Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afzeggingen

  11-4-2013 9:14:32
Pff heel veel van onze avondgasten (welkom vanaf 22u30) zijn aan het afzeggen. Ik vind dat echt wel een beetje k*t gezien ik er redelijk van overtuigd ben dat ze wel zouden komen indien het met eten zou zijn. En dan stel ik me de vraag: waarom komen ze dan? Voor onze mooiste dag bij te wonen of voor het eten?

Het gaat over mijn neven en nichten. Mensen die allemaal tussen de 20 en de 35 zitten, mensen die zelf nog eens graag uitgaan, dus ik snap echt niet dat ze dat laat vinden. Ik heb altijd zelf moeite gedaan om er op hun trouws bij te zijn... Dat is dus wel even zuur.

Nuja ik heb al gezegd dat als de afzeggingen blijven doorgaan zoals het nu bezig is, dan komen de neven en nichten die wel toezeggen (momenteel 6 van de 100 genodigden) gewoon wel op het eten. Lekker pech voor die dat het avondfeest niet de moeite waard vonden.

Bruidje2013
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 30 | Gelezen: 1844


lore
10-8-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:23:51

hey,
wij geven ook ons feest in 2 delen, de eerste om 18.00uur en de andere vanaf dessert om 21.00uur.
en dat vonden wij al een beetje laat, maar ja ge moet de mense ook de kans geven om te eten he.
Maar eerlijk gezegd, als ik naar een feest moet dat pas om 22.30u begint, vind ik eerlijk gezegd ook wel laat hoor, dan vertrek ik ook niet meer graag. ik persoonlijk vind dat heel laat. Maar hopelijk belle er niet meer te veel af, want leuk is ies anders natuurlijk he. Maar het heeft misschien ook zen voordeel? het zal wel goedkoper uitvallen :)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:26:59

Persoonlijk vind ik 22.30u ook wel laat. Wij zijn eens geweest naar een dessertenbuffet dat startte om 21.30u en dat vond ik toch wel echt het maximum. Als je je dan nog moet klaarmaken enzo en je moet nog een eindje rijden, dan heb je al snel het gevoel 'laat ook maar'. Wij hebben daarom ervoor gekozen om niemand nog te laten aansluiten aan het dessertenbuffet. Wij doen gewoon een receptie op voorhand. Maar als het een troost mag wezen: wij trouwen in een verlengd weekend (dat van O.L.H.-Hemelvaart) en wij hebben voor onze receptie veel afzeggingen, omdat er veel op weekend gaan... :) Zo is het dus altijd wat!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:31:35

Eerlijk gezegd vind ik 22.30 uur ook veel te laat. Op dat uur lig ik normaal al in bed . Ik zou me er naartoe moeten slepen.

Het is inderdaad misschien een beter idee om de mensen die wel de moeite nemen, inderdaad te laten mee eten.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:36:40

Wij zitten met een 5gangen menu dat dus om 18u begint (vroeger kan je toch al niet beginnen). Normaal duurt deze 5u (dus tot 23u), maar ik heb het al naar 4u gebracht + 30min uitlooptijd, zodoende 22u30. De meeste dansfeesten waar ik al naar toe ben gegaan beginnen pas om middernacht maw je zit tot middernacht op je stoel. Dat wilden wij absoluut niet.

De meesten moeten een uur rijden, dus na het eten en klaarmaken kunnen ze gewoon direct vertrekken.
Dat je zo'n uur niet kan voorstellen aan oudere mensen begrijp ik, maar aan mensen tussen 20-35. Als die zelf uitgaan, kan je toch ook nergens aankomen voor 23u?
We zitten met 100 extra mensen (dus neven/nichten + partner) neem dat erbij op het eten en je zit aan 10.000 euro extra kosten hé.
Jammer dat de gasten het enkel uit hun oogpunt zien en niet uit dat van het koppel.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:41:11

Wij dachten hetzelfde te doen.. Maar omdat bij ons de gasten ook pas op 22u konden komen en het toch een eindje rijden is, was ik wat bang dat er veel niet zouden komen.. Spijtig dag velen de moeite niet willen doen maar trek het je niet aan!!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:41:40

Het is inderdaad zo dat als je naar een feestje gaat, het tegenwoordig laat begint. Op mijn 41ste en een peuter in huis, trek ik dat niet meer

Ik begrijp je teleurstelling, ik zou het ook niet leuk vinden.



