Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging na bevalling slapend vlindertje

  8-5-2013 23:42:56
wij zijn 16 maart getrouwd voor de gemeente
we hebben het heel klein gehouden enkel onze ouders
ikzelf ben op 4 maart na 18 weken zwangerschap bevallen van een slapend kindje :(
daarom hebben we het klein gehouden
nu willen we onze ceremonie 9 augustus 2014 doen
we willen de ceremonie niet enkel voor ons huwelijk maar ook een beetje een
herdenken doen aan ons meisje
nu wat zet je op de uitnodiging na dit alles
vind het heel moeilijk



Sofie
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2273


melissa
18-8-2013
 Meld misbruik9-5-2013 8:58:33

veel sterkte :(



tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-5-2013 10:04:53

veel sterkte om dit een plaatsje te geven
mischien kun je een schoon gedichtje vinden om op de uitnodiging te plaatsen .
of misschien enkel een vlindertje op je kaartje en dan tijdens de cermonie een deel aan haar toewijden , een lied ,een tekst ,een ritueel .
je kan vlinders , sterren of engelen het thema van je huwelijk maken zodat jullie meisje heel de dag bij jullie is en niet wordt vergeten . als je butterfly wedding enz googled vind je een ton aan inspiratie
vb zoiets als gastenboek
of zoiets als voorlees tekst in cermonie
Een vlindertje vliegt vluchtig over het gras
Ze is wat verdrietig omdat zej ooit een mensje was
Ze is bedroefd en haar hartje doet pijn
Ze heeft maar 1 wens en dat is bij haar pappa en mamma zijn
Ze vliegt naar een huisje ver van het veld
Daar wonen haar pappa en mamma is haar verteld
Ze kijkt door het raampje ineens wordt ze blij
Niet meer opgesloten in verdriet maar eindelijk vrij
Ze keek door het raampje en zag wat ze wilde weten
Haar papa en mama houden nog steeds heel veel van haar, ze zullen haar nooit vergeten
Dan vliegt het vlindertje terug over het gras
Trots en sterk omdat ze ooit een mensje was



tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-5-2013 10:07:05

oeps link naar gastenboek vergeten .http://www.etsy.com/listing/87471076/wedding-guest-book-alternati...



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik9-5-2013 10:35:16

Hele mooie tekst, Tima! Veel sterkte allebei! x



Lieve

 Meld misbruik9-5-2013 10:55:14

Kan je dit combineren? Dat lijkt me erg moeilijk. Kan je niet een speciale herdenking doen voor je baby los van de ceremonie zelf?
Ik heb ook een baby verloren aan 14 weken zwangerschap, maar ik heb dus geen ervaring om een huwelijksceremonie te combineren met een herdenking. Ik zou dat niet samen doen of toch niet op de uitnodiging zetten. Maar dan wel eventueel iets doen tijdens de ceremonie om even erbij stil te staan.

Je kan eventueel voor de herdenking van de baby van die wensballonnen oplaten als dat nog mag van de gemeente (brandgevaar).

Veel sterkte alleszins. Het slijt wel.



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik9-5-2013 17:34:41

God, wat een mooie tekst. Ik vind het prachtig hoe je je babytje een slapend vlindertje noemt.Wij proberen nu al bijna 2 jaar kindjes te krijgen en ik geraak maar niet zwanger maar dat is nog niet half zo pijnlijk als het mogen verwachten en dan moeten afgeven.

Los van dat vind ik het prachtig dat jullie je kindje een plaatsje willen geven in jullie huwelijk. Ik maak er niet op uit of jullie de viering in 2 willen delen met een herdenking voor jullie kindje en een viering voor jullie of dat jullie de twee door elkaar willen doen maar vooral jullie huwelijk willen vieren.
Ik weet niet of jullie je kindje een naam gegeven hebben (naar de buitenwereld) maar anders zou ik misschien iets zetten in de trand van

Huwelijksviering van Sofie en 'je man', tesamen met 'jullie kindje'
Of
deelt mee in de vreugde: onze slapende lieveling

dan overheerst het verdriet niet op de kaart maar maak je wel duidelijk dat jullie kindje een volwaardige plaats heeft in elk aspect van jullie leven

veel succes maar ook veel plezier



Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik11-5-2013 18:04:23

dank je voor de mooie tekst en tips allemaal
het thema van ons huwelijk zal vlinders zijn om haar er toch bij het hebben
de ceremonie zal voornamelijk over het huwelijk gaan maar we gaan ook even stil staan bij haar
ik heb nog 2 kindjes en die zullen ook ballonnen loslaten voor hun zusje



tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-5-2013 0:55:23

dat zal een heel mooi en integer huwelijk worden met jullie meisje die het nog eens extra zegent en beschermt xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info