Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - Hoe lang op voorhand versturen en laten bevestigen?

  12-5-2013 12:28:54
De titel spreekt voor zich: hoe lang op voorhand versturen jullie jullie uitnodigingen? En hoe lang op voorhand laten jullie de mensen bevestigen?

Wij trouwen in de vakantieperiode, dus allicht best wat meer marge nemen?

Heeft er iemand trouwens een goede zin om te vermelden dat we niemand in een jeans op ons huwelijk willen?

Eppie

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1820


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-5-2013 12:51:46

Etiquette zegt 6 tot 8 weken op voorhand. Wij sturen ze 8 weken voor onze datum.



chris
5-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 13:35:01

wij trouwen ook in vakantie, 5 juli en hebben onze uitnodigingen paar weken geleden reeds verstuurd (begin april dacht ik); mede omdat er veel mensen dan in verlof gaan. Er zijn al enkele die niet kunnen komen omdat hun zomerverlof dan al vast ligt. de mensen moesten voor mei verwittigen. wij hebben niets vermeld van wat ze moeten dragen, maar je weet maar nooit, misschien kan je iets vermelden van dresscode: avondkledij



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik12-5-2013 14:21:16

wij trouwen 7 september en onze uitnodigingen zijn onderweg naar het volk. Zijn volop bezig met rondbrengen. . . De drukker had dat aangeraden ivm vakantieperiode. . . Verlof moet op ons werk ook 3 maanden op voorhand worden aangevraagd. Vandaar :-) succes! X



Brigitte

 Meld misbruik12-5-2013 17:04:02

onze dochter trouwt op 3 augustus
verleden week zijn de uitnodigingen de deur uitgegaan
wij laten bevestigen ten laatste 4 weken voor het huwelijk



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-5-2013 17:14:54

Vergeten te vertellen: bij ons moeten ze bevestigen 3 weken voor het huwelijk.



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik12-5-2013 17:32:52

Wij hebben ze 10 weken op voorhand verstuurd en de gasten kunnen bevestigen tot 3 weken voor ons huwelijk. Ik zou nu wel vrager om sneller te bevestigen, dat bespaart heel wat stress



Simon
29-6-2013
 Meld misbruik14-5-2013 20:53:01

Hallo wij trouwen op 29-06-2013 en hebben onze uitnodegingen vorige week ( op 8 mei ) verstuurd . Mensen hebben tijd tot 1 juni om te antwoorden en op 23 juni moeten we doorgeven hoeveel mensen er zijn .




Fleur
14-8-2013
 Meld misbruik16-5-2013 9:09:51

Wij trouwen 14 augustus en gisteren zijn er al een paar uitnodigingen de deur uitgegaan... We laten tot tijd tot een maand voor de trouw om te bevestigen



Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik1-6-2013 18:14:49

Hey wij trouwen op 30 augustus en ik wil ze rond eind juni begin juli sturen wel hebben we hier en daar al laten weten wanneer we gaan trouwen bij familie en kennissen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info