Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  26-5-2013 20:15:54
Beste bruidjes
Ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Tot nu toe verliep alles vlot, maar om de een of andere reden wil het niet lukken met de uitnodigingen.
Daarom ben ik vandaag in een lichte paniek geschoten.
Het kiezen van een uitnodiging ging vlot. Het is een klassieke uitnodiging geworden ( voor de nieuwsgierigen BELARTO 723104) Maar .... ik kan geen geschikte tekst of indeling vinden om aan de binnenkant van de kaart te zetten. Wat het nog moeilijker maakt, is dat we kleine kaartjes bij de uitnodiging voegen. Collega's en kennissen willen we alleen uitnodigen op een receptie en familie en vrienden willen we op het avondfeest. We moeten dus 2 teksten voorzien voor de kaartjes. Maar welke? En wat zet je dan nog op de binnenkant van je uitnodiging?
Wie herkent zich in dit probleem of heeft een idee of tip? Jullie zouden me een heel groot plezier doen met wat goede raad.

Kristel
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1281


sofie
13-9-2013
 Meld misbruik26-5-2013 20:36:57

wij hadden ook problemen daarmee. Bij ons is het wel maar 1uitnodiging, niet met receptie enz.
Hebben het gewoon bij drukker gevraagd, en zij heeft ons ermee geholpen.
Hebben het ook wel vrij gewoon genomen, zijn niet zo de creatieve zielen om zelf text ineen te steken :)
Veel succes ermee!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik26-5-2013 20:50:54

Bij ons geen aparte kaartjes maar 3 keer een andere tekst gedrukt. Kwam goedkoper uit dan aparte kaartjes te gebruiken.

Op onze uitnodiging staat: (rechts)
Sofie & Werner trouwen!
Wij zouden het fijn vinden als ook u erbij kan zijn op 6 juli 2013 om 11u30 in de ...kerk te ... om getuige te zijn van ons huwelijk.
Wij nodigen u uit op de receptie van 16u tot 18u
Links staat:
Ons adres
Feestadres
Kadotip
de tekst van de receptie werd dan aangapast naar avondfeest of receptie en aansluiten avondfeest.
Succes ermee!!
En zeker eens rondvragen voor prijzen.. Wij hebben het laten drukken in een winkeltje in Mechelen terwijl ze hier in de buurt in AVA dezelfde hadden maar het scheelde wel 75 euro op 115 uitnodigingen..



Leen
10-8-2013
 Meld misbruik26-5-2013 21:48:23

Wij hebben ook voor een vrij klassieke uitnodiging gekozen (belarto 723101). Maar wilden we geen klassieke tekst, zoals vermelding van ouders. Tekst binnenkant uitnodiging: Op onze trouwdag, 10 augustus 2013, feest je mee! Om 12.30u in het stadhuis en om 13u in de ... Kerk van ... Wij nodigen je graag uit voor een geweldig dans- en drinkfeest met hapjes op onze feestlocatie, ..., vanaf 19.30u. Kan je er helaas niet bij zijn, graag een seintje voor 10 juli a.s. Onze gegevens... Denk je aan een cadeau? Mag het dan zo (symbool envelop) Als bijvoegkaartje is 's middags voor de suite: Op onze trouwdag, dineer je mee! Gegevens locatie... Hopelijk heb je hier wat aan... Veel succes nog!



Shana
24-8-2013
 Meld misbruik28-5-2013 14:50:07

HoiHoi,
het is alvast een hele mooie uitnodiging ;D!!
ik kan je helaas niet helpen, want zit met hetzelfde probleem...
ik kreeg wel een tip die ik graag wou meegeven:
men stelt soms voor om als cadeautip een symbool van een spaarvarkentje te gebruiken,, Niet doen dus! heel mooi en schattig, maar dan mag je je verwachten aan 50kg kleingeld...
Ik ben alvast blij dat ze mij hebben gewaarschuwd en wou hierbij hetzelfde doen ;) !
veel succes nog !! grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info