Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij

  2-5-2013 18:47:05
Hallo allemaal

Ons ontwerp voor de trouwuitnodging is af. Wij zijn nu op zoek naar een goede drukkerij in de buurt van Leuven. Heeft er iemand goede ervaringen met één van deze drukkerijen?
Drukkerij Reekmans - Vinck in Leuven
Drukkerij Van der Poorten in Kessel-Lo
Drukkerij Nelma in Linden

Groetjes en alvast bedankt!
Katleen

Katleen
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 836


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:13:19

Hey Katleen,
ik heb geen ervaring met een van deze drukkerijen, maar wij zijn bij drukkerij Ameel geweest uit Kessel-Lo en we zijn er heel tevreden over.
We hebben zeker 20 keer ons ontwerp veranderd omdat dan mijn mama iets anders wou, dan zijn mama, dan wij weer,... en ze hebben steeds veranderd zonder verpinken! En nu zijn onze uitnodigingen heeeeeel mooi geworden!
Een aanrader dus!
Groetjes



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:37:01

Dag Ann

Bedankt voor de tip! Daar gaan we zeker ook eens horen dan!

Groetjes
Katleen



sofie
25-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:44:11

hey katleen,
wij hebben laten drukken bij reekmans in de Tiensestraat. Hele lieve mensen, altijd klaar om te helpen. Hun aanpak lijkt soms wat chaotisch maar het resultaat en het enthousiasme was geweldig. En ook qua prijs zijn ze aan te raden.
groetjes



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik4-5-2013 11:15:46

Bedankt Sofie! Goed om te weten dat het daar prijs/kwaliteit in orde is.
Groetjes!
Katleen



Rachel
6-7-2013
 Meld misbruik5-5-2013 17:10:48

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij Swings, op de Tervuursesteenweg. Zeeeer vriendelijk en behulpzaam, goed prijs, snel, ik raad ze aan! :)
Groetjes,
Rachel



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik9-5-2013 18:10:16