Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met mijn gasten tussentijds?

  25-4-2013 15:57:57
Ik zit al enkele weken te denken aan een probleem waarvoor ik nog geen oplossing heb gevonden.

Wij trouwen op een vrijdag om 14.00u voor de wet. Gedaan om 15.00u normaal.
De receptie op andere locatie begint om 18.00u
Nu is mijn vraag wat doe ik tussentijds met mijn suite? = 20 personen.
Grootouders, getuigen, broers en zussen, ouders.

Wijzelf gaan als koppel op locatie foto's gaan trekken. Maar is het niet erg dat ik mijn gasten naar huis moet sturen voor de volgende 2 uur? of doe ik iets bij mij thuis?
Mijn probleem is eigenlijk dat er redelijk zware mannen tussen zitten die ik graag nog enkele uurtjes nuchter hou :-) dus moest ik die bij ons thuis zetten moet ik natuurlijk ze ook reeds wat te drinken aanbieden. Of hebben jullie andere leuke ideeën?

ERITIA
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 951


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik25-4-2013 16:01:17

Wij nemen de suite mee naar de fotolocatie en gaan ook enkele foto's met hen trekken. Wij doen een middaglunch en bieden hen de mogelijkheid om het paviljoen te bezoeken waar onze foto's zullen getrokken worden. Misschien kan je ook een locatie zoeken die te bezoeken valt?

Succes met de zoektocht!



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik25-4-2013 16:17:56

Eritia,

Als je ze eventueel toch thuis ontvangt, kan je misschien ook broodjes voorzien, blijven de gasten misschien iets langer nuchter :). Of je kan ook koffie met taart voorzien gezien het in de namiddag is.





Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-4-2013 16:22:09

Voor de suite voorzien wij dan broodjes.. en die blijven dan bij mijn ouders of schoonouders thuis, maar voor de andere mensen is er niets voorzien. Misviering duurt tot 14u en om 17u start de receptie.. :)



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik25-4-2013 16:29:40

Wij zitten ook met zo'n 'gat' in de dag, maar onze ouders en grootouders zijn blij dat ze nog enkele uurtjes naar huis kunnen voor het feest. Vooral de grootouders zullen nood hebben aan wat rust, de mama's kunnen hun make-up gaan bijwerken, enzovoort. Misschien is jouw familie ook wel blij met enkele uren rust in die drukke dag. :)



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik25-4-2013 16:33:47

Hangt er vanaf hoe ver alles van elkaar af ligt, natuurlijk!
Mijn schoonouders en schoonzus woonden dicht bij onze feestlokatie. Die zijn gewoon naar huis gegaan na de wettelijke trouw.
Mijn ouders & tante zijn naar m'n broer thuis gegaan (was ook niet zo ver daar vandaan).
En de rest is over huis gegaan, of is in de stad iets blijven eten.
Bij ons was de trouw om 10u45 en de receptie begon om 14u. Wij hebben ondertussen ook onze fotoshoot laten doen, samen met onze 2 kids.



Tine
6-7-2013
 Meld misbruik25-4-2013 17:01:59

Bij ons gaat het feest doorgaan in de stad, dus ik vermoed dat de suite ofwel meegaat naar de fotolocatie ofwel iets gaat drinken. Al durf ik te denken dat zij eerder voor het laatste gaan ;)

Als er in de buurt van de locatie iets te doen is zou ik ze dus richting ginder sturen :)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-4-2013 17:36:40

Wij doen ook geen extra entertainment tussen trouw 11u30 en start bbq om 15u. Had dat eerst wel in gedachten maar niemand lijkt dat te verwachten. Ze mogen als ze willen vroeger naar de zaal maar echt iets voorzien is er niet. Voor mijn ouders en schoonouders wil ik eventueel wel mijn huis openzetten maar wil niet dat anderen het overhoop zetten.



Elsie

 Meld misbruik25-4-2013 18:45:49


Wij hadden thuis broodjes voorzien, omdat mijn familie van redelijk ver moest komen.
Na de foto's zijn wij terug naar huis gegaan, en dan pas is de champagne open gegaan want ik had ook schrik dat de "zware" gevallen al wat te veel zouden op gehad hebben.
Dus de alcoholische dranken zaten goed verstopt :-).

Iedereen had het heel gezellig gevonden en waren blij even een momentje rust te hebben.





Lize
24-8-2013
 Meld misbruik25-4-2013 19:36:09

Wij trouwen om 11.30u, hebben receptie van 12.30 tot en met 14u. Onze ceremonie begint om 18u op een andere locatie, maar tussenin hebben wij voor niemand iets voorzien...




Brigitte

 Meld misbruik26-4-2013 8:20:15

voor zo'n korte tijd is het iets moeilijker
als er " oudere" mensen of mensen bijzitten met kleine kindjes vinden die het misschien niet erg om even over huis te gaan
maar ik zou bv de suite meenemen op fotolocatie en hen voorzien van een enorme picknickmand , daar kan je ook niet alcoholische dranken in doen
neem heel wat dekens mee of enkele grote witte lakens en zet hen hier allen op een mooie plek met dit alles , bij mooi weer is dit supergezellig en voor jullie zou het super zijn hier iets mee te doen voor extra foto's samen met dit onderwerp .
mooie en originele foto's verzekerd !



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik26-4-2013 10:07:31

Wij gaan voor onze foto's naar Gent , en voor onze gasten boeken we daar een boottochtje met een glaasje cava erbij . We hebben hen alleen verteld dat we een verrassing voorzien , maar nog niet wat het wordt . Denk wel dat de meeste dit een leuk idee zullen vinden



Brecht
31-12-2015
 Meld misbruik28-4-2013 12:58:41

Wij hebben de bubblebus ingezet, zij zorgen voor een receptie ter plaatse met bubbeltjes ... Ideaal voor ons, super leuk concept en heel mooi busje, wij kijken er al naar uit in ieder geval! www.bubblebus.be vind je alle informatie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...