Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 of 2 paketten biervieltjes?

  2-6-2013 21:13:09
Hallo allemaal!

Enige tijd geleden lanceerde Kathleen hier een initiatief om gezamelijk biervieltjes aan te kopen om dit aan een mooie prijs te kunnen doen. Ik had 2 pakketjes besteld, maar omdat ons huwelijk komende zaterdag is en de pakketjes er in de loop van deze week zullen zijn, zal dit mogelijk niet op tijd zijn voor mijn huwelijk en heb ik daaom dit weekend nog een gastenboek gekocht.

Ik wil niet dat Kathleen voor de kosten opdraait dus wou ik vragen of er iemand 1 of 2 pakketjes wil overnemen? Zoniet dan koop ik ze gewoon zelf want ik wil natuurlijk niet dat Kathleen ermee blijft zitten.

Iemand interesse?

Laat het mij weten!

groetjes, Sabrina

Sabrina
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 773


lesly
8-11-2014
 Meld misbruik2-6-2013 22:20:55

Hoeveel zitten er juist in een pakketje?
En wat is de prijs voor 1 pakketje?
En welke vragen stonden er nu juist weer op?
Ik trouw pas volgend jaar november zou dat een probleem zijn voor misschien afgaan ofzo van die bierviltjes?
Als ze niet op tijd zijn en het is een schappelijke prijs zou ik ze wel willen overnemen;

Groetjes lesly



lesly
8-11-2014
 Meld misbruik2-6-2013 22:51:00

Ik heb juist nog is teruggekeken op forum.
Ken de vragen nu.
Als ik het goed begrijp is de prijs 29eur excl verzendingskosten.
En ik hoop echt dat ze tot volgend jaar november goed blijven want vond het toen al een goed idee had er gewoon niet meer aan gedacht.
We zijn maar met een 80man dus zou echt maar 1 pakketje nodig hebben.

Ik hoop voor jou dat je ze nog op tijd aankrijgt want is echt tof idee.
Maar anders wil ik al zeker 1 pakketje overkopen.

Groetjes
Lesly



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 23:13:06

Hey,

wij willen wel het andere pakketje overkopen als Lesly er maar eentje wil! Wij hebben de officiële al besteld maar ik vind 250 misschien net iets te weinig (we hebben 130 gasten) want ik vrees dat een heleboel van onze vrienden zot gaan doen met die kaartjes.

Dus ik wil wel 1 pakketje!

Stuur maar een mailtje naar veva punt daniels at hotmail punt com voor de verdere info!

Merci! :-)



lesly
8-11-2014
 Meld misbruik2-6-2013 23:22:31

aja men mailadres is
leslyke1990 at hotmail punt com



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:20:03

Super bedankt, dames!



Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 16:42:24

sabrina,
volgens Kathleen komen ze morgen toe!! je kunt ze dan wel nog zelf gebruiken...

ikzelf heb ook een gastenboek ze, is vooral voor gasten van receptie dan en voor wie dat wil...

grtjs



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik3-6-2013 21:24:23

stuur ook maar naar sarra underscore bouzouita at hotmail punt com



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:31:09

Cynthia, De pakketjes kunnen niet meer tijdig opgestuurd of opgehaald worden. Nu de pakketjes overgenomen zijn, is dat toch een zorg minder.

Sarra, In principe zouden Lesley en Veva elk een pakketje nemen. Ik zal je naam nog doorgeven aan Kathleen, mogelijks kan ze je nog contacteren. Toch bedankt voor je reactie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...