Terug naar overzicht
Dag MiekeWij waren ook gaan kijken bij het bruidsparadijs om ons vervoer te kiezen en we waren zeer ontevreden over verschillende aspecten.De auto's/bussen enzovoort waren echte roestbakken die blijkbaar op het moment van dienst even opgepoetst worden. Ze waren helemaal niet vriendelijk toen we om uitleg en algemene informatie vroegen. De winkel komt vrij rommelig over omdat er heel veel staat op een kleine oppervlake.Als ik een goeie raad mag geven ga dan eens een kijkje nemen bij "The london ceremony bus". Die zijn eveneens in Kapellen gevestigd en jullie gaan direct het verschil zien.De londense taxi's stonden al te blinken en de dame van daar zei dat ze nog moesten worden opgeblonken. Wij trokken toen heel grote ogen omdat we vonden dat ze niet harder konden blinken dan dat ze toen al deden.Ze zijn daar ook heel prijsvast, heel vriendelijk. Kortom wij zijn heel tevreden van hun geleverde diensten.Ik hoop dat ik je hiermee wat meer info heb gegeven.Heel veel succes met jullie zoektocht.Ilsereeds 114 dagen gehuwd.
Hallo Mieke,Ik moet Ilse volmondig gelijk geven. Wij zijn ook eerst gaan kijken naar de bussen van het Bruidsparadijs en waren er ook niet over te spreken. Wat de vriendelijkheid betreft mogen we niet echt klagen want wij zijn daar wel goed geholpen geweest met het bekijken van de uitnodigingen. Maar ik heb ook al wel horen zeggen dat de service na verkoop heel wat minder is dan voor je er iets hebt beslist. En ja hoor de Londen Ceremony Bus zeker een aanrader. Wij zijn er trouwens gisteren ons vervoer gaan vastleggen. Dus ik zou zeker en vast daar eens langsgaan dan ben je natuurlijk nog tot niets verplicht en kan je het vergelijk eens maken. Veel succes met de keuze. Groetjes Kate
Hallo Miekewij hebben eigenlijk dezelfde ervaring! ik was eerst naar het wagenpark van Retro gaan kijken en die wagens en bussen zagen er piekfijn uit. wat was het verschil groot toen we in kapellen gingen kijken. daar staat het wagenpark gewoon buiten en inderdaad die bussen zien er ontzettend verwaarloosd uit. wij hebben toen voor retro gekozen, omdat zij ook nog eens goedkoper waren!ga maar eens kijken en zelf vergelijken, je merkt het meteen!groetjesbirgit02.12.06
Hallo,Bedankt iedereen voor de eerlijke reacties!We zijn ook een kijkje gaan nemen bij Het Bruidsparadijs en het viel ons direct op dat de auto's er binnenin verroest uitzagen, en niet fris roken. De auto die wij verkozen viel langs buiten nogal mee, maar er stonden inderdaad echte roestbakken tussen. We hebben ondertussen prijzen opgevraagd bij Retro (zijn al zeker goedkoper) en we gaan er zeker een kijkje nemen.Ik laat jullie weten hoe het verlopen is!Vele groetjes,Mieke
als zangeres heb ik een hele tijd terug met een ceremoniemeester/huwelijksorganisator gewerkt, die zelf nooit voor bruidsparadijs koos (heel bewust, redenen zie andere reacties) maar steeds met kwaliteitswagens, die hij regelmatig blijft controleren, ... Ik vond zijn manier van werken echt fantastisch! misschien een aanrader, al was het maar voor 't vervoer! peterceremonie@hotmail.comwww.huwelijksorganisator.be Met mijn complimenten, hij zal mij nog wel herinneren.
Hallo,Wij zijn op de trouwbeurs in Antwerpen gevallen voor de oldtimerbus van Reizen Lauwers. Die is pas gerenoveerd en heeft prachtige witte leren zetels. Ze is ook een stuk goedkoper dan bij het Bruidsparadijs. 770 euro voor acht uur terwijl het bij het bruidsparadijs 735 is voor 4 uur!Groetjes,Leen 22-06-07