Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen kinderen welkom.

19-6-2013 14:37:19
Hey bruidjes,

Ik zit met een dilemma, het petekindje (10j) van mijn aanstaande in bruidskindje en is ook ineens de dochter van de getuige dus het kan niet anders dan dat die mee komt naar de ceremonie.

Maar mijn broer heeft een kindje dat tegen dan 1,5j is en de andere getuige heeft ook een kindje dat tegen dan 1j is...dus beiden zitten ze in de suite maar ik wil hun kindjes er niet bij daar ik doodsbenauwd ben dat ze gaan huilen tijdens de ceremonie.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken want ik wil ook niemand kwetsen?!

Grt, Sanne.

sanne
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 1476

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-6-2013 14:58:08

Ik denk dat het onvermijdelijk is dat je mensen gaat kwetsen als je het ene kindje wel en het andere kindje niet gaat laten komen. Het valt natuurlijk te begrijpen dat je bang bent dat ze gaan huilen maar je kan het misschien subtieler aanpakken. Je zou voor je zegt dat ze niet welkom zijn eerst een keer kunnen vissen of ze wel van plan zijn om ze mee te nemen. Mijn schoonzus trouwt in oktober en mijn kleine jongen is ook nog maar anderhalf nu, dus ik ben ook niet van plan om hem mee te nemen, het is niet te doen voor zo'n mannekes.
Maar aan de andere kant, als iemand tegen mij zou zeggen van 'uw kind is niet welkom', dan zou ik al gelijk de neiging hebben om gewoon niet te gaan, begrijp je wat ik bedoel?

Barbara

Meld misbruik19-6-2013 14:58:29

Geef gewoon aan dat het enorm vermoeiend is voor een klein kind om constant stil te moeten zitten en vooral te zwijgen en om uw broer en de andere getuige wat te ontlasten, zou het toch beter zijn als die 2 bengels gezellig thuis bleven ;).

Eppie

Meld misbruik19-6-2013 15:38:49

Mja, bij ons gaan er ook mensen met baby'tjes zijn ze. Als ze wenen, zullen de ouders er wel even mee buiten gaan zeker? Je kan inderdaad mensen moeilijk verbieden hun kindjes mee te pakken.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2013 17:12:48

Er is natuurlijk een groot verschil tussen een kind van 10 en kinderen van 1 jaar. Je bruidsmeisje zal al veel beter begrijpen wat er allemaal gebeurt, terwijl zo'n ceremonie niet echt geschikt is voor kinderen van 1 jaar. Dus ik begrijp jou, maar ik zou het ook begrijpen als de ouders hun kinderen toch zouden willen meenemen.

Ik denk dat je er inderdaad best gewoon eens over praat met de ouders. Zeg niet meteen dat je niet wil dat er kinderen bij zijn, maar zeg wel eerlijk dat je schrik hebt dat ze beginnen te huilen en lastig gaan doen tijdens de ceremonie, wat niet alleen voor jou, maar ook voor de ouders zelf niet leuk is. Vraag eerst gewoon of ze er zelf al over hebben nagedacht hoe ze dat gaan aanpakken. En anders kan jij met een mogelijke oplossing komen.

Wil je het liefst dat de kinderen er de hele dag niet bij zijn of gaat het alleen om de ceremonie?

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 17:52:21

Wij hebben een middagfeest en wij vragen uitdrukkelijk om geen kinderen mee te nemen.

Onze locatie leent zich daar niet toe. Het is vlak aan de Schelde, echt aan de Schelde boord en ik zou niet willen dat er op mijn trouwdag een kind in het water sukkelt. Niet één van 5 maar ook geen van 12.

Nog niemand heeft hier negatief op gereageerd.

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik19-6-2013 18:27:24

Ik denk dat je sowieso op protest stoot als je zegt die kindjes wel en andere niet. Het is je recht wél, natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat mensen hier niet gediend mee zijn.

Wij willen liever geen kindjes op ons feest,om diverse praktische redenen, en het heeft ook heel wat voeten in de aarde gehad om dit aan de mensen duidelijk te maken.

