Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch wel een beetje kwaad...

  2-6-2013 9:31:03
Goeiedag,

Ik heb donderdag onze uitnodigingen besteld en betaald en deze zouden verzonden worden met TNT binnen de 2-3 werkdagen als pakketpost.
Er zou dus moeten getekend worden voor ontvangst. Ik dus uitrekenen wanneer er zeker iemand thuis is zodat ik ze kon aannemen.

Gisteren een heel dagje op zwier geweest (papa die terug kwam van reis en mijn bestelling mee had :-) ) Ik had een trui en topje gevraagd met Bride op! Het is super en ik zal dit dragen tijdens mijn voorbereidingen.

http://www.victoriassecret.com/sleepwear/bridal/bridal-hoodie-sexy-little-things?ProductID=50872&CatalogueType=OLS

http://www.victoriassecret.com/sleepwear/bridal/bridal-tank?ProductID=110854&CatalogueType=OLS

Nadat ik terug thuis was en 's avonds gezellig alles afsluit merk ik dat er buiten op de vensterbank een pakje staat... Ik dacht van tiens wat is dat nu... Ik ga het halen en zie dat het onze uitnodigingen zijn!!

Ik vind dit dus echt niet kunnen dat ze dit zomaar op de vensterbank achter laten!! Het gaat om veel geld (hoewel als het wordt gestolen de mensen er niks mee zijn) en het zou eens moeten geregend hebben!!!

Ben ik nu aan het overdrijven? Mijn vriend is er ook niet mee gediend!

Het is blijkbaar wel afgetekend want ik kan de handtekening online zien als je het pakje traceert maar ik weet dus begot niet door wie! Ik ken de buren bij naam en dat is toch hun naam niet...



Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1397


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:19:26

waarschijnlijk heeft de bezorger zelf getekend..
hebben we ook al aan de hand gehad.
of dat het is afgegeven bij de buren (geen probleem, omdat we goed overeen komen met al onze buren... maar we vroegen ons wel af hoe dat gaat als je in de clinch ligt met je buren :-))
ze willen er gewoon vanaf zijn, denk ik! zeker niet correct en frustrerend, maar ja...



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik2-6-2013 10:20:17

Schandalig! Ik zou toch eens een boos telefoontje plegen!
Nee dat is verschrikkelijk, ik zou daar ook niet blij meer zijn, je overdrijft zeker niet!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-6-2013 10:28:26

Bij TNT worden de pakjes altijd achter gelaten. Normaal laten ze het bij buren achter. Wij hebben al eens gehad dat ze het bij 2 huizen verder hadden af geleverd. Wij zijn bijna nooit thuis als ze een pakje leveren. Ik zou er mij nu niet zo druk in maken omdat het allemaal in orde is. In begin zou ik ook wel een beetje slecht gezind zijn. Maar uit eindelijk is alles in orde en zijn jullie uitnodigingen ok... Dus das toch het voornaamste. Nu is het toch al lang niet meer belangrijk waar je ze gevonden hebt. Je hebt ze en ze zijn in orde....
Liefs Caroline



Patrick

 Meld misbruik2-6-2013 10:30:38

De pakjesdienst zal zeker nooit zelf tekenen, anders riskeert hij zijn job als ze dat traceren of bij diefstal. Hij geeft daar ook geen reden toe, die komen toch terug.
Regen gaven ze zeker al niet uit, daar moest je ook al niet bang voor zijn, maar wie dat nu zal getekend hebben is de vraag.
Wij ontvangen dagelijks pakjes en altijd in orde, als het eens vroeger is dan verwacht kan dat ook nog leuk meegenomen zijn, dat is pas service Nathalie.
Indien je daar echt een probleem mee hebt kan je zeker navraag doen, het bedrijf zal je dan correct informeren na onderzoek.
Na alles zal u toch wel tevreden zijn dat de uitnodigingen in goede handen zijn en kun je al uitkijken naar de verdere planning. Veel succes.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:34:47

Hey. Ik herken deze situatie en vond het ook niet grappig. In onze brievenbus stak een briefje dat we bij de buren moesten gaan horen, dat zij het afgetekend hebben. Maar wij wonen in een appartement dus begin maar te zoeken he.. En ik ken die mensen dan eens niet goed want wij wonen daar nog niet zo lang. Het heeft zeker 3 dagen geduurd voor ik wist waar mijn pakket was en voor ik het dus terug had..



