Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen enveloppe

  9-4-2013 22:20:59
Hallo medebruidjes,

Graag had ik jullie hulp gehad met een bepaalde soort enveloppe.
Ik kan deze namelijk niet vinden en onze uitnodigingen moeten de deur uit binnen 2 weken.
http://www.cardsandpockets.com/landscapesignature5x7pocketinvitation.aspx?variation=19839

Dus als er iemand tips, goede adreskes of raad heeft, het zou geweldig zijn moest je die willen delen.

Super bedankt voor jullie hulp

lieselotte
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 894


Brigitte

 Meld misbruik10-4-2013 9:04:38

Dit is wel een heel speciaal model , nog nooit gezien , en ben hiervoor ook al gaan rondkijken . Ofwel het fotoke van het voorbeeld meenemen naar bv een drukker of een zaak waar je uitnodigingen kan bestellen . Ofwel zal je het op de site moeten bestellen waar je het voorbeeld van de enveloppe gevonden hebt .
Hopelijk komt het snel in orde



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:29:39

Ik zou er inderdaad ook mee naar een drukker gaan, die gaat je meteen kunnen vertellen of hij daar kan aangeraken. Houd er wel rekening mee dat dit geen standaardenveloppen zijn en dat die wellicht besteld moeten worden of zelfs geproduceerd (a.d.h.v. een kapvorm). Ik vrees dat dit op twee weken niet in orde zal zijn, maar je kan het altijd vragen. En eerlijk gezegd dat ik dat dit ook wel eens heel duur kan zijn... Maar met vragen doe je niks verkeerd! Als de bliksem naar een drukker zou ik zo zeggen met die afbeelding :) Ik heb ze nog nergens gezien!



lieselotte
22-6-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:11:38

Het grote probleem is dat ik in Londen woon en niet zomaar naar de drukker kan gaan...
Ik heb hier in Engeland wel wat nuttige adressen gevonden, dus ik ga het misschien hier eens proberen.
bedankt voor jullie berichtjes! nu weet ik tenminste dat het normaal is dat ik deze envelop niet vind.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info