Gewoon met die mensen praten en eerlijk zijn. Ze moeten jouw mening maar respecteren en er zich bij neerleggen. En ze moeten toch inzien dat een kind van 10jaar anders is dan een kindje van 1jaar he.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik19-6-2013 18:55:42

Zouden die zoveel lawaai maken? Geeft die ne sandwich en die zwijgen efkes :-) Da zijn kinderen he. Bij ons is iedereen welkom jong of oud maakt niet uit.

margot
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 20:32:00

voila , ik vindt het ook .. kindjes persoonlijk welkom
als je de ene laat en de andere ni ik zou dat echt kwalijk nemen.. moest ze beginnen te roepen of huilen ze zullen hem of haar stil kunnen houden en ergste geval idd gaan ze naar buiten ermee .. weet natuurlijk niet hoe je familie is maar bij ons zou da ni goed komen moest ik het vrgn :D

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik19-6-2013 21:04:16

moest er iemand tegen mij zeggen dat mijn kinderen niet welkom zijn, zou zelf ook niet gaan, vind dat dat niet kan!!!!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik19-6-2013 21:26:09

Bij mij is dat net zo melissa, als de kinderen niet welkom zijn zijn wij ook niet aanwezig en zal het lang duren vooralleer ze ons nog eens weerzien!

Lieve

Meld misbruik19-6-2013 22:18:45

Om eerlijk te zijn (ik ben een mama), vind ik het niet kunnen dat je kinderen weigert tijdens de ceremonie. De kerk staat open voor iedereen.

Ik heb hier ook nog maar pas een uitnodiging gekregen van familie waarop heel duidelijk stond dat kindjes niet welkom waren, terwijl een van mijn kindjes een petekindje is. Ik heb ook wel verstand en neem mijn kinderen niet mee naar een feest, maar er zijn andere manieren om dat correct te verwoorden en zoals ik al eerder zei : de kerk is er voor iedereen. Ik hoop nu wel dat zij tegen dat ik mijn huwelijksfeest heb, zij zelf geen baby hebben, want die zal ook niet welkom zijn, whatever en dat zal ik er bij hen ook duidelijk bij zetten (ben een beetje in mijn gat gebeten).

Op mijn trouwfeest nodig ik ook geen kleine kindjes uit, maar ik zal dat subtiel verwoorden met op de uitnodiging alleen Deheer en Mevrouw X te zetten in plaats van familie. Da's duidelijk genoeg vind ik.

Verder zijn mijn eigen kindjes uitgenodigd en die van mijn broer. Ook kinderen van mijn nichten die oud genoeg zijn mogen komen. Alles onder de 12 jaar is niet welkom. Het is de bedoeling dat de ouders gerust zijn als ze op de feest zijn en dat ze niet telkens achter hun kinderen moeten aanlopen en van miserie al om 12 uur doorgaan. De avondfeest begint trouwens pas om 19 uur, dan moeten de meeste kleine kindjes al in hun bedje liggen. We maken er dan ook geen kinderfeestje van hè, 't is een avondfeest. De meeste ouders begrijpen dat ook wel, maar het moet niet cru verwoord worden.

Voor de ceremonie is iedereen uitgenodigd, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, ook al zijn er bleiters bij.

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik19-6-2013 22:20:13

Hey Sanne,

Ik zie dat je pas in 2014 trouwt dus je hebt nog tijd om dit stilaan door te geven aan je genodigden. Ik zou persoonlijk iedereen uitnodigen, jong en oud, maar wij hebben maar 140 plaatsen en zullen ditbproberen duidelijk te maken. Verder geven we ook door dat er geen faciliteiten zijn voor kleine kinderen, aparte ruimte om ze te rusten leggen, of een verversingruimte, stoeltjes enz. Maar we voorzien wel een springkasteel voor grotere kinderen want mijn zoon is erbij en die is 11. We zijn gewoon eerlijk en zijn er dan nog mensen die hun kinderen meepakken dan doen ze dat, mij stoort het niet. En dat huilen hoort bij het leven he. Succes

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 22:21:58

Ik ben vorige week nog naar een feest geweest..er zat een koppel bij ons aan tafel met een kindje van 7, een kindje van 9 en ééntje van 14 maanden.

Die van 7 en 9 hebben zich wel goed gedragen maar alles van eten laten staan want ze vonden het allemaal niet lekker. Die garcon is dan nog vlug curryworsten gaan bakken.En om 21.30 u begonnen ze met hun hoofd op tafel te hangen van vermoeidheid.
Die van 14 maanden had om 21 uur al lang in zijn bed moeten liggen en heeft dus niet anders gedaan dan geweend en gekrijst. Het kind was op den duur echt over zijn toeren.

De ene keer ging de papa met de buggy wandelen om hem te doen slapen, de andere keer de mama. Je zag zo de frustratie en de stress op het gezicht van de ouders.

