Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedenkingen uitnodiging gevraagd

  12-4-2013 21:40:04
hallo! Wij zijn bezig met onze uitnodiging en wouden even jullie advies : Voorkant een foto van onze woef met tekst "mijn baasjes gaan trouwen" en dan in het verticaal onze namen. Binnenzijde links Ofwel tekstje dat ik hier op het forum "geleend" heb :) Cadeautip: Wilt U ons iets schenken? En zit je nu iets te bedenken? Wij zitten ruimschoots in onze spullen Liever iets om ons spaarvarken te vullen Ofwel een foto van de woef met een envelop... Binnenkant rechts Michele & Steve nodigen u uit om hun huwelijkviering bij te wonen op 24-08-2013 om 12u in het stadhuis van hasselt. Om 18u bent U van harte welkom voor een lekkere feestmaaltijd en spetterend dansfeest in zaal de biekaar (adres zaal) Graag laten weten of u erbij kan zijn op de dag van onze dromen voor 15 juli: Michele tel nr - Steve tel nr Emailadres Felicitatieadres: Namen met achternaam ( anders staat dit er niet op?) Adres Vuur maar af en bedankt op voorhand!!!! Groetjes

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 865


Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik12-4-2013 22:21:16

Ik vind het goed in elkaar steken, maar ik vind enkel het antwoord moment dubbel, moeten ze enkel antwoorden als ze komen of moeten ze altijd antwoorden als ze wel of niet komen???

Wij zelf hebben gekozen dat ze ons steeds een antwoord moeten laten weten als ze komen of niet.. Niet dat we met onverwachte gasten zitten of dat je van familie x niets hoort en wij er vanuit gaat dat ze aanwezig gaan zijn en uiteindelijk niet op ons feest aanwezig zijn, dus dan zit je met eten wat betaald is voor "niets"

Hopelijk snap je een beetje wat bedoel anders laat je het maar weten!Maar voor de rest wel goed!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik12-4-2013 22:38:09

bedankt voor de tip!! Leuke datum :) wij proberener terug in te vliegen na paarmaanden non actief :)



Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik12-4-2013 22:51:17

Graag gedaan! :)
Ahja idd we hebben de zelfde datum :) hihihi
Ja ik heb dat gevoel ook een beetje gehad de afgelopen maanden dat er nog niets te doen was, terwijl nu op alles de puntjes "i" worden gezet en nog van die kleine dingen gedaan moeten worden.. zoals morgen even naar nederland voor tafelversiering/deco te gaan halen...
En jullie nog veel plezier met voorbereiden!! Succes



krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-4-2013 8:49:06

Ziet er goed uit Michèle,
Ziet er goed uit... Leuk gedichtje ivm de cadeautip :-). Ik herken het :-)...
Maar zoals jullie ook al zeggen, als jullie in naam van de woef uitnodigen is het nog oirigineler als jullie een fotot van de woef met envelop erop zetten vind ik...
Voor de rest staat alles erop denk ik maar net zoals Veronique al vermeld hebben wij de tekst...
Gelieve voor 1 juli te laten weten
of jullie wel of niet kunnen komen
op de dag van onze dromen.
Dan kan je de mensen die niks hebben laten weten nog altijd ff contacteren, kan wel geld besparen omdat je dan niet voor x aantal mensen eten voorziet die niet komen..
Groetjes



Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik13-4-2013 17:25:32

Je kan ook "24 augustus 2013" voluit schrijven (is officiëler), en steeds '12 uur, "18 uur" i.p.v. "12u" en "18u".

"U" wordt tegenwoordig ook niet meer met een hoofdletter geschreven (enkel voor God ;-)), dus die mag klein.

De foto van de woef vind ik ook leuker dan het rijmpje :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info