Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dresscode...

  30-4-2013 22:13:59
Wij hebben blauw als themakleur en zouden het fijn vinden als onze genodigden ook een vleugje blauw hebben in hun kledij.

Op de uitnodiging staat nu: "dresscode: feestelijk met een vleugje blauw".

Ik vind dit zelf echter te dwingend overkomen... We zouden het gewoon fijn vinden en ik wil niet dat mensen het lezen als: "nu moet ik iets blauw kopen om aan te trekken".

Heeft iemand een voorstel voor een zachtere formulering? Hoe pakten of pakken jullie dit aan?

Groetjes!

Sofie
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 779


Eppie

 Meld misbruik30-4-2013 22:54:48

Misschien kan je zetten:

"Dresscode: feestelijk, indien mogelijk met een vleugje blauw"

Ik vind het een heel leuk idee :). Al zal het als vrouw allicht evidenter zijn om een accessoire in het blauw te vinden dan als man.





WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik1-5-2013 8:35:07

Ik zou mij hier niet teveel zorgen over maken.
Iedereen heeft waarschijnlijk wel wat blauws in zijn kleerkast liggen.
"Een vleugje" klinkt ook niet echt absoluut verplicht.
Trouwens diegenen die echt een hekel hebben aan dresscodes, doen uiteindelijk toch hun eigen goesting.
grtz



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik1-5-2013 9:44:30

Wij hadden vorige zomer eentje met een tintje rood. Daar stond het net zo geformuleerd zoals je het in je vraag schrijft. Iedereen had ergens wel iets liggen, ook al ist rode nagellak :) En idd niemand zal speciaal iets kopen daarvoor, mensen die er geen zin in hebben, doen dat dan ook niet. Niet mee inzitten :)



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik1-5-2013 11:22:15

Ik heb `met een hint van een herfstkleur` geschreven op de website :-)




Fien
29-5-2013
 Meld misbruik1-5-2013 21:18:58

Wij dachten dit ook eerst en dachten als volgt:
Dresscode: Something blue...
Zoals in't zinnetje: something old, something new, something borrowed, something blue :)



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik2-5-2013 8:37:08

Op onze uitnodigingen komt:

dresscode: "een tintje rood doet ons veel plezier"



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-5-2013 11:49:03

Ik krijg nog geen dresscode verkocht aan men suite..... pfffff

Maar ik vind jou zin echt niet dwingend, ik zou ervoor gaan!!!!!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik2-5-2013 13:08:19

Ik vind het een zeer leuk idee en klinkt helemaal niet dwingend.
Mijn eerste idee was een toets hier of daar in het blauw dus zeker niet helemaal in het blauw.
Ik zou het alleszins tof vinden om zo'n uitnodiging te krijgen en een uitdaging om een leuke blauwe toets te verzinnen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info