Conclusie het was niet leuk voor de kinderen, niet voor de ouders en ook niet voor de rest van de mensen die daar bij aan tafel zaten.

Ik ben ook iemand die mijn kinderen overal mee naartoe neemt maar dan heb ik het over op vakantie e.d. en respecteer ik de slaaptijden.

Als ik naar een feest ga, kan ik de slaaptijden niet aanhouden en zit ik met een hysterisch kind van 2,5 jaar. En die puber van 15 die ik momenteel heb rondlopen die doe je echt geen plezier om hem mee te nemen naar een kerkdienst of een feest waar in zijn ogen enkel dronken mensen rondlopen. Het gevolg is dat mijn zoon alleen maar lelijke gezichten zou trekken en zich zou terug trekken aan een tafeltje.

Ik geef toe dat mijn kinderen voor anderen toch wel de sfeer op de één of andere manier zouden verpesten. En dit gewoonweg omdat ze niet uren kunnen stil zitten.

Veel mensen nemen hun kinderen niet mee naar een begrafenis vanwege het lawaai dat ze zouden kunnen maken. Wat is het verschil met een huwelijksdienst ? Daar wil je toch ook respect opbrengen en horen wat ze van voor zeggen ?

Neen ik ben geen voorstander van kinderen op een kerkdienst of op een trouwfeest.

Cosi
6-7-2013
 Meld misbruik19-6-2013 22:28:55

hey Sanne, Wij hebben ook 2 kinderen (3,5j en 1j), en dat ligt nogal gevoelig als iemand je vraagt om uw kinderen niet mee te nemen. Maar als wij ergens naartoe gaan voorzie ik altijd een draagbare dvd-speler-tv mee. Een dvd van bumba of zo en ze zijn voor een hele tijd stil. 90% van de tijd werk het heel goed. Je zou ook heel subtiel kunnen vragen dat ze achteraan gaan zitten, zodat de kinderen meer vrijheid hebben en niet storend werkt. Succes!! Grtz Cosi.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik19-6-2013 22:29:28

Overdag zijn de kindjes welkom bij ons (omdat we ook bruidskindjes nemen) maar wij hebben al op onze website vermeld en gaan dit zo ook op de uitnodigingen zetten dat vanaf het diner (18u) kinderen onder de 12 jaar thuis gelaten moeten worden.

Dit tekstje staat op onze website:

Kinderen zijn geen kleine volwassenen! Zij hebben veel aandacht en zorg nodig.
En omdat wij graag willen dat onze gasten heel de avond ongestoord samen met ons kunnen genieten en feest vieren, vragen wij aan de ouders met kindjes jonger dan 12 jaar om deze vanaf het avondfeest (diner) thuis te laten!!
Er zijn best veel kindjes in onze familie en als wij deze gaan optellen wordt dit al snel heel veel. Onze locaties is ook niet op kinderen voorzien.
Kindjes worden ook snel moe en moeten optijd in hun bedje liggen, wij willen niet dat om deze redenen ons feest vroegtijdig afgelopen zal zijn en gewoon ongestoord kunnen genieten.
Wij danken iedereen voor het begrip en hopen dat iedereen onze keuze accepteert en respecteert.

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 7:53:39

wij hebben zelf 5 kindjes, tussen 2.5 jaar en 10 jaar, en die gaan vanvoor in de kerk zitten bij ons, en blijven heel de dag centraal bij ons !!! ons kinderen maken gewoon deel van het feest, zelfs voor de receptie lokatie, hebben wij een zaal gekozen waar de kids buiten kunnen spelen en ravotten, en ons kinderen hebben manieren, die laten hun eten niet staan, die zitten niet te janken, als uw kinderen wel opgevoed zijn kun je daar overal mee naar toe
en een huwelijksmis is geen begrafenis he, is feest en is feest voor iedereen, ouders weten dat zelf wel dat naar een avond feest kleine kindjes meenemen dat dat niet verstandig is, maar iemand dat opleggen dat ze niet mee mogen naar de kerk vind ik persoonlijk niet kunnen

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 8:10:07

Bij ons zijn er de hele dag veel kindjes, van de kerk tot na de openingsdans,
we hebben zelf een tweeling van 6 en sowieso zijn er in de familie nog kinderen, maar daar komt bij dat ik onthaalmama ben en al mijn kindjes heb gevraagd naar de kerk en de receptie. En ja der kan misschien wat mis lopen maar dat kan het ook zonder kinderen. ook bij ons is het dus een feest voor iedereen en we hebben de nodige faciliteiten voorzien dus waar een wil is is een weg. Als iemand ons zou vragen en op onmisvatbare wijze zou zeggen dat mijn kinderen niet welkom zijn die zou het einde van een vriendschap ondertekenen. Ik vind dat echt niet kunnen en in 90 procent van de gevallen zijn het dan ook mensen die zelf nog geen kinderen hebben maar dat wel van andere vragen!! Met goed opgevoede kinderen kan je overal mee komen. blijkbaar geld dat toch voor onze kids!!!

