Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heeelp !!! Uitnodigingen laten ontwerpen en drukken?

  11-6-2013 12:50:52
Hoi bruidjes,

heeft iemand een idee waar wij onze uitnodigingen kunnen laten ontwerpen en drukken?(Vlaams-Brabant / Antwerpen?)
Ik dacht dat dit één van de gemakkelijke dingen ging worden, omdat wij perfect weten wat we willen als huwelijksuitnodiging...maar niet dus!

Ik ben vrij handig met de pc en heb zelf al op enkele sites geprobeerd iets te ontwerpen met onze foto's. Maar het is niet helemaal hoe ik het wil. En professioneel is het ook niet echt. En een huwelijksuitnodiging moet toch wel in orde zijn!

Kan iemand helpen?

evy
12-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1777


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 13:20:24

Cartarosa.be.
Wij hebben al 3 x kaarten laten drukken bij hen (2 x geboortekaart en 1 x huwelijksuitnodiging). Je kan kiezen uit hun collectie of zelf iets laten ontwerpen.
Contact verloopt via mail. Allemaal zeer correct, snel en prijs/kwaliteit is top.
Hopelijk heb je er iets aan.



Liesbeth

 Meld misbruik11-6-2013 13:21:47

Hallo Evy,

Ik kan je helpen als je wilt.
Stuur me effen een mailtje info@oursecretzz.com met daarin de details.
Ben gevestigd in Hasselt.
Meer info www.ourfocuzz.com/ict .

Groeten,

Liesbeth.



Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 15:18:26

Wij hebben onze uitnodigingen laten ontwerpen door Apostrophe in Nijlen.

Hele toffe moderne drukkerij. Niets is te veel moeite voor Brenda, de zaakvoerster. Wij hebben in totaal 5 keer aanpassingen laten maken en elke keer werden we met de glimlach ontvangen. Hun website is redelijk beperkt maar het loont echt de moeite de winkel een bezoekje te brengen.

Momenteel zijn we de uitnodigingen aan het rondbrengen en iedereen is razend enthousiast. Ze zijn echt prachtig.

Groetjes,
Emilie




Eppie

 Meld misbruik11-6-2013 15:48:04

Wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij Copy Copy (Antwerpen Linkeroever).

http://www.copycopy.be/

Ontzettend lieve mensen, en het resultaat mag er echt wel zijn.



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 22:13:07

online...carddreams en kaartje2go...
supercontent van



Geert

 Meld misbruik11-6-2013 22:41:01

Kijk eens op Http://www.trouwkaartencollectie.be Eigen ontwerpen, de kaarten passen we volledig aan naar wens. we zijn gevestigd te Herentals, drukwerk kan ook te Lier worden afgehaald.



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik11-6-2013 22:41:57




kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik9-7-2013 11:44:57

iemand die zijn uitnodiging eens wil mailen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info