Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze kleur gekozen..maar wat ermee?

  28-4-2013 10:28:30
Hey,

Mijn vriendin en ik hebben besloten om beige als kleurtint te gebruiken voor onze trouw.
Nu onze save the date kaartjes zijn al reeds de deur uit en de uitnodigingen zijn bijna klaar en deze waren allemaal roodtinten :-)

Nu goed, aan de suite hebben we na veel zever gevraagd om in het beige te komen. De heren gaan een pak huren en een beige das (die krijgen ze van ons).

Aan de zaal kunnen we vragen voor beige tafellakens met bruine servetten enz Dat zal wel geen probleem zijn denk ik

bloemen kunnen we ook wel in die tint maken denk ik? Enkel is mijn das wel blauw (deze was ook al gekozen voor deze beige kleur gekozen was). Moet ik dan beter een andere das halen?


Hebben jullie nog tips in waar we deze kleur kunnen laten terugkomen?






Thomas
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 700


Lize
24-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 10:40:28

Hay Thomas. Waar ik nog aan denk: bedankjes, het boeket van je vriendin en enveloppen voor de uitnodigingen. Je maakt het natuurlijk allemaal zo 'beige' als je zelf wil. Wij hebben gekozen voor de kleuren rood en blauw, maar niet àlles is rood en blauw...




Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-4-2013 10:51:16

Wij werken met rode accenten (kan je terug vinden in onze uitnodigingen, misboekjes, menukaarten op tafel, versiering in kerk, mijn bruidsboeket, ...) Maar mijn verloofde heeft ook geen rood accent, zo valt hij juist op als bruidegom vind ik.. Ik heb buiten mijn boeket ook niets rood aan, maar is ook wel een mooi effect vind ik..



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...