Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer onze uitnodigingen versturen?

  24-6-2013 16:32:46
Hallo iedereen

Onze dag komt stilaan dichterbij en we hebben vorige week onze uitnodigingen ontvangen en ze zijn prachtig.
Nu weten we niet goed wanneer ze te versturen.
We geven de gasten de tijd om te antwoorden tot 7 september.

Zelf dachten we aan midden juli.

Wat denken jullie?

kylie
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 830


Ne
28-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 16:36:39

Ik dacht ook zo iets. Wilde hen tijd geven tot 4 september.

Het komt dichterbij! :)
Ik ga dus dringend de uitnodigingen moeten af maken :p



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 16:37:33

Hey Kylie,

Wij trouwen twee weekjes voor jullie en wij zijn nu onze uitnodigingen aan het uitdelen en versturen. Normaal moet je ze 6 tot 8 weken voor datum versturen, maar wij hadden een beetje 'schrik' zo na de grote vakantie en vlak na de tweede zit dat veel mensen dan weg zouden zijn en niet antwoorden voor de deadline. Als ik jou was zou ik nu stilaan beginnen uitdelen aan de familie, en dan volgende week de rest op de bus doen.
Groetjes!



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 16:59:48

Ik zou het ook zoals Ann hierboven mij doen :)

Wij trouwen ook op 14 september, maar onze uitnodigingen zijn al een dikke 2 maanden de deur uit.. We zijn op ons gemak bij de familie (Grote familie) kunnen langsgaan en hebben niks met de post moeten opsturen..
Ze hadden tijd tot 30 juni om te antwoorden, dus we weten bijna van iedereen of ze komen of niet..

We zijn inderdaad héél vroeg, maar tis hoe je het zelf wilt he!



Liese

 Meld misbruik24-6-2013 17:07:47

Hey,
wij trouwen op 21 september 2013.
We hebben onze uitnodigingen sinds dit weekend en we zijn ze nu aan het samensteken... De bedoeling is dat we vanaf komend weekend beginnen ronddelen aan familie en vrienden en dat we ze vanaf de tweede week van juli op de post doen.

De mensen worden gevraagd om uiterlijk 31 augustus te antwoorden...

Ik vind het een moeilijk evenwicht, enerzijds zeggen mensen je moet goed op tijd versturen want de vakantie valt er tussen, anderzijds ken ik weinig mensen die heel de zomer weg zijn en zijn mensen dan misschien sneller geneigd om ze langer te laten liggen want het is toch nog zo veraf en dan vergeten ze misschien te antwoorden...

vandaar dat we ze niet extreem vroeg versturen :-)



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 17:33:28

Wij versturen ze 8 weken op voorhand, wat ons zeker vroeg genoeg lijkt, ook al trouwen we een week na de grote vakantie. We hebben nu pas onze uitnodigingen besteld. Er is niemand de hele vakantie weg, dus dat komt wel goed. Te lang ervoor lijkt me niet zo interessant, gezien mensen dan vaak vergeten te bevestigen, want ze hebben nog genoeg tijd...



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 21:14:09

Wij verstuurden wel al een Save The Date, dus normaal gezien kunnen de mensen die erbij willen zijn, de datum al vrijhouden.




Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik24-6-2013 21:15:58

Wij trouwen 21 september en de uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit. We willen ze sowieso tegen eind deze week weg, zodat we nog voor het groot verlof zijn. We vragen de mensen te antwoorden tegen 15 augustus, zodanig dat we nog genoeg hebben om eventueel mensen te bellen die niet hebben geantwoord en ook om de tafelschikking te maken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info