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik20-6-2013 8:19:01

Ik vind dat kinderen net iets dat extra geven aan een viering! Ik zou het nooit verbieden op mijn huwelijk maar wat andere mensen doen dat is hun keuze. Maar ik zei het al in mijn eerste bericht, als iemand tegen mij zou zeggen dat mijn kind(eren) niet welkom zijn, dan zou ik gelijk ook geen zin meer hebben om te gaan. Ik kan de meeste reacties hier zeker wel begrijpen. Niemand kent de kinderen beter dan hun ouders, en als ze dan voor problemen zouden zorgen dan weten de ouders dat zelf, en beslissen ze zelf wel om ze thuis te laten.
Ik zou er mij niet te dik in maken, ik nodig gewoon ook alle kinderen uit hoor :)

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik20-6-2013 12:13:14

1) Vis eens naar wat ze zelf het liefste zouden doen: de kindjes meenemen of niet? Vertel erbij dat het wel lang stilzitten is voor zo'n kleintje, zien ze dat wel zitten? Of zou het hen lukken een babysit te vinden?
2) Schrijf op de uitnodiging "meneer en mevrouw ..." en niet "familie..." Kindjes op de ceremonie kan je moeilijk verbieden, maar zo is het (volgens mij) toch duidelijk dat het niet de bedoeling is dat kinderen mee-eten
3) Wanneer mensen bevestigen, zeg dan langs je neus weg "leuk, dus jullie tweetjes mag ik op onze lijst schrijven!" Willen ze toch hun kinderen meebrengen, dan kan je dan duidelijk maken dat het eten pas laat begint en dat niet iedereen graag met kinderen aan tafel zit
4) Heb je veel ouders in de familie die op hun tenen zouden getrapt zijn, voorzie dan een aparte kindertafel met aangepaste menu en een animator/babysit

Ik vind kinderen superleuk en nichtjes die bloemblaadjes strooien of een bruidsjongetje dat de ringen brengt is het schattigste wat er is! Maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag aan tafel zou zitten met 6 volwassenen en dan een 4-jarige en 7-jarige erbij. De horror! Automatisch zal de conversatie over de kindjes gaan, moeten de ouders met hen naar het toilet, hun vleesje snijden, worden ze lastig van het stilzitten... Het avondeten is enkel voor de volwassenen (of 12+), vind ik. Als kind vond ik dat ook altijd een totale verschrikking. Een communiefeest in de namiddag betekende lang aan tafel zitten en daarna springkasteel, geweldig. Maar een trouwfeest als 12-jarige of jonger? Nee danku
Ook wij gaan het niet vlakaf op de uitnodiging zetten, omdat we de ouders niet willen beledigen, we zien graag kinderen, maar niet om ze 3 uur aan tafel te zitten. En ja... jullie hadden het waarschijnlijk al geraden... wij hebben wel zelf nog geen kinderen, dus misschien denk ik er later anders over...?

iris
20-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 21:18:39

hier ook een mama met drie kleine kindjes
en de eerste die tegen mij durft zeggen dat mijn kids niet welkom zijn ,wel die zullen dat voelen en mij nooit meer zien ,ik zelf zal wel beslissen of ik ze mee neem of niet! en natuurlijk gebruik je u verstand en als ze te klein zijn laat je ze thuis
ik trouw binnen 29 dagen en bij ons zijn alle kids welkom ,zowel dag als avond! ik zelf heb drie kids die er rond lopen ,dus kan van andere mensen dan niet verlangen dat ze hun kids niet mogen mee brengen!

