Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  5-4-2013 11:11:59
hallo medebruidjes,
wij trouwen op 13 juli,en kben met alles redelijk mee,maar mijn uitnodigingen,daar zit ik vast.:(ik weet echt niet hoe je die moet juist verwoorden,daarom zou ik willen vragen,kunnen jullie mischien jullie uitnodiging,of de tekst ervan eens doorsturen naar
mij?kheb belooft aan mn ventje dat we ze dit weekend zouden rond brengen naar familie,maar zonder tekst is dat wat moeilijk he:)
alvast super bedankt,en allemaal veel planing plezier!!xxx

roos
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1469


Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 11:17:04

Tekst vooraan
Veva & Roel

28 september 2013

Tekst binnen links
Parce que c'est toi le seul à qui je peux dire
Qu'avec toi je n'ai plus peur de vieillir

Tekst binnen rechts

De heer en mevrouw xx-xx & de heer en mevrouw xx-xx zijn verheugd u aan te kondigen dat hun dochter en zoon in het huwelijk zullen treden op zaterdag 28 september 2013.
Wij nodigen u dan ook uit om deze prachtige dag samen met ons te vieren.

Huwelijksviering om 15u30 in de Abdij van Vlierbeek, Kessel-Lo
Receptie met aansluitend diner en dansfeest vanaf 18 uur in zaal ‘Krekelhof’, Hasselt

Graag bevestiging voor 26/08/13 op xxx of e-mail
Kadotip: envelop

Tekst achteraan
Adres Abdij Vlierbeek
Adres feestzaal ‘Krekelhof’
Adres Veva & Roel
Tijdens het feest zullen we veel klinken, hierdoor kan het zijn dat jullie iets te veel gaan drinken. Wees voorzichtig in het naar huis gaan, weet dat er ook hotels bestaan.
En dan een hotelsuggestie in Hasselt waar we optie hebben op de kamers



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 11:25:07

Wordt dat nog gedaan dat de ouders zogezegd aankondigen? Ik denk dat ik daar niet voor ga kiezen... wij regelen en betalen alles, dus wij nodigen ook uit :s




Ne
28-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 11:26:12

Veva, je trouw op dezelfde dag in het Krekelhof? Welke dj hebben jullie dan genomen? Wij kozen voor Ron van Dijck, ik weet dat hij 1 vd 3 vaste dj`s is in jullie zaal. (ff checken dus :p)




Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 11:29:35

Hey,
onze ouders betalen een stuk mee dus we zetten ze er wel op. Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze :-)

@Ne: wij hebben een DJ van buiten de zaal (DJ duo Twee Maal Fout) omdat dit goede vrienden van ons zijn. We hebben hiervoor toelating dus we werken niet met de vaste huis DJ's. Waar trouw jij ?



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik5-4-2013 11:54:46

Wij krijgen ook een huwelijkscadeau (uiteraard betalen ze niet het volledige feest!) en daarom hebben wij ook besloten om ze erop te zetten. Ze geven dit ook graag aan collega's en dan is het leuk dat hun namen er ook op staan :)

Vooraan:
Wij (in speciaal lettertype) trouwen (met een pons eruitgedrukt)
Tineke & Tim (in speciaal lettertype)

Binnenin:
Tineke & Tim (in speciaal lettertype)

Gaan elkaar het ja-woord geven op zaterdag 11 mei 2013 om 10.30u in het gemeentehuis van Bornem.

De kerkelijke plechtigheid, waarop u van harte welkom bent, zal om 11.30u plaatsvinden in de Sint-Pieterskerk te Puurs.

Onze ouders delen mee in onze vreugde:
Ouders bruid, hun adres.
Ouders bruidegom, hun adres.

Ons adres:
xxxxxxxxxxxxxxxx

Kaartje receptie:

Wij willen onze liefde voor elkaar graag met u delen.
U bent van harte uitgenodigd op de receptie van 16u tot 17.30u in feestzaal Hof ter Velden te Dendermonde.

Feestadres:
Geerstraat 84, 9200 Dendermonde

Graag vernemen wij vóór 12 april 2013 of u al dan niet aanwezig kan zijn.

Vrijblijvende cadeautip + envelopje + ons rekeningnummer

Tineke: GSM-nummer of e-mail
Tim: GSM-nummer of e-mail

Kaartje avondfeest:
Wij willen onze liefde voor elkaar graag met u delen.
U bent van harte uitgenodigd op het avondfeest om 18.30u in feestzaal Hof ter Velden te Dendermonde.

Feestadres:
Geerstraat 84, 9200 Dendermonde

Graag vernemen wij vóór 12 april 2013 of u al dan niet aanwezig kan zijn.

Vrijblijvende cadeautip + envelopje + ons rekeningnummer

Tineke: GSM-nummer of e-mail
Tim: GSM-nummer of e-mail



Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 12:13:12

Wij gaan waarschijnlijk volgende tekst nemen:

Voorkant kaart:
Hier zijn we nog niet aan uit :)

Binnenkant kaart:
Na al die vragende ogen, gaan wij elkaar beloven,
dat wij zullen doorgaan, door dik en dun naast elkaar staan.

