Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerrie

  13-6-2013 14:34:41
Dag medebruidjes!

geen praktische vraag of peilen naar meningen... ik wou dit gewoon delen met jullie ;-)

over het algemeen heb ik niet zoveel stress voor de trouw. Misschien wel in de zin dat we dingen vergeten op tijd te regelen ofzo, maar niet dat er op de dag zelf iets zou mislopen.

Blijkbaar is mijn onderbewustzijn daar wel mee bezig ;-)
Vannacht droomde ik over mijn trouwfeest, en werkelijk alles liep fout!
Om te beginnen begon ik mij maar voor te bereiden een half uur voor de mis, en toen kon ik mijn kleed nergens vinden. Zoeken zoeken zoeken, en uiteindelijk niet gevonden. Dan maar een ander kleedje (eerder zak gemaakt uit gordijnenstof) dat god weet waar vandaan kwam aangedaan, maar toen was het al heel heel laat... dus geen tijd meer voor schmink of haar, recht naar de kerk, waar de mis dus anderhalf uur te laat begon.

Na de mis was er (zoals gepland) een receptie. Om een of andere reden moeste de gasten betalen voor hun drankjes (wat niet zo is) en deden mijn verloofde en ik de kassa. Het was voor elk drankje 73 cent, waardoor het afrekenen echt chaotisch werd :p Alle gasten werden ook kwaad omdat de receptie buiten was, en voor hun drank te gaan halen moesten ze gelijk door drie huizen en een opslagruimte lopen, want daar stond de bar blijkbaar.

Opeens was ik mijn verloofde kwijt, die ik dan terugvond ergens in een achterkamertje aan die opslagruimte, waar hij hysterisch aan het wenen was omdat niemand hem proficiat had gewenst.

kortom: vreselijk!

brr, hopelijk was dat de eerste en de laatste trouw-gerelateerde nachtmerrie hoor!

Eva
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1329


Debby
23-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 14:37:52

Heel herkenbaar :-D enkel vind ik mijn kleed wel maar deze past niet omdat ik plots overnacht een zwangere buik heb en ik moet bevallen tijdens de openingsdans. We moeten er maar eens goed mee lachen want anders ...



mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-6-2013 16:03:17

Hahaha, typisch dat je onderbewust angsten zo toch een beetje naar buiten gewurmd komen in je dromen. Je bent toch bezig met tellen en je budget en hoeveel kost de receptie... en dan droom je over die 73 cent (grappig). Je vindt jezelf heel rustig en denkt alles goed last minute te kunnen regelen (zo zijn wij ook) en dan droom je dat het de dag zelf last minute toch misloopt...

Zou mij ook kunnen overkomen, zo'n droom. :-D



viki
18-10-2013
 Meld misbruik13-6-2013 16:15:02

Hi;

Ik heb al gedroomd dat er tijdens de mis rookpauze was, en je moest door een souveniershop met eifeltorens, iedereen heeft dan maar een eifeltoren gekocht




Jente
26-10-2013
 Meld misbruik13-6-2013 16:24:19

Haha, wat een grappige dromen hebben jullie! Ik dnek dat de kans dat er zo'n dingen gaan mislopen tijdens je dag wel heel erg klein is dus ik zou er inderdaad eens goed mee lachen .

Tot nu toe nog geen enkele nachtmerrie of droom over de trouw maar die is bij mij natuurlijk nog wat verder af.



Siska
16-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 16:57:01

Ik heb laatst gedroomd dat ik vergeten was dat ik ging trouwen, tot 10 minuten voor de dienst! Toen schoot het mij plots te binnen! Ik kon nx meer geregeld krijgen voor die dag zelf, en zou dus alles verplaatsen naar de week erna. Dat ging dan niet, omdat niemand kon! Dus geen zaal, geen DJ, geen stadhuis, geen fotograaf en ga zo maar door! Brrr, ik hoop dat ik de dag zelf niet vergeet... Maar dat zal wel niet zkr xD



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik13-6-2013 17:16:55

Ook hier heel herkenbaar! Al sinds november vorig jaar volop aan het dromen!
Alle mogelijke scenario's heb ik al gedroomd.. Bruidegom plots zoek, iedereen zat mis aan tafel terwijl ik een tafelindeling gemaakt had, leuke details die ik plots allemaal vergeten was, uitnodigingen vergeten opsturen dus niemand die wist dat we trouwden die dag. Been there done that :) Maar positief denken zo kan de dag énkel ma beter zijn in het echt !



Liane
6-7-2013
 Meld misbruik13-6-2013 17:22:18

Klinkt inderdaad erg herkenbaar: - droomde twee weken geleden dat mijn haar en make-up opeens een uur langer duurden en we dus niet op tijd in het gemeentehuis geraakten. Gevolg: ze wilden ons daar niet meer trouwen, kerkdienst kon niet doorgaan en we moesten zelfs de huwelijksreis afzeggen (omdat we ons trouwboekje nodig hadden voor de voordelen en mijn klein verlet niet geldig was zonder huwelijk). - nachtmerrie twee was jurkgerelateerd. Droomde dat mijn jurk ca. 5 maten te groot geworden was en ik deze echt moest vasthouden om te voorkomen dat ik in mijn ondergoed tussen de gasten zou staan. Zag er in die droom een beetje uit als een klein kind dat zich verkleed in de jurk van haar mama ;). Gelukkig twee dingen die me niet zouden overkomen op de grote dag, maar ze hebben mij wel wat nachtrust gekost. Blij te lezen dat ik niet de enige ben :).



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-6-2013 19:06:07

Hihi was bij mij ook zo en de dag zelf was alles goed gegaan dus no stress!! :)



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 19:32:47

heel herkenbaar die dromen,
mijn kleed komt van een uurtje rijden hier van bij ons, en ik droomde dat plots de dag was aangebroken, mijn ventje moest nog om mijn kleed naar de winkel, de kinderen hadden nog geen schoenen, mijn ventje zijn kostuum moest ook nog opgehaald worden, was echt komplete chaos, en om 10 uur moesten we in de kerk zijn, dus dat was lopen en vliegen,
toen ik opstond was ik echt moe van het dromen
gelukkig blijft alles nu een beetje rustig :)
hopelijk moet ik morgen geen enge dromen met jullie komen delen :)
ben idd ook blij dat ik niet alleen ben met nare dromen




Els
24-8-2013
 Meld misbruik13-6-2013 20:36:16

Amai wat heb ik genoten van dit onderwerp !
Stiekem wel heel grappig allemaal.
Dan was mijn droom van de vrijgezelle maar heel mager :
ik alleen in de sauna in mijn blootje en de vriendinnen in mooie bikini ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...