Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum - grote maten

  2-6-2013 15:31:11
Dag meiden (en heren),

aangezien jullie nu zo wat de kenners zijn geworden van kostuum shoppen een vraagje:
Mijn vader valt in de categorie "grote maten". Denk aan Bart De Wever voor zijn fameuze dieet. Nu moet ik samen met hem op zoek naar een kostuum voor de trouw... Een zeer moeilijke taak, zoals je wel kan begrijpen.

Heeft er iemand ervaring met winkels die mooie kostuums verkopen voor grote maten? Het moet een afdraagbaar kostuum zijn wat hij later nog kan aandoen en het mag wel wat kosten.

Locatie maakt niet uit, we zijn bereid het hele land te doorkruisen.

Graag tips, advies!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 930


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 15:41:14

Als het wat mag kosten kan je misschien gaan voor maatwerk. Wij zijn bij café costume gegaan en zijn wel tevreden, maar is niet goedkoop. Bij Youniek in Turnhout doen ze ook maatwerk en zal wel goedkoper zijn. Suit supply heb je ook. In de Anselmostraat in Antwerpen heb je ook een goede kleermaker (Albert).



krista
9-8-2013
 Meld misbruik2-6-2013 16:11:45

Mijn ventje, en zijn getuigen zijn bij Youniek geweest voor een costuum op maat te laten maken.
Mijn vader was eerst niet overtuigd maar uiteindelijk ben ik bij mijn vader moeten mee rijden naar Turnhout en heeft mijn vader zijn costuum ook bij Youniek op maat laten maken. Mijn vader heeft een hoge (bolle) bovenrug en daar gaan ze rekening mee houden.
Je kan er ook tussen super veel stoffen kiezen.
Een broek en vest kosten 299 euro en een hemd erbij komt op 350 euro.
Wij zijn supercontent van de service bij Youniek.
Ik kan het jullie alleen maar aanraden om er eens te gaan kijken.
Succes met jullie zoektocht.



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 17:26:21

Wij hebben het kostuum van mijn aanstaande (net als mijn kleed) ook besteld bij Youniek. Mijn vriend heeft ook geen standaardmaat, in de zin dat hij heel lange benen heeft.

Wij hebben een driedelig pak laten maken met twee hemden bij, voor 450€, zéér schappelijk, want dat betaal je in de "betere speciaalzaak" enkel voor een kostuumvest zag ik!! Voor extra grote maten (dat gold dus ook voor ons gezien de lengte van de pijpen, en zal dus ook voor jouw vader gelden) rekenen ze 10% erbij voor extra stof. Bij ons hebben ze die dan wel terug laten vallen, omdat mijn kleed ook van daar komt. Maar dus concreet:

- Vest en broek in grote maat: 350€.
- Vest, broek en hemd in grote maat: 400€
- Vest, broek, gilet en hemd in grote maat: 450€

Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken, alle bestelde kostuums die er hingen om afgehaald te worden, zagen er alleszins schitterend uit, dus wij zijn vol vertrouwen dat mijn vriend zijn kostuum ook dik in orde gaat zijn... Ze zijn bovendien ook nog eens héél vriendelijk!

Succes ermee!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 18:06:56

Wij zijn voor mijn verloofde bij Villa Verde in Sint-Denijs-Westrem geweest, daar worden kostuums op maat gemaakt en niet duur. Ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam en weten wat bij welk figuur het beste past.

Groetjes



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik2-6-2013 19:52:48

Wij hebben de kostuums voor onze ouders bij Herenmode De Waele in Sint-Niklaas gehaald. En beiden vallen ook in de categorie met een maatje meer (een serieuze buikspier). En ze doen daar ook maatwerk, dat wil zeggen alles zelf kiezen, tot zelfs de knopen en de voering van de vest.
Hele goede service gekregen



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik2-6-2013 22:51:15




Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 23:10:13

In 'de witte duif' in Leuven kan je ook je kostuum op maat laten maken! Maar daar zit de prijs toch rond de 1000 euro dan..



danny
15-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 0:37:48

Ik ga mijn Kostuum huren een grote maat en zeer mooi voor 75 euro
http://www.deceremonie.eu/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...