Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma ivm middagfeest

  14-4-2013 20:35:42
Wij trouwen 29 juni om 12 uu voor het stadhuis. En de gasten worden gevraagd om 13uur in de feestzaal. Wij doen een middagfeest en kinderen zijn ook welkom. Wij voorzien een bbq en dessertbuffet. Geen receptie wel een aperitief met alle gasten. Aangezien dat er veel kinderen aanwezig zijn heb ik wat schrik dat deze allemaal vooraf zullen eten. Terwijl wij ook voor hen bbq voorzie. Ik weet niet wat ik moet doen rond. Hebben jullie suggestie? Op de uitnodiging zal er staan "jullie zijn Uitgenodigd om 13u op ons middagfeest". Zullen de mensen niet denken ti's een receptie terwijl het wel eten en drinken is? Alvast bedankt :) Groetjes Edith

edith
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1674


Silke
24-5-2014
 Meld misbruik14-4-2013 20:43:41

Ik zou dit voor het zekerste toch nog eens melden aan de genodigden (via sms, e-mail, ...). Als ik ergens heen moet en niet zeker weet of er eten voorzien is, eet ik altijd vooraf.

Dus beter een keertje teveel zeggen dan een keertje te weinig denk ik :-)



Marijke
19-7-2013
 Meld misbruik14-4-2013 20:54:08

Ik zou het zeker ook vermelden, mss op een kaartje met een leuk rijmpje bij de uitnodiging à la "eet niet vooraf een hele maaltijd, want daarvan krijgt u spijt"



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik14-4-2013 21:05:08

Ik heb op mijn uitnodigingen gezet:we nodigen u uit voor een bbq van 15U tot 19U30. Bij ons worden ze om 15u verwacht voor aperitief en om 16u start de bbq. Ik zou persoonlijk wel denken dat er eten is bij jullie omdat het al om 13u begint. Kinderen zullen sowieso vaak weinig eten op een feest.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik14-4-2013 22:14:14

Voor twaalf uur krijg ik echt geen hap door mijn keel.
Ik zou dus echt niet op voorhand eten! Ik zou zelf eerder iets hebben van "ik zie daar wel en desnoods eet ik nadien nog iets".

Als je nog wat reistijd bij incalculeert zijn mensen die rechtstreeks naar de zaal komen sowieso om 12 uur thuis weg.



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 7:43:25

zeker vermelden.

Niemand gaat weten of ze effectief te eten gaan krijgen.
Stuur iedereen een mailtje of smsje. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust :)



edith
29-6-2013
 Meld misbruik15-4-2013 19:31:04

Merci voor jullie reacties. De uitnodigingen zijn klaar en ze zijn prachtig. Ik ga het de gasten zeggen moment dat ze bevestigen zodat ze weten dat het eten is ook. Groetjes xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info