Nicky
21-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:42:24

Bij ons zijn de mensen voor het avondfeest ook pas welkom vanaf 22u.

Ik vind dat zelf ook al heel laat maar het ging gewoon niet vroeger met het eten.
Ik vrees ook dat ik veel afzeggingen ga krijgen hiervoor.
Maar we moeten gewoon doen hoe we het zelf willen.
Dus trek je er niks van aan en ga gewoon genieten van je dag.
Wij konden ook niet iedereen laten eten, dan moet je gewoon een grens trekken.
Anders zou het wel heeeel erg duur uitkomen!
Groetjes



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:50:52

Wat ik denk: zij die er wel willen bij zijn, daar zal je je mee amuseren! En zij die de moeite niet willen opbrengen: spijtig! Bovendien spaart je dat heel wat kosten uit. Het is erg om het te zeggen, maar zo is het! Ik heb al mijn collega's (12 + partner) gevraagd voor ons avondfeest. Hoeveel komen er? 4 + partner :) Dat was te verwachten! Maar ik heb wel de moeite gedaan om ze allemaal uit te nodigen, dat kunnen ze mij niet verwijten! Dan is het aan hun om te beslissen of ze komen of niet :)



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:56:41

Lief Bruidje

Ik heb ook 80man die nakomt. (waaronder heel veel neven en nichten). Ze moeten allemaal ook 40 min rijden.
Ik weet dat er een paar zijn die niet echt blij zijn dat ze niet naar 't hele feest mogen komen, maar we zijn met 200 en ik kan dat gewoonweg niet betalen.
Wie niet wil komen zal ik ook niet missen :)
Voorlopig komen de meeste.
Ze zijn welkom vanaf 21u30 en krijgen bubbels en een hapje.
Rond 22u is het dessertbuffet en rond 23u30 openingsdans en dansfeest.
De meeste van mijn neven en nichten gaan samen iets eten voor ze naar 't feest komen.
(zo deden we dat ook bij mijn andere nichtjes die trouwden)
Zo moet je niet keilang in je zetel zitten :)
Als ik naar een niet familietrouwfeest moet en vanaf het dessert ben gevraagd ga ik ook gewoon in de buurt iets eten met mijn lief hoor.
22u30 is inderdaad laat. Maar niet onoverkomelijk.
Ik hoop dat de meeste toch nog naar jouw feest willen komen.
In ieder geval je slaap niet voor laten he....



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik11-4-2013 10:07:11

bij ons is er ook een dessertbuffet om 22u30, het gaat gewoon niet vroeger,
het is mss wel wat laat maar zoals je zegt als je uitgaat moet je nergens zijn voor dat uur, als je vanuit uwe zetel nog moet vertrekken is dat laat ja, maar normaal gezien kn ze toch ook iets gaan eten ervoor, tijd genoeg en moeten ze zich niet stressen, t is idd jammer dat mensen alleen maar alles zien vanuit hun eigen standpunt, de tijd dat mensen nog moeite deden voor een ander is al een tijdje voorbij, dat heb ik al goed ondervonden door de trouw! als je denkt dat mensen blij gaan zijn voor je, dan stopt het als ze te veel moeite moeten doen!
laat het niet aan je hart komen! het zal sowieso een mooie dag worden!
groetjes



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 10:19:35

Wij wilden het ook opsplitsen om de kostprijs te drukken. We hebben dan onze walking dinner 16u-20u en dus de dessert-en avondfeest-gasten al om 20u. Zelf vind ik het ook ni zo leuk om later te komen, dus hebben we het zo proberen op te lossen.

