Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging suite

  29-4-2013 20:26:00
hallo mede(stres)bruidjes.

ik ben (eindelijk) bijna klaar met mn uitnodigingen,maar ik vraag me af of er niemand mij zn tekstje voor de suite uit te nodigen kan doorsturen want daar geraak ik gelijk maar niet aan uit.op onze uitnodiging staat gewoon dus:Nico&Roos zullen elkaar hun ja woord geven op zaterdag13 juli in het stadhuis van houthulst.
u bent van harte uitgenodigd om deze speciale dag met ons te vieren.

maar dan moet er nog een kaartje bij waarop staa dat ze de ganse dag mogen komen,ma hoe formuleer je dat best?
super mercikes!!!

roos
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1518


Brigitte

 Meld misbruik30-4-2013 8:47:08

Dag Roos ,

Nico en Roos zullen elkaar hun ja - woord geven op zaterdag 13 juli 2013
U bent van harte uitgenodigd om deze speciale dag samen met ons te vieren .

Om (bv.) 10 u in het gemeentehuis van (bv.) Leuven
( Dan adres er onder zetten )

Om (bv.) 10u30 in de kerk van ..........
( Dan ook weer adres eronder zetten )

Geef je een avondfeest kan je dit bv ook vermelden met aparte kaartjes met aanvang uur van het avondfeest + adres
Is handig als niet iedereen op het avondfeest is uitgenodigd

Dan kan je eventueel nog een gedichtje zetten als je bv graag centjes zou krijgen of adres van je huwelijkslijst




Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik30-4-2013 9:17:58

Wij hebben op de kaart voor de suite het volgende gezet:

Wij willen graag deze dag van begin tot eind met jullie beleven
Daarom vinden we het fijn als u om 10u bij.... kunt zijn.

Nadat we om 12u onze krabbel hebben gezet in het gemeentehuis van...
Gaan we om 14u onze liefde voor elkaar bezegelen tijdens onze huwelijksviering in...

We zouden het fijn vinden om aansluitend met jullie in intiem gezelschap te dineren in...

Het begin van ons getrouwde leven gaan we verder vieren door vanaf... een dansfeest te geven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info