Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen eindelijk de deur uit!

  15-6-2013 14:57:55
Hallo iedereen!

Wat een spannend moment hebben wij beleefd!
Opeens kregen we twee weken geleden te horen van mijn schoonmoeder: 'Kindertjes, wordt het niet eens tijd voor jullie uitnodiging, we zijn al juni..'

Mijn ventje en ik keken naar elkaar met schrik en schuldgevoel en dachten precies hetzelfde: '****, we zijn iets vergeten..' (De verbouwingen van ons huis waren eventjes belangrijker) We hebben toen via Belarto enkele proefkaarten besteld (op mijn ventje zijn naam, mijn schoonmoeder haar naam en die van mij --> Zo hadden we er 9 ipv 3 (per naam kan je er 3 opvragen))

Laten we het zo zeggen: we hadden samen de proefkaarten gekozen, maar toen ging mijn ventje in de zetel zitten en toen heb ik er stiekem eentje gewist en een ander in de plaats gezet. ;-) En raden maar: hij zag alle kaartjes en koos net dat kaartje eruit! :-D

Was dat even snel beslist!

Verder hebben we gewoon een drukker in de buurt gekozen (zelf niet eens verder gezocht achter andere, misschien goedkopere drukkers), mijn ventje heeft de tekst gemaakt, ik gelezen en aangepast ;-) en dan samen nog eens bekeken en een proefdruk gekregen.

Ik wou eerst zelf mijn kaartjes maken, maar we hebben nu maar 149 euro betaald voor 50 kaarten (53 + 3 reserve gekregen! en dubbele zijdes geprint e.d.!) en ik denk dat ik duurder uitgekomen was met ze zelf te maken! (Volgens ons heeft die drukker zich ofwel vergist, ofwel korting gegeven, ofwel is hij gewoon goed van prijs!:-D)

In elk geval, ze zijn afgelopen week verstuurd! :-D

Gelukkig hadden we save the date kaartjes gemaakt, want de meesten hadden al laten weten dat ze er zullen zijn! (Al vroegen ze zich stilletjes af wanneer ze het kaartje zouden krijgen!)

Eind goed al goed! (of toch van dit stukje ;-) )

Groetjes,

Siege

Siege
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1541


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik15-6-2013 16:32:33

Oeps ;-) Eind goed al goed. Ze zijn weg en meer moete nu niet meer denken. Nog veel succes. Liefs Caroline



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik18-6-2013 10:29:57

Gelukkig is het in orde! Maar eigenlijk waren jullie nog niet zo laat, want volgens de etiquette moeten de uitnodigingen maar 6 tot 8 weken van te voren verstuurd worden. De meeste mensen doen dat wel vroeger, maar jullie waren dus zeker niet te laat. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info