Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date versus uitnodigingen

  11-4-2013 16:09:11
Hallo iedereen,

ik zit met een rare vraag, wij hebben met kerst en nieuw save the date kaartjes gestuurd naar iedereen die gevraagd zou worden nr het diner en avondfeest, degene die nr de receptie gevraagd w en dessertbuffet hebben dat niet gekregen, met als gevaar dat we nu een paar maanden later natuurlijk een paar mensen toch liever zien komen nr het dessertbuffet of zelfs nr de receptie, ik twijfel nu als we dit nog kn, op de safe the date stond er gewoon, gelukkig nieuwjaar, voor ons wordt het alvast een bijzonder jaar, safe the date 22 juni 2013! wat denken jullie hierover? kunnen we dit maken of toch best niet?

groetjes

Saskia
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 942


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 16:12:23

Uiteraard vormt dat toch helemaal geen probleem! Die mensen weten wellicht toch niet dat jullie die kaartjes verstuurd hebben. Bovendien zullen ze heel blij zijn dat ze toch naar het avondfeest mogen komen (ook al waren ze er nog niet van op de hoogte dat ze enkel naar het dessertenbuffet zouden mogen komen). Je niet druk in maken, hoor!



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik11-4-2013 16:43:30

ik denk dat je t niet goed begrepen hebt Tineke, ik zal duidelijker proberen te zijn, er zijn een paar mensen die een save the date kaartje gekregen hebben maar achteraf gezien zouden we ze liever nr de receptie of dessertbuffet vragen ipv het diner, dus zij zijn wel op de hoogte dat ze zullen gevraagd worden, natuurlijk staat er niet op voor wat ze gevraagd gaan worden maar ik denk wel dat ze dan verwachten dat het voor het avondfeest zal zijn, wat denken jullie?



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 16:56:01

Oh ok, I see. Ik denk dat ook dat geen probleem is. Want ze worden toch op iets uitgenodigd? Je hebt hen niet beloofd op wat precies :) Ze zullen misschien teleurgesteld zijn, maar uiteindelijk zijn jullie het die beslissen. Wij hebben geen 'save the dates' verstuurd en ik heb sommigen een uitnodiging voor onze receptie gekregen en hun eerste reactie was 'Oh joepie nog een feest, wie gaat er BOB zijn?' en dan zagen ze dat het voor de receptie was. Gênant, maar wij beslissen wie waar komt en we kunnen ook niet iedereen voor het avondfeest uitnodigen (we zitten nu al aan 100 personen).



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 16:56:20

gekregen = gegeven



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 18:47:28

Ik zou daar nu ook geen probleem van maken hoor, je kan nog steeds aanpassen. Als de reden hiervoor is dat je anders teveel mensen hebt, hou er rekening mee dat je toch altijd wat afzeggers hebt.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 20:27:23

Ik zie er geen probleem in hoor..

Voor hetzelfde geld heb je naar iedereen een 'save the date' kaart gestuurd.. Niemand weet wie wel of geen kaart heeft gekregen en wat er normaal de bedoeling van was hé..
Zou me er geen zorgen over maken!



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik12-4-2013 9:00:48

ok dank u wel voor jullie mening! groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info