Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk een goed DIY-uitnodiging-idee...

  22-4-2013 23:27:56
Ik was al een maand of langer elke dag aan het zeggen: nu worden de uitnodigingen echt dringend. Was al online aan het zoeken, op Zazzle gekeken en geprobeerd... ik vond wel leuke dingen maar het werd toch nooit helemaal zoals ik wilde, zowel qua tekening als qua tekstschikking. En erg origineel was het allemaal niet, kortom: geen klik, ik werd niet 'verliefd' op de uitnodiging. Het was alleen maar 'goed genoeg'.

En het kwam er ook maar niet van om er eens wat intenser over na te denken... altijd maar vanalles te doen, familiebezoek, uit eten, uitgaan, te lui, een film kijken, te moe, studeren... Vandaag waren er nog es drie kwartiertjes op overschot en zei ik: allez, komaan, allebei laptop open en nog es wat googlen en zoeken. En ineens komt mijn aanstaande echt met een ideale originele haalbare betaalbare DIY idee aanzetten, inclusief toffe woordspeling.

Ik ga nog niet verklappen wat, zal het hier wel komen zetten als ze gemaakt en uitgedeeld zijn... je weet nooit wie meeleest. ;-) Maar 'k ben blij, is weer een vinkje af op het mentale lijstje. :-)

mona
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1477


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-4-2013 7:05:06

Oh super voor jou Mona Ik ben benieuwd :-) Ik hou je post in de gaten wat ik wil namelijk ook zoveel mogelijk zelf doen om kosten te besparen , maar ook nog niet datgene gevonden waar ik echt van kan zeggen DIT IS HET Maar ik heb nog even tijd aangezien ons huwelijk pas volgend jaar is Succes nog



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik23-4-2013 8:53:23

Je doet ons volgen :) puur uit nieuwsgierigheid



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik23-4-2013 12:19:28

Inderdaad zoals Saartje zegt. Je brengt ons in nieuwschierigheid.... Ik volg mee. Ben benieuwd...



mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 15:27:06

Voor wie nog volgt, ik ben ze aan het maken as we speak... Er komen oude vinyl singles van liefdesliedjes bij kijken (uit Kringloopwinkel), en A4 etiketten waar we zelfontworpen ronde etiketten uit knippen om de etiketten op de plaatjes te overplakken...

'k Ben blij met het resultaat, misschien moeten we wel nog een paar singletje bijzoeken, want sommige titels zijn niet zo leuk of liefdesgerelateerde als andere... Even kijken hoe ver we al komen met de 'leuke' singles, heb nog niet tot in detail geteld hoeveel uitnodigingen we nodig hebben. Denk rond de 50 en hebben wel tegen de 60 singles, dus ik kan de 10 'slechtste' weglaten...

Knutsteldeknutsel... Knipperdeknip... Plakkerdeplak... Zo meteen wel vertrekken naar proef-make-up.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 15:38:55

Oh, wijs idee mona! Lijkt mij zeer tof en vooral zéér origineel!
Post je nadien (als het safe is qua muren en oren :d) ook eens een foto want ik ben wel curieuzeneuze naar het resultaat!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-5-2013 16:15:12

waaaaaaaaaw ja ik ben ook wel benieuwd naar een foto, als de tijd rijp is :-)

supercool idee!!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 18:04:59

Zal jullie misschien een van de komende dagen een paar 'making of'-foto's sturen, vandaag niet zo heel veel tijd (zo meteen hele avond weg), morgen hele dag naar sauna... misschien morgenavond of maandag. 'k Zit ongeveer in de helft. Het gaat ook nog leuk worden om te bepalen wie welk plaatje krijgt... Familie in Duitsland krijgt 'Du' van Peter Maffay, we hebben nog een paar andere Duitstalige plaatjes voor de familie in Oostenrijk, de kameraad die altijd lacht met Vlaamse muziek krijgt er eentje van Paul Severs, vriendin Evy krijgt eentje van onbekend eighties-zangeresje Evy... :-), de vertaalster die Spaans studeerde 'Quiereme mucho' van Julio Eglesias, de grootste danser van de hoop de titel 'Dans met mij door de nacht'... enz. :-) Ik kijk er al naar uit om ze te verdelen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info