Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pocketfolds ,en hoe heet dit in het nederlands ?

  23-5-2013 17:27:27
beste bruidjes,
ik ben al eens aan het kijken naar uitnodigingen en zou graag zelf ze proberen maken. aangezien het leuk is en persoonlijker. nu vroeg ik mme af waar ik mijn materiaal kan vinden. ik zoek papier waar een patroon in ingedrukt. dus als je er over wrijft voel je het patroon. verder zoek ik lint en ja gespjes om over een lintje te rijgen als versiering voor de uitnodiging.
het idee komt van dit kaartje. www.blacktieinvitations.com bij classic weddings en dan white wedding. maar ik vind enkel engelstalige sites. kent er iemand belgische sites, of winkels waar ik alles kan kopen? liefst in de buurt van dendermonde.
alvast bedankt he !

Melissa
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1143


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 19:56:55

Hier was eerder al een topic over:

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=487057



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik23-5-2013 21:30:44

Ik weet het,Saar dank je. Maar deze zijn allemaal van Engeland en had graag geweten of je zoiets niet in België vind. Hoe word dit hier eigenlijk genoemd. Misschien dat ik het dan sneller vind op het internet.



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 23:02:46

Ik volg (nog steeds :))




Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik24-5-2013 9:35:49

Hoi

Ik vond deze uitnodigingen voor onze trouw ook echt geweldig en was er ook hopeloos naar op zoek hier in Belgïë...ik heb ook alleen Amerikaanse en Engelse sites gevonden!
Dus ikk heb toen prijzen opgevraagd bij een grafisch ontwerpster (ook een voormalig bruidje op dit forum) en ze zei als we deze laten maken, dit heel duur uit zou komen omwille van dat elk kaartje apart gesneden moet worden (hier bestaat geen 'pons' voor die de vorm in 1 keer kan uitsnijden) en dan ook nog eens geplakt moet worden (heel tijdsintensief dus voor een drukker). Als ik het mij goed herinner kwamen we aan een bedrag van over de 900 euro voor 150 kaartjes. Als je het zelf allemaal zou maken dan kom je wel veel goedkoper uit..maar dan moet je zelf dus heel veel tijd hebben!

Maar toen heeft ze voor ons een ontwerpje gemaakt zonder alle hoekjes en kantjes (wat dus veel goedkoper is om te maken)...en die toch helemaal aan ons ideaal beeld voldeed. Hierbij een fotootje van hoe onze uitnodiging er uit zag:



Linkerkant binnenkant: Verschillende lagen dik papier op elkaar gekleefd voor een relief-effect
Rechterkant binnenkant: uitneembaar kaartje met op de voorkant de tekst voor welke onderdelen met werd uitgenodigd (we hadden twee verschillende kaartjes; 1 voor suite en 1 voor avondgasten) en op de achterkant van dit kaartje de routebeschrijving naar de feestzaal.

We hebben het laten maken door Kim van Bellaboo (www.bellaboo.be). Echt een geweldige aanrader! Ze werkt alles tot in de puntjes piekfijn af en luistert echt naar je wensen!

Dus wie weet kan dit je al wat verder helpen!

Lieve groetjes

Chantal



inge
21-9-2013
 Meld misbruik24-5-2013 10:22:50

ik weet niet of je hier iets mee bent, maar in sint-niklaas in het waasland schopping center is er een grote hobbywinkel pipoos. Misschien kan je hier iets vinden of bestellen.
In ieder geval veel succes
Groetjes inge



Lieve

 Meld misbruik24-5-2013 10:55:54

Ik dacht wel in een van de vorige topics gelezen te hebben dat er ergens een drukker was die zeker de pocketfolds kon maken, maar ik vermoed dat er wel heel veel drukkers zijn die zo'n pocket kunnen maken voor jou. 't Is gewoon een kwestie van te weten hoe die eruit moet zien.

Ik ben ook enorm fan van de pocketfolds, maar ik weet niet of het goedkoper uitkomt als je ze zelf maakt. Kijk eens op pocketfoldinvites.co.uk.

Zo'n bedrukking, dat is waarschijnlijk letterpress. Er bestaat een aanbieder hiervan in Belgie en ook in NL. Maar dit is een heel duur procédé. Ik zou er mijn centen niet willen aan uitgeven.



Lieve

 Meld misbruik24-5-2013 10:58:05




Lieve

 Meld misbruik24-5-2013 10:58:39

Oei, eerst iets schrijven...

Er is in NL Vanillapoddesign. Vind ik ook heel mooi, maar duur!



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik24-5-2013 21:51:55

bedankt allemaal voor de reacties, nu weet ik al iets meer. ik ga in het wwasland shooping center eens kijken in de pipoos . misschien vind ik daar wel wat, en kan ik al eens kijken op hoeveel het zou komen. Tijd is geen probleem, de trouw is pas volgend jaar dus als ik de pocketfolds 1 per 1 uitsnij kom ik er wel. ik ga juist eens kijken of het goedkoper uitkomt of niet anders word het toch een gewoon kaartje. als ik er eentje zou maken zal ik zeker en vast er hier een fototje van plaatsen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info