Maar indien een neef/nicht me uitnodigt op hun avondfeest, zal ik er natuurlijk wel proberen bij te zijn!



Evelien
6-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 10:47:04

Wij zijn begonnen met eten om 17u (aperitief, voorgerecht, soep, hoofdschotel) en de laatavondgasten kwamen om 20u30. Dat is net gelukt, sloot fijn aan en de mensen vonden het ook niet te laat. Wij vonden dit ideaal.



bride
26-8-2017
 Meld misbruik11-4-2013 11:13:41

Ik persoonlijk vindt het ook enorm laat en zou het ook niet zien zitten om dan pas naar een feest te gaan, maar gewoon voor het feit dat ik er dan echt 2 dagen murf van ben aangezien ik het niet trek om tot een stuk in de nacht te feesten.
Wij gaan zelden of niet op stap maar we vullen ons weekenden met etentjes bij ons of bij vrienden of op restaurant , af en toe eens 1e gaan drinken...
Door de week staan we beiden om kwart voor 6 op met het resultaat dat wij in het weekend echt stik kapot zijn.
Als ik dan pas om 22.00h moet vertrekken naar een feestje op een zaterdag dan zit de kans er dik in dat ik al half murf op de zetel lig met het resultaat dat ik gewoon geen zin meer heb om mij op te kleden en van thuis te vertrekken.

Het is misschien een beetje egoïstisch om zo te denken want je trouwt uiteindelijk maar 1 keer,maar ik heb het er niet voor over om de maandag de gevolgen nog van het laat feestje nog te moeten dragen.



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:24:38

Wij vragen onze desserbuffetgasten om 22u. Zijn een kleine 40-tal. Ik hoop dat iedereen zal komen...
Wij hebben nu al heel veel afzeggingen van vrienden die niet naar onze trouw komen. Blijkbaar is dit een zeer populaire datum en gaan ze liever naar een andere trouw, of naar Werchter of op reis. Gisteren ook telefoon gehad van mijn neef. Wij hebben een zeer kleine familie, ik heb enkel maar 1 neef en 2 nichten. En die neef heeft ook al afgebeld. Hij heeft een trouwfeest van een vriend en gaat liever daar naar toe.
Ik probeer dat wat te relativeren. Zij vinden het blijkbaar de moeite niet om naar ons trouwfeest te komen, maar ik denk dan, diegene die wel komen, die zijn het waard. En met deze mensen gaan we er een ongelofelijke leuke, mooie dag van maken.
Nochtans, onze datum stond al zeer lang vast en met Nieuwjaar hadden we save the date kaartjes (magneetjes) gemaakt. Maar blijkbaar heeft dit geen effect op de mensen. Ze houden er blijkbaar geen rekening mee..
Ik vind dit zeer jammer, maar probeer het te relativeren. Mijn vriend zegt altijd: het is uiteindelijk maar een trouwfeest eh. Voor hen is dat een dag als een ander en eigenlijk gewoon een fuif. Mja toch jammer, mensen die je graag hebt, en beschouwt als vrienden of familie, die het dan niet de moeite vinden om te komen...



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:24:53

Wij vragen onze desserbuffetgasten om 22u. Zijn een kleine 40-tal. Ik hoop dat iedereen zal komen...
Wij hebben nu al heel veel afzeggingen van vrienden die niet naar onze trouw komen. Blijkbaar is dit een zeer populaire datum en gaan ze liever naar een andere trouw, of naar Werchter of op reis. Gisteren ook telefoon gehad van mijn neef. Wij hebben een zeer kleine familie, ik heb enkel maar 1 neef en 2 nichten. En die neef heeft ook al afgebeld. Hij heeft een trouwfeest van een vriend en gaat liever daar naar toe.
Ik probeer dat wat te relativeren. Zij vinden het blijkbaar de moeite niet om naar ons trouwfeest te komen, maar ik denk dan, diegene die wel komen, die zijn het waard. En met deze mensen gaan we er een ongelofelijke leuke, mooie dag van maken.
Nochtans, onze datum stond al zeer lang vast en met Nieuwjaar hadden we save the date kaartjes (magneetjes) gemaakt. Maar blijkbaar heeft dit geen effect op de mensen. Ze houden er blijkbaar geen rekening mee..

