Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Card XL - super ervaring

  20-6-2013 15:17:19
Hey,

Omdat ik merk dat sommige mede bruidjes hier nogal sceptisch tegen CardXL stonden wil ik even mijn beleving delen.

Wij hebben 2 weken geleden onze uitnodigingen besteld en betaald na 2 dagen hadden we al een proefdruk op mail en aangezien ik toen ik mn uitnodiging "in het echt" zag toch vanalles wilde veranderen heb ik dit op mail gezet & gereplayed naar hen.
Ik kreeg direct de volgende dag een nieuwe proefdruk met de aanpassingen en zelfs toen ik daar nog aanpassingen aan wilde was dit geen problemem ze waren echt super vriendelijk en we hebben 4dagen na het bevestigen van het definitieve ontwerp de kaarten aangekregen.
Ze zijn echt prachtig, we zijn echt blij met het resultaat.
Nu de eveloppen schrijven, en wachten tot mn adresstickers voor op de achterkant (met ons adres dit paste echt niet mer op de kaarten :)) die ik heb besteld bij vistaprint en ze kunnen op de post, het begint nu toch allemaal wel héél dicht te komen :) ...

Heb wel een tip, meld je optijd aan op hun website wij hadden dit enkele maanden geleden al gedaan en ipv de gewone 20% korting die ze geven bij het aanmelden kregen we ineens een mail met een korting van 25% dit heeft ons wel over de schreef getrokken om definitief te bestellen ;) ...

Wij zijn dus héél tevreden en hopelijk zijn er mensen die nog twijffelen nu wat gerust... wij hadden niet echt een andere optie aangezien onze vaste drukker weg is gegaan (kapelstraat hoboken) en we anders naar de ava moesten. Maar in de ava hebben ze dezelfde collecties ong als bij cardxl en is de drukkost duurder.


Jasmijn
24-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1502


natascha
14-6-2014
 Meld misbruik20-6-2013 15:34:41

Hey jasmijn, Bedankt om jou ervaring te delen. Is idd een goede tip om al wat vroeger aan te melden :). Kom jij ook van Hoboken? :) Groetjes



Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik27-6-2013 12:44:37

Neen momenteel woon ik in Wilrijk en ben afkomstig uit Hemiksem maar heb wel een jaartje in hoboken op moretusburg gewoond maar daar kon ik niet echt aarden.
maar ik kom wel veel in Hoboken voor mn inkopen enz te doen :) ...





Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik27-6-2013 12:52:15

Hey Natacha,

Ik heb net je berichtje gelezen over je dessertjes wij maken een super simpel extratje voor bij de taart te zetten omdat niet iedereen zot is van taart.
Dit is gewoon met advocaat en mascarpone ik ga het straks met mn mama uittesten we doen dit in amuse glaasjes die ik super goedkoop heb gekocht in de aldi als het lukt en je zou ook iets in glaasjes willen maken mag je die van mij hebben na de trouw aangezien ik niet denk dit ooit nog eens te gebruiken is mss ook leuk voor chocomousse ofzo in te doen. Aangezien we niet ver van elkaar wonen ;) ... Mn dochter zit op school in hoboken dus op deze manier kunnen ze na augustus mss wel bij jou geraken ... je kan me altijd op facebook vinden onder coeman yasmijn of anders een mailtje sturen naar jasmijn.coeman@gmail.com



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 13:53:16

Aah zo, oke is goed Jasmijn. Je laat het maar horen dan :). Ik zal je direct eens opzoeken op facebook ;). Is wel grappig, wij wonen in Hoboken en onze kindjes gaan in Wilrijk naar school :).



Mila
3-7-2014
 Meld misbruik15-8-2013 20:47:15

Waar doen jullie jullie trouwfeesten? Ik kom uit Aartselaar. Alle tips zijn welkom :-)



Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik16-8-2013 7:56:58

Gildenhuis in reet doen wij het... super vriendelijke man en de zaal is net helemaal vernieuwd en mooi, je mag je eigen wijn fruitsap en sterke dranken meebrengen en je betaald geen dopkesrecht (dat is wanneer de eigenaar niets op de drank verdient en je dus bv 1euro moet betalen per fles die je hebt geopend van je zelfs) der is nen tuin aan en een redelijk professionele keuken en je mag zelf kiezen wat voor catering je gebrukt, van BBQ tot poepchique alles mag ;) ... en als het voor een huwelijk is probeert de man er altijd voor te zorgen dat de zaal de dag ervoor ook vrij is om te komen decoreren :) ... en het beste van al ... kost maar 220euro huur wat echt goedkoop is aan deze kanten :)



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik18-8-2013 22:23:23

Wij hebben schuttershof in Hoboken. Juist achter ons hoek :). Langs buiten zou je denken ooh nee maar echt mooie zaal. Wij doen meer fuifachtig niet grand chique. Cava en fruitsap voor de receptie mogen we zelf meebrengen, de rest van de zaal. We betalen 250€ voor de zaal. Eten en hapjes kan je daar ook nemen ( lees broodjes enzo) maar wij nemen iemand dat we kennen.



Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik22-8-2013 12:29:01

hey natacha je zou op fb cakes attaf eens moeten opzoeken wij hebben onze taart daar besteld 6 verdiepingen voor 80 a 100 man en kost 300euro die madam is uit hoboken dus is mss wel interesant voor jou :)



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik22-8-2013 13:07:10

Hey Jasmijn, Ik heb daar even contact mee gehad via mail maar na een tijdje kreeg ik geen reactie meer. We hebben nu iemand op faceboek, een zus van iemand dat ik ken, en dan betalen we 350€. Dat is dus iets meer maar we hebben dan een taart is suikerpasta en een soort slagroomtaart, met de nodige versiering natuurlijk ;).



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik22-8-2013 13:07:38

Facebook dus :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info