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 23:07:00

Zoals Sanne ondertussen wel gemerkt heeft is het een gevoelig item ;-). Zoals enkelen hier eerder al opgemerkt hebben kan je best voorzichtig eens polsen wat de rest ervan denkt want misschien maak je je zorgen om niets. En ook ik ben een mama maar als iemand mij uitnodigt voor een trouwfeest zonder mijn zoon zal ik dat respecteren (vind ik een babysit kom ik en anders niet) omdat het feest over het koppel gaat en niet over mij. Ik zou mij ook niet persoonlijk aangevallen voelen omdat men denkt dat mijn kind geen goede opvoeding genoten heeft of geniet. Daarbij komt ook nog eens dat niet iedereen hiervoor het budget heeft. Mijn familie aan moederskant bestaat uit 60 tantes, nonkels, nichten en neven. Met hun kinderen erbij komt dit op een 80 -tal. En dan heb je mijn vriend zijn familie nog (45) en dan nog wat vrienden en collega's en je hebt het hier dan meteen over serieuze bedragen he. Ik vind dat we iedereen zijn keuze van feestinrichting moeten respecteren :-)

Annina
28-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 11:54:56

Ik ben zelf een mama van een zoontje van 6 en een dochtertje van 4.
ZIjzelf zijn heel de dag bij ons, wettelijk huwelijk, fotoshoot, viering en receptie. En nadien gaan ze naar huis. Dat is lang genoeg geweest en een avondfeest vind ik geen plek voor kleine kinderen.

Om die reden zijn kinderen van anderen ook niet welkom bij ons. Ik vind dat niet gek of onbeleefd, mijn eigen kinderen zullen er dan ook niet bij zijn.
Kindjes zijn welkom tot en met de receptie. Dan is het "grotemensentijd"!

Geen negatieve commentaren op gekregen!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-6-2013 18:15:06

Ik vind dat hier soms toch wel 'grof' gereageerd wordt...
'Als mijn kinderen niet welkom zijn, zien ze mij ook nooit meer of laat ik het hen wel voelen'

Het is ten eerste de dag van het trouwkoppel en niet van de gasten. Er zal ook wel iets zijn dat je zelf op je dag niet wil en dan zou je het ook niet leuk vinden dat andere zo zouden reageren.
En het is niet dat het persoonlijk bedoeld is. Ik kan volledig snappen dat als er heel kleine kindjes bij zijn (Sanne heeft het hier tenslotte op 1 tot 2 jarige) en dat die lastig worden tijdens de ceremonie dit storend kan zijn. Ook al gaan de ouders er mee naar buiten, dan is er nog steeds het gestommel en gedoe om buiten te geraken.

Nu bij ons zijn er kindjes welkom omdat ik weet dat de kinderen die komen 4+ zijn. Ik ga kleurboekjes en kleurtjes voorzien, achteraan in de trouwzaal staan tafels waar ze aan kunnen zitten.

Hoe dan ook het is het trouwkoppel dat beslist hoe hun dag er uit zal zien. En ze nemen geen beslissingen om andere mensen daar persoonlijk mee aan te vallen, maar om voor hen de perfecte dag te beleven.
En ik vind het nog al onbeleefd om als genodigde even je mening of ongenoegen te gaan uiten over iets, goed wetende dat er altijd zaken op je eigen huwelijk gaan zijn die je zelf niet wil en er ook altijd wel mensen commentaar zullen hebben. En ook dat zal je niet leuk vinden dan.

sanne
13-9-2014
 Meld misbruik21-6-2013 18:27:09

Hier zijn inderdaad nogal extreme meningen. Natuurlijk is het niet mijn bedoeling om mensen op de tenen te trappen maar ik vind dan ook dat als je trouwt die dag in eerste plaats om te koppel draait.

En je trouwt (zogezegd) maar 1x en je wilt dat die dag dan perfect is.

Ik heb geen ceremonie in de kerk, mijn ceremonie gaat door in de tuin van onze feestzaal, dus de kindjes desnoods in de tuin laten spelen is ook geen optie. En met het "vervelende" kindje je even naar binnen betrekken is ook geen mogelijkheid daar alles op die moment word klaargestoomd voor de receptie.

Niet zo simpel dus....

Bij mij gaat het ook vooral om de hele kleine kindjes en ook vooral omdat ik vrij zeker ben dat de ouders van die kindjes hun zeker zullen willen meenemen.

En ik denk eerlijk gezegd dat als er zo een kindje zijn "collére" krijgt, ik ga ontploffen.

Ach ja, ik heb nog meer dan een jaar, hopelijk heb ik tegen dan eens goed gepraat met die ouders en komen ze tot een goede afspraak...;want an de ceremonie zijn de kindjes meer dan welkom!

Grt Sanne.