Ik vind dit zeer jammer, maar probeer het te relativeren. Mijn vriend zegt altijd: het is uiteindelijk maar een trouwfeest eh. Voor hen is dat een dag als een ander en eigenlijk gewoon een fuif. Mja toch jammer, mensen die je graag hebt, en beschouwt als vrienden of familie, die het dan niet de moeite vinden om te komen...



Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:26:58

Wij eten ook eerst iets met de dichte familie en dan komen neven en nichten en andere gasten toe om 21u voor een glaasje bubbels en aansluitend dessertbuffet en dansfeest. Eerst en vooral doen we het zo omdat we eigenlijk vooral een ambiancefeest willen waar veel gedanst wordt (wij haten het om uren aan tafel te zitten!).
Ik denk dat er van onze neven en nichten idd ook zullen ontgoocheld zijn omdat ze zullen verwachten dat ze een hele menu zullen krijgen, maar bij ons is het simpel: wie er echt wil bij zijn zal komen en mss een paar ontgoochelde neven en nichten omdat ze zich verplicht voelen (al zou ik liever hebben dat die dan ook weg blijven).
Er zijn enkele mensen bij die ook van ver moeten komen maar wij redeneerden zelf ook van: als die nu eerst samen iets gaan eten en dan afkomen dan moet dit toch haalbaar zijn? Nuja, ze doen wat ze willen maar wij hebben ervoor gekozen om het zo te doen en wie zich daar niet mee kan verzoenen blijft dan beter thuis. Dat is dan idd nog goedkoper ook!



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:53:42

Ik zou in jouw plaats toch ook wel teleurgesteld zijn hoor. En hun argument dat 22u30 "te laat" is, vind ik helemaal nergens op slaan. Ik ben al vaker pas 's avonds uitgenodigd geweest op een trouwfeest, dan ga je gewoon de uren ervoor gezellig iets eten. Probleem opgelost, toch? Bovendien is het een zaterdag, dus tijd genoeg om uit te slapen de dag erna lijkt me...

Bij ons komen de helft van de gasten ook pas om 22u voor het dessertenbuffet, en daarvan heeft er nog niemand afgehaakt omdat dat zogezegd "te laat" zou zijn. Verdorie, ze mogen al content zijn dat ze erbij mogen zijn seg! :-)

Enfin, probeer je het allemaal niet te hard aan te trekken. Laat je dag niet verpesten door die paar zeikerds, maar maak er een groot feest van met de mensen die wel de moeite hebben gedaan om af te komen. Goed idee trouwens om hen dan wel gewoon te laten mee eten, vind ik een mooie geste ;-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:55:04

Persoonlijk vind ik het ook laat maar wel jammer voor je dat er zo weinig respons is....
Ieder doet zijn/haar feest hoe je het zelf het beste ziet en ik vind dat de familie zich daar dan maar moet bij neerleggen.
Ik was bij mijn nicht ook teleurgesteld toen ik enkel naar het dessertbuffet mocht komen (21.30u) maar ik heb dat niet laten merken want het is HUN dag en het bruidspaar moet alles naar zen eigen wens doen en niet naar de familie hun wens!!!!
Dus probeer het je niet te veel aan te trekken want dat is het niet waard xxxx



