Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen voor ons huwelijk

  4-5-2013 13:53:57
Hallo Met nog 34 dagen op de teller hebben er een groot aantal mensen nog niet bevestigd of ze aanwezig zullen zijn op onze grote dag weet er iemand een leuk tekstjes om eventueel naar de mensen te sturen om te vragen of ze aanwezig zullen zien.

els
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1788


Lieve

 Meld misbruik4-5-2013 15:02:33

't Is te zien tot welke datum jij hebt gegeven dat ze konden antwoorden. Ik zou tegen dat de antwoorddatum in zicht komt gewoon iedereen afbellen die nog niet heeft geantwoord; dat lijkt me het gemakkelijkste.



ineke
29-6-2013
 Meld misbruik4-5-2013 20:10:45

binnen 1 week moeten we onze stoelen reserveren
indien jullie samen met ons willen vieren
en dit voor het einde van de week laten weten zo dit ons plezieren



Ann
7-6-2013
 Meld misbruik5-5-2013 9:06:49

Wij trouwen de dag voor jullie en nu eindelijk bijna alle bevestigingen binnen. Heb de meeste opgebeld of een bericht via facebook gestuurd die nog niet bevestigd hadden. Je kan zo blijven wachten. Zelfs diegene die meerijden met de bus veranderen nog constant. Dan komen ze wel, dan weer niet. Omdat hun kinderen vanaf de receptie er niet meer bij mogen zijn. Familie :-(. De mensen van de feestzaal hadden ons wel verwittigd dat het normaal is dat ze niet op tijd bevestigen. Ik zou meteen iets laten weten moest ik een uitnodiging krijgen maar niet iedereen is van dit principe :-(



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik5-5-2013 15:10:09

Wij trouwen dezelfde dag en hebben ook nog van veel mensen niets gehoord, maar we hadden op de uitnodiging gezet dat ze voor 15 mei moeten antwoorden dus ik hoop dat er toch nog veel mensen spontaan iets laten weten. Anders ga ik ook beginnen bellen en mailen.



els
8-6-2013
 Meld misbruik5-5-2013 21:39:17

Bij ons moesten ze iets laten weten voor 8 mei. Eigenlijk weet je nu toch al of je komt of niet he, alle dat denk ik toch. Ik word daar zot van



tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-5-2013 9:37:36

wij hebben op de laatste dag ( datum vermeld op uitnodiging ) de meeste bevestigingen gekregen t schoot gelijk in hun gedacht . uiteindelijk maar 3 mensen een berichtje moeten zenden .



Sarah
7-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 20:25:23

Morgen loopt onze datum voor te bevestigen af.. en zoals ik al had kunnen denken hebben nu ineens veel mensen door dat ze nog iets moeten laten weten :p dus ja.. nog altijd heb ik niet alles binnen... maar gelukkig heb ik gevraagd om een maand op voorhand iets te laten weten (met gewoon in het achterhoofd dat veel mensen veel later gaan reageren en dan hebben we nog tijd genoeg) als je maar een 2tal weken voor je huwelijk vraagt om te bevestigen en ze zijn dan later met reageren is het alleen maar stressen!!! ik ben dus zeer rustig en als ze later reageren maakt nog niet zoveel uit. :-)



els
8-6-2013
 Meld misbruik6-5-2013 22:07:52

Er beginnen wat bevestigingen binnen te komen. Ik ga er mij proberen rustig in te houden :-)



Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 9:00:29

Ik vind het ook stom dat mensen wachten tot de laatste moment om te reageren... Als je weet dat je zal komen, zeg dat dan meteen!
Onze datum is 17 mei en we trouwen op 14 juni. Ik voorzie ook nog een week voor de late reageerders en de laatste week van mei bel ik iedereen op die nog niet gereageerd heeft zodat we de laatste 2 weken niet meer hoeven stressen over degene die nog niet bevestigd hebben!



els
8-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 16:53:00

Ja vind ik dus ook. Je weet toch of je kan en wilt komen he. Ik ga sffs nog eens overlopen en dan eens sms'jes sturen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info