Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontwerp en drukken uitnodiging

  11-6-2013 18:26:13
Beste bruidjes

Heeft iemand ervaringen met drukkers om uitnodigingen te laten ontwerpen in de regio West-Vlaanderen? Of online?

We wilden het eigenlijk zelf doen online maar ik vrees voor de kwaliteit ...

Bedankt alvast voor jullie tips!

Vele groetjes
Trien

Trien
21-12-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1818


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik11-6-2013 19:05:12

Hoi Trien!


Wij hebben net ons pakketje van online bestelde uitnodigingen geopend met een klein hartje .... en we zijn zo zo zo zo zo zo zoooo blij met het resultaat! nog BETER dan we hadden gedacht!
want het is, zoals je aangeeft, echt wel erg spannend om online je uitnodigingen te maken en te bestellen... maar voor ons is het alvast erg goed uitgedraaid!
we hebben ze via planet-cards. (Hun trouwuitnodigingen bestel je via hun site van baby-cards.nl)
we hebben onze uitnodigingen al na 3 werkdagen ontvangen - we hadden een paar weken verwacht ;-)

Ik heb ook al heel veel goede feedback gehoord van Vistaprint, CardXL, kaartje2go, Zazzle, ...

Dus er zijn wel degelijk goede sites waar je online je ding kan doen!
(Voor mij was het wel belangrijk dat we online onze teksten konden invullen en konden zien op het kaartje... Op sommige sites zijn er gewoon invulvakjes en zie je niet hoe het op het kaartje kan passen. Je krijgt dan blijkbaar achteraf wel een mail met een voorbeeldje om na te lezen, maar daar heb ik geen ervaring mee!)

succes met het uitzoeken en kiezen van jullie uitnodigingen!!



Fleur
14-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 19:38:38

Hallo,

Wij hebben de uitnodigingen besteld bij cartarosa. Je geeft alles door wat je wilt, zij ontwerpen het en je hebt drie gratis correctieronden! We zijn supertevreden hierover!

groetjes



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 20:48:51

Wij werken met Studio Gigant voor het ontwerp (www.studiogigant.be ) en laten drukken door Moeyaert in Zedelgem. (http://www.moeyaert.be/ )



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 22:04:51

Onze receptie kaartje hebben we bij carddreams besteld en de uitnodigingen bij kaartje2go.
Vorige week maandag bij beide een proefdruk gemaakt...eind van de week aangekregen en zaterdag heb ik ons aantal besteld en vandaag allebei aangekomen en SUPER tevreden. Receptiekaartje heb ik een voorbeeld kaartje gebruikt en tekst aangepast en uitnodiging volledig zelf samengesteld...echt een aanrader om zelf iets te proberen....is uniek als je het zelf maakt.



Geert

 Meld misbruik11-6-2013 22:47:31

Http://www.trouwkaartencollectie.be Wij passen de kaarten uit onze collectie volledig aan naar uw wensen. Het drukwerk verzenden we over heel Vlaanderen en Nederland. Vraag gerust een gratis modelkaart per mail info@kaartencollectie.be



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 12:17:19

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij drukkerij Verkest uit Meulebeke. Zijn super tevreden. Het was wel een bestaand ontwerp van Buromac. Maar je kan ook eigen ontwerpen maken.



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik9-7-2013 11:43:17

is er iemand die zijn uitnodiging eens wil mailen ?



lisa

 Meld misbruik7-8-2013 11:06:37

Wij hebben onze kaartjes laten drukken bij <a href="http://trouw.kaartjes.be">Kaartjes.be</a> , ze zitten wel in Gent maar ze leveren over heel Belgie en Nederland. Je kan kiezen uit hun ontwerpen of zelf iets voorstellen.
Ik ben persoonlijk langs geweest, maar het kon ook gewoon via het web.
We waren super tevreden over de zeer persoonlijke service als ook de kwaliteit van onze trouwkaartjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info