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:56:56

Bah, ik ken het gevoel van de afzeggingen! Wat de mensen rond je nu ook zullen zeggen of doen, je zal nog even teleurgesteld blijven maar opeens maak je de klik zelf wel. Ben er zelf toch ook een dikke week bahbah van geweest maar nu kijk ik er echt naar uit om te vieren met de mensen die wel komen en apprecieer ik hun komst des te meer!!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik11-4-2013 12:11:36

Uit het oog is uit het hart.
Een mail of een uitnodigingskaartje belandt vlug in een prullenbak.
De beste methode om je genodigden zeker op je feest te krijgen, is ze persoonlijk gaan bezoeken.
Dat dit praktisch meestal onmogelijk of tijdverslindend is bij grote aantal genodigden is natuurlijk te begrijpen en is een andere kwestie.
grtz



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 12:11:53

Bij ons begint ons dessertenbuffet ook om 22u00. Het kon ook niet vroeger volgens de mensen van de zaal omdat het eten anders heel snel op elkaar moet volgen en dan moeten die mensen hun haasten en eten snel snel opeten. Dat vind ik ook niet kunnen. De mensen die later komen zijn de mensen van onze voetbalploegen, die gaan elk weekend uit tot een kot in de nacht dus verwacht niet te veel afzeggingen daarvan. En als ze toch afzeggen, tja dan missen ze het feest van het jaar
Ik zou er niet teveel van wakker liggen. Ze mogen al blij zijn dat ze mogen komen... Kzou mij amuseren met de mensen die jou WEL de moeite vinden



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 13:28:11

Trek het je niet aan. 2 "goede" vriendinnen van mij komen ook niet naar mijn trouw, zonder reden, nu weet ik teminste wat ik echt voor hun beteken. Het is niet leuk maar amuseer je gewoon met de mensen die wel graag willen komen.. Ik heb ook het meeste afzeggingen voor het avondfeest, voor het hele feest geen en receptie maar enkele. Ik denk dat de meeste dat te laat vinden om nog te vertrekken..



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 13:59:58

@Chloé: dat vind ik er ook van. Verschillende van mijn nichten zijn stiekem getrouwd en toen was er niemand uitgenodigd. Dat ze eens blij zijn dat ze mogen komen.

@Silke: Dat is ook jammer zeg :(





Karen
13-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 15:02:41

Bij ons zijn de laatavondgasten gevraagd vanaf 22uur. En ook al is dit laat, ik weet bv dat een groepje vrienden uit de basketclub van mijn vriend gewoon eerst gezellig gaat eten alvorens ze naar ons feest komen. Zo zou ik het ook oplossen moest ik zelf uitgenodigd zijn voor een dessertbuffet.
Mensen die er toe doen, die hebben dit er echt wel voor over. En de rest....de boom in? Jammer voor hun en goed voor jouw portemonnee moet je dan denken! Ze zouden moeten dankbaar zijn dat ze überhaupt gevraagd zijn.



Brigitte

 Meld misbruik11-4-2013 19:30:55

Lieve meid ,
Ik zou zeggen , trek het je echt niet te veel aan .
Leuk is anders , dat weten we allemaal wel , maar met zo'n belangrijke gebeurtenissen
leer je u echte vrienden kennen .
Langs de andere kant , het zal u heel wat besparen , je zal in de toekomst ook minder gek doen voor bepaalde mensen , maar vooral , de mensen die er wel zijn komen omdat ze er graag bij willen zijn , om jullie dag extra in de bloemetjes te zetten .
Spijtig dat zo weinig mensen beseffen hoeveel je er voor moet doen om al deze voorbereidingen tot een goed einde te brengen .
Maar oh wee , als het hen overkomt !
Ik kan je maar 1 goede raad meegeven : trek het je echt niet aan en verwen jullie zelf met de centjes die je anders aan " de genodigden die niet komen " zou spenderen .
Je zal zien dat je er extra van gaat genieten

Groetjes



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik12-4-2013 0:07:34

Mijn neef zat met dezelfde "gebakken peren" toen hij de neven en nichten (en wat vrienden) pas vroeg om 10 uur.