Eva
24-8-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:38:42

TNT doet wel vaker zo een dingen... ik let erop dat ik niks waardevol bestel als het via TNT geleverd wordt. 't is echt een schande, de dingen die we met hun al zijn tegengekomen. (en ja, ze tekenen wel degelijk zelf af, maar niet met hun eigen handtekening natuurlijk, zo slim zijn ze wel)



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2013 11:04:14

ik herken dat. Mijn vriend had ook iets besteld zelfs als verzek;erde verzending. Conclusie: de printplaten die hij had besteld lagen ook op de vensterbank in de regen! Mijn vriend vroeg uitleg , en blijkbaar hadden ze gezegd dat het met zijn naam was afgetekend. Ze wilden het nog in mijn schoonpa zijn schoenen schuiven. Tot dat mijn vriend de kopie vroeg van de handtekening. Die wilden ze niet geven vooraleer mijn vriend zelf en mijn schoonvader een kopie van hun handtekening bezorgde. Er is een intern onderzoek gebeurt en wat blijkt de chauffeur had gewoon getekend. Uiteindelijk heeft het 4 maand geduurd tegen dat wij ons geld terug hadden. Moest ik van jou zijn zou ik zeggen dat je niet aanwezig was en het pakket verdwenen is, stel je voor dat je uitnodigingen ook in de regen lagen .,.



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 11:20:55

Och ja zoals sommigen het hier zeggen, ik ga er mij idd niet verder druk in maken maar vind het alleszins niet kunnen. Wel moet ik zeggen dat Poobies een uitstekende service biedt! Donderdag besteld en betaald, zaterdag gekregen! Het waren 130 uitnodigingen, 130 binnenkaarten dus ja is niet niks hé!

Ik moet ze wel nog eens controleren maar de eerste zien er toch al heel goed uit!

Het moest alleen eens van mijn hart :-)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-6-2013 15:01:55

Heel lastig! Wij hebben dat ook al gehad met TNT. Ze hebben een nieuwe laptop bij de buren afgeleverd! Dat waren buren waar we niet echt mee overeenkwamen maar gelukkig hebben ze het toch gewoon afgegeven. Gelukkig kon je aan de doos niet zien wat er in zat! Maar gelukig zijn jouw uitnodigingen ok. Dat is het belangrijkste!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 20:46:49

Ik heb dat voorgehad met DPD, die zijn door een dikke laag sneeuw volledig rond ons huis gelopen om achteraan op het terras ons pakje achter te laten. In de brievenbus een briefje met "pacet is in back door"... Contact opgenomen met DPD, bezorger zou erop aangesproken worden want zij mogen het pakje niet zonder toestemming achterlaten en al zeker geen privé eigendom betreden.
Ik zou het wel eens melden aan TNT ze... Veel meer kan je niet doen helaas.



Elsie

 Meld misbruik3-6-2013 8:38:55

Die mensen van TNT doen ook maar hun job en worden enkel betaald per afgeleverd pakketje. Dus als jij niet thuis zijt worden ze niet betaald, maar hebben er wel de afstand voor afgelegd.
Gemakkelijkste is dat als je iets besteld laat het dan afleveren bij ouders of buren ofzo waar je weet dat zeker iemand thuis is. Of hang een briefje op je bus waar ze het wel mogen achterlaten, in afgesloten emmer achteraan bv.



Patrick

 Meld misbruik3-6-2013 10:23:16

@ Ik vind het heel raar dat zoveel mensen hun bestellingen krijgen die door de koerier zelf afgetekend zijn en zo achtergelaten wordt.
Zelf nog nooit meegemaakt, ofwel dat ze een onderscheid maken met privé en handelaars maar daar twijfel ik nu wel aan.
Ik steek eens mijn licht op bij TNT want dat kunnen wij niet maken om dure spullen op onze vensterbank te vinden.
Wel tof dat er veel reacties kwamen op uw topic, zo zie je maar, leuk forum toch?



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 15:24:57

Elsie,

Ik had het uitgerekend dat er iemand ging thuis zijn! Vandaag of morgen dus! Had ik geweten dat het zaterdag ging geleverd worden, was ik wel thuis gebleven! Het gaat mij hier gewoon om principe en ik weet ook wel dat zij hun job doen maar een handtekening nabootsen is niet echt wettelijk hé ... en achterlaten tja vind ik ook niet kunnen



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 15:38:55

Bedankt iedereen voor de reacties! Ik heb gebeld naar Poobies zelf om dit te melden! Heel vriendelijke dame aan de telefoon gehad en zij vond dit ook niet kunnen! Ze maakt nu een klachtenbrief of naar TNT want zij werken net samen met hem om de reden dat ze pakjes afleveren tegen ontvangst... en zij betalen ook TNT om dit te doen... ik wou dit gewoon melden dat dit bij andere mensen ook niet voorkomt!



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik3-6-2013 15:57:19

Goed dat Poobies een klacht gaat indienen bij TNT. Als ik jou was, zou ik dat zelf ook doen.
Alles is goed afgelopen gelukkig, dus meer dan hun excuses aanbieden zullen ze naar jou toe niet doen waarschijnlijk, maar dan weten ze het tenminste en is de kans misschien iets kleiner dat zoiets opnieuw gebeurt...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info