat ook bij een aantal andere reisbureau's kan. Op de meir in antwerpen (op het einde aan de groenplaats) heb je een reisbureau van jet air. Daar doen ze dat ook.

Veel succes!



Patrick

 Meld misbruik15-1-2007 9:30:44

dag Mieke,

Onze firma stond op de huwelijksbeurs in Antwerpen met info over de huwelijksreislijst.

Je vindt al onze kantoren op www.uniglobe.be

vriendelijke groeten,

Patrick
UNIGLOBE Travel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums