Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij

  2-5-2013 18:47:05
Hallo allemaal

Ons ontwerp voor de trouwuitnodging is af. Wij zijn nu op zoek naar een goede drukkerij in de buurt van Leuven. Heeft er iemand goede ervaringen met één van deze drukkerijen?
Drukkerij Reekmans - Vinck in Leuven
Drukkerij Van der Poorten in Kessel-Lo
Drukkerij Nelma in Linden

Groetjes en alvast bedankt!
Katleen

Katleen
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 836


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:13:19

Hey Katleen,
ik heb geen ervaring met een van deze drukkerijen, maar wij zijn bij drukkerij Ameel geweest uit Kessel-Lo en we zijn er heel tevreden over.
We hebben zeker 20 keer ons ontwerp veranderd omdat dan mijn mama iets anders wou, dan zijn mama, dan wij weer,... en ze hebben steeds veranderd zonder verpinken! En nu zijn onze uitnodigingen heeeeeel mooi geworden!
Een aanrader dus!
Groetjes



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik2-5-2013 19:37:01

Dag Ann

Bedankt voor de tip! Daar gaan we zeker ook eens horen dan!

Groetjes
Katleen



sofie
25-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 12:44:11

hey katleen,
wij hebben laten drukken bij reekmans in de Tiensestraat. Hele lieve mensen, altijd klaar om te helpen. Hun aanpak lijkt soms wat chaotisch maar het resultaat en het enthousiasme was geweldig. En ook qua prijs zijn ze aan te raden.
groetjes



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik4-5-2013 11:15:46

Bedankt Sofie! Goed om te weten dat het daar prijs/kwaliteit in orde is.
Groetjes!
Katleen



Rachel
6-7-2013
 Meld misbruik5-5-2013 17:10:48

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij Swings, op de Tervuursesteenweg. Zeeeer vriendelijk en behulpzaam, goed prijs, snel, ik raad ze aan! :)
Groetjes,
Rachel



Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik9-5-2013 18:10:16

Bedankt Rachel! Weer een adresje bij om eens langs te gaan!
Groetjes
Katleen



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik29-5-2013 13:38:34

Heej,
Toen onze zoon geboren is heb ik ook een deel van jou drukkers gecontacteerd voor offertes. Bij drukkerij Reekmans heb ik uiteindelijk zelf afgehaakt omdat het bij die mensen blijkbaar vreselijk moeilijk is om een simpele offerte te sturen. Bij al de andere drukkers kreeg ik dit onmiddelijk na de eerste mail. Bij reekmans heb ik eerst nog 5 mails moeten sturen omdat ze nog dit en dat moesten weten. Bij mij neemt dat al onmiddelijk het vertrouwen weg.

Drukkerij ameel is goed maar die zijn wel ongelooflijk duur in vergelijking met andere drukkers.

Wij zijn toen uiteindelijk bij drukkerij Nelma geweest. Heel goede service, super vriendelijke en snelle bediening. Ze maken ook een proefdruk. Ze hebben een snelle bediening. Ik ben donderdagavond bevallen en vrijdagmiddag had ik mijn kaartjes al. Wij hebben toen voor 120 kaartjes (eigen ontwerp) tussen de 130 en 150 euro betaald (exact weet ik het niet meer). Om even te vergelijken, bij ameel kwam dit op een dikke 200 euro.

Het is natuurlijk nog iets anders dan trouwuitnodigingen maar zo heb je toch al een idee. Ik ga proberen mijn uitnodigingen zelf te maken maar als dat niet lukt ga ik terug naar Nelma.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info