Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Het Bruidsparadijs / Antique Auto in Kapellen?

26-11-2006 16:23:03
Hallo

Wij stonden op het punt om naar het Bruidsparadijs / Antique Auto te gaan om het vervoer voor ons huwelijk vast te leggen.

Door erover te praten, vernemen wij van verschillende mensen dat ze er niet erg tevreden over waren: niet echt vriendelijk, bestelde bedankjes waren niet op tijd klaar, de afgesproken prijs zou niet nageleefd worden (onverwachte kosten nadien, buiten de vooraf voorgestelde prijs), old-timerbus die na een paar km stilviel, zodat de trouwer noodgedwongen met hun eigen auto's moesten rijden.

Nu weet ik niet meer of we daar wel zouden gaan, nadat we dit allemaal gehoord hebben!

Hebben deze mensen gewoon pech gehad en zijn het alleenstaande gevallen? Ik zou graag jullie ervaringen horen, goed of slecht!

Alvast bedankt.

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 490

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik26-11-2006 21:55:04

Dag Mieke

Wij waren ook gaan kijken bij het bruidsparadijs om ons vervoer te kiezen en we waren zeer ontevreden over verschillende aspecten.

De auto's/bussen enzovoort waren echte roestbakken die blijkbaar op het moment van dienst even opgepoetst worden. Ze waren helemaal niet vriendelijk toen we om uitleg en algemene informatie vroegen. De winkel komt vrij rommelig over omdat er heel veel staat op een kleine oppervlake.
Als ik een goeie raad mag geven ga dan eens een kijkje nemen bij "The london ceremony bus". Die zijn eveneens in Kapellen gevestigd en jullie gaan direct het verschil zien.
De londense taxi's stonden al te blinken en de dame van daar zei dat ze nog moesten worden opgeblonken. Wij trokken toen heel grote ogen omdat we vonden dat ze niet harder konden blinken dan dat ze toen al deden.
Ze zijn daar ook heel prijsvast, heel vriendelijk. Kortom wij zijn heel tevreden van hun geleverde diensten.

Ik hoop dat ik je hiermee wat meer info heb gegeven.

Heel veel succes met jullie zoektocht.

Ilse
reeds 114 dagen gehuwd.

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik27-11-2006 8:17:59

Hallo Mieke,
Ik moet Ilse volmondig gelijk geven. Wij zijn ook eerst gaan kijken naar de bussen van het Bruidsparadijs en waren er ook niet over te spreken. Wat de vriendelijkheid betreft mogen we niet echt klagen want wij zijn daar wel goed geholpen geweest met het bekijken van de uitnodigingen. Maar ik heb ook al wel horen zeggen dat de service na verkoop heel wat minder is dan voor je er iets hebt beslist. En ja hoor de Londen Ceremony Bus zeker een aanrader. Wij zijn er trouwens gisteren ons vervoer gaan vastleggen. Dus ik zou zeker en vast daar eens langsgaan dan ben je natuurlijk nog tot niets verplicht en kan je het vergelijk eens maken. Veel succes met de keuze. Groetjes Kate

birgit
2-12-2006
 Meld misbruik27-11-2006 9:34:24

Hallo Mieke

wij hebben eigenlijk dezelfde ervaring! ik was eerst naar het wagenpark van Retro gaan kijken en die wagens en bussen zagen er piekfijn uit. wat was het verschil groot toen we in kapellen gingen kijken. daar staat het wagenpark gewoon buiten en inderdaad die bussen zien er ontzettend verwaarloosd uit. wij hebben toen voor retro gekozen, omdat zij ook nog eens goedkoper waren!
ga maar eens kijken en zelf vergelijken, je merkt het meteen!
groetjes
birgit
02.12.06

A
10-8-2007
 Meld misbruik28-11-2006 17:55:48

Hallo,

Bedankt iedereen voor de eerlijke reacties!

We zijn ook een kijkje gaan nemen bij Het Bruidsparadijs en het viel ons direct op dat de auto's er binnenin verroest uitzagen, en niet fris roken. De auto die wij verkozen viel langs buiten nogal mee, maar er stonden inderdaad echte roestbakken tussen.

We hebben ondertussen prijzen opgevraagd bij Retro (zijn al zeker goedkoper) en we gaan er zeker een kijkje nemen.

Ik laat jullie weten hoe het verlopen is!

Vele groetjes,
Mieke

Ann

Meld misbruik29-11-2006 23:34:33

als zangeres heb ik een hele tijd terug met een ceremoniemeester/huwelijksorganisator gewerkt, die zelf nooit voor bruidsparadijs koos (heel bewust, redenen zie andere reacties) maar steeds met kwaliteitswagens, die hij regelmatig blijft controleren, ... Ik vond zijn manier van werken echt fantastisch! misschien een aanrader, al was het maar voor 't vervoer! peterceremonie@hotmail.com
www.huwelijksorganisator.be
Met mijn complimenten, hij zal mij nog wel herinneren.

Leen
22-6-2007
 Meld misbruik3-12-2006 14:12:04

Hallo,

Wij zijn op de trouwbeurs in Antwerpen gevallen voor de oldtimerbus van Reizen Lauwers. Die is pas gerenoveerd en heeft prachtige witte leren zetels. Ze is ook een stuk goedkoper dan bij het Bruidsparadijs. 770 euro voor acht uur terwijl het bij het bruidsparadijs 735 is voor 4 uur!

Groetjes,

Leen
22-06-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...