Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

orgineel idee uitnodigingen. Wanneer bestellen???

  23-11-2006 19:28:21
Weet er iemand een orgineel idee voor uitnodigingen???

En wanner moet je ze bestellen??
Wij trouwen 8 September07

groetjes Tess

Tess
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1119


Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik23-11-2006 21:07:51

Wij trouwen op 797!!! Tof!


Wij gaan de uitnodigingen zelf maken. Niet met knippen en plakken en gekleurd papier maar op de PC. Het ontwerpje is al klaar. Wel vroeg, weet ik, maar ik had er echt zin in om daarmee bezig te zijn. Wij hebben een langwerpige kaart gemaakt in Photoshop. Redelijk strak en modern en met onze twee ogen erin verwerkt. Ik vind het feit dat we het ontwerp zelf gemaakt hebben op zich al origineel.

Nu moeten we een drukker vinden waar we de kaarten kunnen laten drukken. Maar we hebben nog tijd genoeg hiervoor. De voorkant van de kaart is af. De tekst binnenin moeten we nog doen, enveloppes zoeken, de kaartjes voor de receptie enz. om tussen de kaart te steken,.... Maar het basisidee is er. Nu ben ik al gerust...

Groetjes en succes!

Vicky 797



Marleen

 Meld misbruik23-11-2006 21:21:16

Leuk!
Spijtig kunnen wij geen van beiden met Photoshop werken...
Je wil je ontwerp niet met ons delen, zeker (zou ik begrijpen)?
Groeten
Marleen



Veroniek

 Meld misbruik24-11-2006 9:29:09

Je hebt andere programma's om dat mee te maken en dat redelijk makkelijk is om mee te werken. Je kan een programma gratis downloaden, maar ik zou eens moeten zoeken naar de link (ligt thuis en heb die nu niet bij)

Als je je echt niet goed voelt om dit met de PC te maken, zal een drukker je ook willen helpen hoor. Je zal er wel wat voor moeten bijbetalen...

Wij maken ons kaartje ook zelf met Photoshop. Ook een langwerpig kaartje, maar een drieluik. En het laten afdraaien bij een drukker. Het ontwerpje is ongeveer af, we twijfelen nog aan het formaat... We gaan al eens informeren bij drukkers of het in orde is en hoeveel het kost om af te draaien!

Het is vrij vroeg, maar als er nog zaken moeten aangepast worden hebben we nog tijd... Om alles de laatste moment te doen, zien we niet zitten... Mijn motto: Liever te vroeg dan te laat!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik24-11-2006 11:42:44

Hey Marleen,


Ik wil gerust het ontwerpje eens doormailen. Tis wel nog niet 'af af'. Ruwe versie nog. De basis is er, maar er kan nog vanalles veranderd worden.

Als het je kan helpen om wat inspiratie op te doen...

Dan moet je me wel even je mail doorgeven.

Groeten,

Vicky 797



Veroniek

 Meld misbruik24-11-2006 11:57:19

Hoi

Heb de URL gevonden (even zitten zoeken op internet)
http://www.ulead.com/download/trial.htm (bij Digital Imaging - Ulead Photo Express => trial)

Dit is een site waar ook veel voorbeelden staan, misschien goed om ideetjes op te doen... Maar ik denk dat het merendeel, standaardkaarten zijn.
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=575...



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik24-11-2006 12:21:32

Hey Vicky,

Uw ontwerpje klinkt wel goed. Ik had ook al aan zoiets gedacht.
Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om het ook naar mij door te mailen op sissi.gevaert@pandora.be? Kwestie van wat inspiratie op te doen.

Alvast heel hartelijk bedankt!!!

Groetjes, Sissi



Tess
8-9-2007
 Meld misbruik24-11-2006 20:56:58

hey vicky Vraagje?
zou je dit naar mij ook willen doormailen
bedankt tess
tessvermeulen@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info