Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousenband

9-11-2006 10:19:30
beste bruidjes,

ik heb een vraag ivm de kousenband. we zouden graag op ons huwelijk de kousenband willen verkopen heeft er iemand idceen hoe dat moet ? groetjes

claudia
1-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 458

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik9-11-2006 12:30:12

Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar is het niet zo dat mannen tegen vrouwen bieden?

Als mannen bieden, gaat je rok omhoog en als vrouwen bieden weer naar beneden...
Op het moment dat de kouseband te zien is, mag de heer die op dat moment het bod plaatste de kouseband hebben.
En normaal moet hij die met z'n tanden van je been trekken... ;-p (dat zou ikzelf niet zo zien zitten hoor, maar je kan da gewoon weglaten en de kouseband zelf afdoen ook é)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007
http://users.telenet.be/IlseEnDries

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik9-11-2006 13:37:12

Hi Claudia,
ik zag vorige vrijdag op tv1 in "1jaar later - de ring" dat er iemand met een plateau door de zaal wandelde en de gasten legden er geld op bvb 50cent, 1€, of sommigen zelfs 5€biljetten
en wie er tijdens 1minuut als laatste iets oplegde die mocht de kousenband uittrekken met alles behalve zijn/haar handen.
En als bruid stond ze op een verhoog/stoel en moest haar band laten zien.
Dominique
25.11.2006

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-11-2006 17:58:53

Hey,

Ik heb het altijd als volgt meegemaakt.
Als mannen geld geven (op een plateau of zo) gaat de rok iets naar omhoog en als de vrouwen geld geven gaat hij terug naar beneden. Ze mogen zelf het bedrag kiezen.
Wanneer de kousenband volledig te zien is wordt die per opbod verkocht. Dat moet daarom niet per se een man zijn, het moet gewoon de hoogste bieder zijn.

Veel succes ermee!

Groetjes, Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...