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 22:27:10

hhhmmm, moeilijk mijn dochter was twee en half toen mijn nicht vorig jaar trouwde, iedereen van familie was dus op het feest, en ik had niemand om op ons dochtertje te passen zei is er van begin tot eind bij geweest in de kerk en op de gemeente ( daar hadden ze leuk voorzien dat alle kindjes een handtekening mochten gaan zetten om als extra getuigen zogezegd) namiddag was de receptie bij zijn ouders thuis en daar heeft ze dan een middagdutje gedaan van 3u ;-) en dan gaan eten en om half 10 zijn wij op het avondfeest vertrokken ( ik was toen ook hoog zwanger en ben twee weken later bevallen dus was lang genoeg voor mij)
ik vind niet echt dat je kindjes van familie kan weigeren, dat hoort er toch bij?
Van "vreemde" dus savonds vind ik wel, als je een uitnodiging voor een trouw krijgt ga je toch savonds je kinderen niet meenemen, ik verwacht in ieder geval niet dat mensen bij ons hun kinderen gaan meenemen vaak ken je de partner van veel mensen al niet (collega's, kennissen) als die dan ook og is hun 2 of 3 kinderen gaan meenemen ja hallo dan kan je bezig blijven he.
met een beetje chance slapen ze op die moment wel juist mss een plaatsje in de feestzaal om reisbedje te zetten of een kleine ruimte zodat ze een dutje kunnen doen tijdens de ceremonie en anders idd een babysit voorzien voor een uurtje ofzo?

good luck

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Weddingplanner nodig?
Ceremonie Chantal Ceremoniemeester / Ceremoniespreker in Erpe-mere
Iedere bruiloft is Uniek. Ik werk samen met u aan een romantisch, persoonlijk verhaal en originele ceremonie. Huwelijksceremonies op maat en volledig gebaseerd op jullie relatie en levensloop. Meer info
Excellence Weddings weddingplanner / ceremoniemeester in Dilbeek
Formules: * Weddingplanner voor 1 dag * Ceremoniemeester * Organisatie van A tot Z * Gedeeltelijke organisatie * Consultancy * Partyplanner VRIJBLIJVEND KENNISMAKINGSGESPREK BIJ U THUIS! FACEBOOKpagina: www.facebook.com/ExcellenceWeddings Meer info
Encharm'd in Borsbeek
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Mint&Memories Wedding & Ceremony Schrijft jouw trouwceremonie op maat in Itegem
Trouwplanning - Ceremoniemeester - Persoonlijke ceremonie op maat geschreven - Vintage Wedding & Ceremony Styling - Advies gespecialiseerd in events op locatie (coordinatie + logistiek + eigen team voor op-en afbouw en feestbegeleiding) Meer info
Boboda Weddings & Events Voor originele concepten, feesten op maat en stressloos genieten! in Bornem
Boboda Weddings & Events organiseert jullie huwelijk op maat. Jullie hoeven enkel te genieten van jullie mooiste dag! Weddingplanning - trouwdagbegeleiding - trouwadvies - workshops - ceremoniebegeleiding Meer info
Weddingplanner & Stylist Alle Gebeure Voor een gepersonaliseerd huwelijk tot in detail uitgewerkt! in Leuven
Ik ben Davy Achten, zaakvoerder en initiatiefnemer achter “Alle Gebeure wedding & event planner”. Als professioneel weddingplanner ben ik gespecialiseerd in het organiseren en stylen van gepersonaliseerde huwelijken in België en het buitenland. Meer info
Art'Anna Weddings & Events De specialist voor huwelijken in Italië. in Roeselare
Ik ben Helena Steurbaut, de drijvende kracht achter Art’Anna Weddings & Events. Ik ben gespecialiseerd in de organisatie en styling van huwelijken in België én Italië. Neem contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
Huwelijkscoach Jullie huwelijk, mijn zorg. in Sint-Denijs-Westrem
Jullie trouwen! Een prachtige beslissing. Werken met een ceremoniemeester zorgt ervoor dat jullie een stressloze dag beleven. Bovendien leg ik jullie geen regels op, jullie beslissen alles over jullie huwelijk. Jullie hoeven enkel te genieten. Meer info
Allure Weddings & Events Trouwen is genieten, Allure doet de rest in Sint-Lievens-Houtem
Allure Weddings & Events realiseert het huwelijk van jullie dromen, op basis van jullie persoonlijke wensen. We geven jullie feest de uitstraling dat het verdient en nemen alle zorgen weg. Meer info