De meeste neven en nichten hebben kinderen en hadden echt geen zin om een babysit te zoeken voor hun kinderen en pas naar een feest te kunnen vertrekken om half 10 's avonds.

Bovendien: Tegen dat we effectief binnen waren, was het geen 10 uur, maar 11 uur 's avonds (het eten was uitgelopen en het dessertenbuffet - waar iedereen voor was uitgenodigd - begon dus pas om 11 uur)! Voor mij dus toch ook geen tweede keer meer op die manier, want we hebben daar een uur met onze vingers zitten draaien.
Daarnaast moesten wij zelf een uur rijden.

Na het dessertenbuffet was er nog een "dansfeest", maar aangezien de muziek enkel georiënteerd was op wat het koppel graag hoorde (dance, house en trance), was om 1 uur de zaal zo goed als leeg.
Geen probleem dat je muziek laat draaien die je zelf graag hoort. Maar als je dan toch een "ruim publiek" wil aanspreken en mensen eigenlijk enkel voor dat dansfeest laat komen ... zorg dan ook dat je af en toe toch ook wat anders draait.

Conclusie: De volgende keer stuur ik ook mijn kat als ik pas zo laat wordt gevraagd. Jammer voor het koppel in kwestie dan, ik zal desnoods zo wel een cadeau geven.



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik12-4-2013 9:01:18

@ Brigitte,

Ik vind ook dat je je echte vrienden daardoor leert kennen! Maar ik vind het zo moeilijk...
Wij hebben vriendin en die wist al meer dan een jaar dat we gingen trouwen, en toch boekt ze haar reis tijdens onze trouw! En ander bevriend koppel, die het ook al lang heel lang wist, gaat liever naar Werchter, dan naar onze trouw. Ik vind dit echt erg! Want als zij iets organiseren, zijn wij er altijd bij! Maar als wij nu eens iets organiseren, komen ze zelfs niet af! En dan heb ik nog een neef, en een vriendin die naar een andere trouw gaan. Terwijl onze trouw al veel vroeger vastlag!

Mijn vriend zou wel hetzelfde gedaan hebben in hun plaats. Hij relativeert dat allemaal :-) Hij zegt dat, het is maar een trouw eh. Voor hen is dit een dag als een ander en ik zou daar Werchter of een reis ook niet voor laten. Ik zou het daar wel voor laten... Maar nu ik dit weet, zal ik er inderdaad ook rekening mee houden hoor!

Andere vriendin kan ook niet komen, want ze moet werken die dag. Ze wist het ook al jaar op voorhand. Als je dat weet, probeer je te wisselen. Maar dat heeft ze zelfs niet gedaan. Dus ja, dan weet je idd ook genoeg...



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik12-4-2013 9:20:56

@Nathalie, soms kan je niet iets van een ander beoordelen. Ikzelf kan enkel in het bouwverlof op vakantie gaan. Als op dat moment een vriendin van me zou trouwen, zou ik daar ook niet voor thuisblijven hoor.

Twee jaar geleden zijn vrienden van ons getrouwd op 30/12. Ze hadden maar de helft van de genodigden, ofwel waren ze gaan skiën ofwel bleven ze thuis omdat ze dingen moesten voorbereiden voor 31/12.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik12-4-2013 12:03:35

@Martine: ik vind dat eigenlijk wel erg dat omdat het 1x is tegen gevallen je nooit meer een trouwfeest wilt doen op die manier. Anderen hoeven daar toch niet voor op te draaien.

@Nathalie: ik ben ook zo. Draai me ook in 100bochten om er toch te zijn. Jammer dat dat soms voor vanzelfsprekend wordt beschouwd, behalve als zij het moeten doen..



Silke
5-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 1:04:27

Spijtig voor jullie maar om dat uur kom ik mijn zetel niet meer uit om mij tussen de toch al aanschoten gasten te voegen. Daar bedank ik voor :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info