Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog vier weken... en zo bang voor slecht weer

  23-4-2013 11:28:39
Pfffff, op zich bleef ik altijd vrij rustig over de trouw... Maar nu ben ik volledig aan het stressen... Ik ben zo bang dat het slecht weer gaat zijn! (en met slecht weer bedoel ik: regen). Wat met mijn sleep? Die gaat nat worden! En we hebben niet echt een 'binnenlocatie' voor foto's... Stress :-)

Sophie
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1430


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:30:43

Hoi Sophie,

Nog niet panikeren! Er kan veel gebeuren op vier weken tijd!
Ik maak me nog geen zorgen, we zien wel wat het wordt. Ik zou het ook enorm erg vinden, want ik denk dat mijn jurk ook geruïneerd is als het regent, maar je kan het toch niet voorspellen!

Ik ben het afgelopen weekend eieren gaan brengen naar de Clarissen en ze gaan bidden voor mooi weer op 11 mei :) Wie weet helpt het wel? :)

Groetjes,

Tineke



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:32:01

Sophie, ik trouw zaterdag en ze geven regen.
Ik ga er niet echt van wakker liggen, er valt niets aan te doen. mijn sleep zal inderdaad wat vuil worden, ik zal die zoveel mogelijk opheffen buiten en vooral vlekkendoekjes kopen.
Wat zal zijn, zal zijn (man, dit klinkt echt wel very doris day). Je hebt nog even tijd om een binnenlocatie voor de foto's te zoeken, no worries!!



Fien
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:32:24

Dag Sophie,
ik trouw op dezelfde dag en wij hebben ook alles buiten gepland zowel een picknick na de viering als een tuinfeest met bbq.

Maar het zal wel goed weer zijn!!!
Wij gaan zowiezo eieren naar de Clarissen brengen, dat helpt toch zegt men ;-).

Veel plezier op jullie dag!



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:33:22

Hoi Sophie!!
Niet panikeren :) Wij hebben ook geen binnenlocatie en trouwen op dezelfde datum..

Dat van die eieren heb ik ook al gehoord, maar mijn meter zegt dat dit niet helpt ;-) Zij hadden dat ook gedaan.. Mooi bijgeloof dus :D

Ik hou wel elke dag de verwachtingen in het oog.. En tot 7 mei ziet het er goed uit (kan natuurlijk nog alle kanten uit!)

Ik heb ook gehoord dat er enorm veel volk trouwt op 18 mei (bij ons in de gemeente is ALLES volzet, en dit gebeurt echt nooit!)
Dus dan denk ik: dan MOET het wel goed weer zijn :)



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:44:33

Ik trouw ook zaterdag, en inderdaad: koud en regen als voorspelling. Ik ga er mijn hoofd niet naar laden hangen. Dan is het maar zo. Wij hebben wel een binnenlocatie voor onze foto's voorzien.



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:00:44

Op onze wettelijke trouw regende het.

En waaien waaien waaien.
En KOUD :)
En toch hadden we een fijne dag.
Daardoor ben ik wel rustiger geworden voor de kerkelijke trouw.
het enige wat ik dus echt wil is droog :)
Maar ik duim mee want we trouwen op dezelfde datum :)



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:29:03

Sophie
Het gaat stralend weer zijn op onze dag!! Eieren of Clarissen komen er bij ons niet aan te pas, ik geloof in positief denken. Sowieso worden we zelf het grootste zonnetje van de dag en de zon zal ons wel bijtreden. De 17de wordt het trouwens ook stralend weer, dan is het mijn eigenlijke trouwdag en dan gaan wij foto's nemen in Gent hier, dus ook geen binnenlocatie voorzien. Het komt helemaal goed, kan niet anders!

@Rebecca: ik hou het weer voor zaterdag nauwlettend in de gaten en op mijn weersvoorspeller stond er gisteren nog een regenbuitje, maar nu ziet het er al droog uit. Het gaat dus alleen maar de goeie kant op, tegen zaterdag heb je stralende zon!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:41:48

Ik herken de situatie! Ik trouw binnen een 11 dagen en heb ook zo'n schrik voor slecht weer.. Ik check dagelijks het weerbericht maar helaas weet je het in belgië nooit. Ik zal al heel blij zijn als het droog weer is, ik heb er mij al bij neergelegd dat het niet warm zal zijn.. Probeer er gewoon het beste van te maken en ws valt het allemaal nog wel goed mee! :)



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-4-2013 12:57:06

Het is inderdaad minder prettig, indien het regent. Maar ik heb reeds veel huwelijken zien doorgaan op regenachtige dagen...Het wordt echter wat je er zelf van maakt. Uitgezonderd je fotoshoot op een buitenlocatie, verloopt de rest van de activiteiten meestal binnen.
grtz



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:58:50

Ik trouw pas eind oktober maar ik ga er nu gewoon steeds vanuit dat het slecht weer gaat zijn. Als het dan toch mooi weer is wordt het alleen maar leuker. Maar ik kan me voorstellen dat je je bij een trouw in mei wel een zonnetje voorstelt. Ik duim voor jullie!!



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 13:16:14

Bedankt allemaal voor de bemoedigingen :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-4-2013 14:03:28

arme clarissen, die verzuuuipen in de eitjes, denk ik ;-)
wat het ook moge zijn: het zal een leuke dag worden - bekijk het zo :-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 14:16:50

Wij hebben die van Boom 12 eitjes (kleine, van eigen kweek) gegeven en 30 euro :) "Baat het niet, dan schaadt het niet!" denk ik dan zo :) Mijn ouders hebben het voor hun trouwdag ook gedaan en toen was het stralend weer, een beetje bijgeloof kan geen kwaad. Valt het op dat wij voor de kerk trouwen? :)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-4-2013 14:19:53

Ach, je kan er toch niets aan doen! Als het regent hef je je sleep op en loop je gauw naar binnen. En wat de foto's betreft: een goeie fotograaf kan overal mooie foto's maken, zelfs onder het eerste het beste afdak of overdekt terrasje in de buurt...



Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 15:24:36


Ik heb altijd gezocht naar opmonterende gedachten voor dergelijke angsten. Ze hielpen mij toch meestal om zaken te relativeren. Bij jouw probleem denk ik aan het volgende...

"LIFE IS'NT ABOUT WAITING FOR THE STORM TO PASS, IT'S ABOUT LEARNING TO DANCE IN THE RAIN."

Zelf bij slecht weer, zal je het beste eruit weten te halen!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 15:55:01

Hoi

Wij trouwen ook op 18 mei. Zelf ben ik ook al aan het duimen voor mooi weer.
Ceremonie is buiten gepland.
Dus blijven hopen.
Groetjes



lien
4-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 17:20:04

hahaha ik ken dat !! mensen vragen mij sinds kort: en stress ?? en ikke altijd maar: neenee.
Tot vorige week, plots zit ik met een enorme paniek over het weer, gewoonweg omdat dit het enige is dat ik zelf niet in de hand heb. ik weet dat je je er bij moet neerleggen, maar toch.
Ik check ook elke dag de 2weekse weersvoorspelling op meteovista, en voorlopig nog mooi weer op 4/5 :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info