Terug naar overzicht
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar is het niet zo dat mannen tegen vrouwen bieden?Als mannen bieden, gaat je rok omhoog en als vrouwen bieden weer naar beneden...Op het moment dat de kouseband te zien is, mag de heer die op dat moment het bod plaatste de kouseband hebben.En normaal moet hij die met z'n tanden van je been trekken... ;-p (dat zou ikzelf niet zo zien zitten hoor, maar je kan da gewoon weglaten en de kouseband zelf afdoen ook é)Groetjes,Ilse12 mei 2007http://users.telenet.be/IlseEnDries
Hi Claudia,ik zag vorige vrijdag op tv1 in "1jaar later - de ring" dat er iemand met een plateau door de zaal wandelde en de gasten legden er geld op bvb 50cent, 1€, of sommigen zelfs 5€biljettenen wie er tijdens 1minuut als laatste iets oplegde die mocht de kousenband uittrekken met alles behalve zijn/haar handen.En als bruid stond ze op een verhoog/stoel en moest haar band laten zien.Dominique25.11.2006
Hey, Ik heb het altijd als volgt meegemaakt.Als mannen geld geven (op een plateau of zo) gaat de rok iets naar omhoog en als de vrouwen geld geven gaat hij terug naar beneden. Ze mogen zelf het bedrag kiezen.Wanneer de kousenband volledig te zien is wordt die per opbod verkocht. Dat moet daarom niet per se een man zijn, het moet gewoon de hoogste bieder zijn. Veel succes ermee!Groetjes, Sissi