Op 20.09.2013 zetten wij,
om ...u onze krabbel in het stadhuis van Menen.
Wil je ons plezieren? Kom dan in de Sint-Jan kerk onze liefde vieren.
Om ...u krijgen wij Gods zegen en gaan wij elkaar ons JA-woord geven!

Of jullie al dan niet komen, hadden wij graag voor (datum) vernomen.
Gsmnr Kevin
Gsmnr Deborah

Omdat wij op huwelijksreis gaan, hebben bloemen bij ons geen lang bestaan.
Ons huisje heeft al genoeg prullen, maar op onze rekening staan enkel nog nullen.
Dus willen jullie wat schenken, gelieve dan aan ons spaarvarken te denken.

Achterkant kaart:
Adres Kerk
Adres Feestzaal
Ons adres

Bijgevoegde kaart - Suite:
Voor de meeste genodigden start het feest s avonds pas. Wij zouden echter graag samen met jullie onze mooiste dag al vroeger starten.
(Dagplanning)
We kijken er erg naar uit om samen met jullie ons huwelijk te vieren, hopelijk hebben jullie er even veel zin in! Veel liefs, Kevin & Deborah

Bijgevoegde kaart - Receptie:
Graag willen wij op een gelukkig leven klinken.
Kleine hapjes eten en vele bubbels drinken.
Te (feestzaal) ploffen de kurken om 18u.
Dus wees op tijd, want om 20u nemen wij met een kus afscheid!

Bijgevoegde kaart - Avondfeest:
Wij hadden jullie graag om 18u gezien voor de receptie en het diner.
De dansvloer kunnen wij niet vullen met ons 2, hopelijk doen jullie dus vrolijk mee.
(Feestzaal) daar moet je zijn. We verheugen ons op dit samenzijn!

Hopelijk ben je er iets mee :)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik5-4-2013 13:13:16

Bij ons zal er op de voorkant het volgende staan: Sofie & Werner en de datum erbij

Aan de binnenkant op rechterzijde:
Wij zouden het fijn vinden als ook U erbij kunt zijn op zaterdag 6 juli 2013 om 11u30 in de ..........-kerk te ........, om getuige te zijn van ons huwelijk.
Nadien wordt u vriendelijk uitgenodigd op de receptie van 16u tot 18u
of
Nadien wordt u vriendelijk uitgenodigd op de receptie en het diner vanaf 16u
of
Nadien wordt u vriendelijk uitgenodigd op het diner vanaf 19u
Graag een seintje zowel bij aan- als afwezigheid voor 1 juni 2013.
Aan de binnenkant op de linkerzijde:
Feestadres: ....
Ons adres: ....
Kadotip: Rekeningnr
Dat zal het zowat zijn..
Ouders komen er niet bij op.. Mijn ouders delen wel mee in de kosten maar zijn ouders geven niets.. En kan er moeilijk alleen mijn ouders opzetten hé...



roos
13-7-2013
 Meld misbruik5-4-2013 13:48:30

super bedankt allemaal voor voorbeelden,kheb van elk bijna iets genomen!
wij zetten de ouders er ook niet op,omdat mijn schoonouders jammer genoeg al alletwee door ziekte zijn overleden.



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik5-4-2013 15:51:31

Wij hebben alleen een voor- en een achterkant
Onze ouders hebben een klein deel betaald, dus hebben we hun namen er ook op laten zetten
Op de voorkant staat een persoonlijke foto met de beginletters van onze voornaam

Op de achterkant staat een foto van ons op de achtergrond (Licht gedrukt) en daarop de tekst :
Vanboven staat er TOM (2 ringen in elkaar) NOORTJE

willen laten weten, dat we op 14 september 2013 om 13.30 uur gaan trouwen in het gemeentehuis van .....

Hierop nodigen we u uit om deze mooie dag samen met ons te beleven.

U bent vanaf 20 uur harte welkom op ons avondfeest om met ons een hapje te eten, een borrel te drinken en samen op een goede toekomst te klinken.

De gelukkige ouders : ......

Cadeautip : 'Envelopje'

Gelieve voor 30 juni 2013 te laten weten of je aanwezig zal zijn of niet

Op het GSM – nummer : .....

Adres van de feestzaal : ....

Ons adres : .....

Extra kaartje voor de het 'namiddagfeest' : De familie wordt na de huwelijksvoltrekking aan (De feestzaal) verwacht, om een glas te klinken en om lekker te eten



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik10-4-2013 14:49:51

Bij ons is het een drieluik voor de avondgasten: op het eerste stuk staat een foto van ons met de tekst "officieel zijn wij sinds 13 februari al man en vrouw", op het tweede deel "maar het mooiste moment delen wij op 15 juni met jou" + een foto en onderaan rechts "delen mee in onze vreugde+ de namen van onze ouders" en op het luikje rechts staan alle details over onze misviering, receptie en avondfeest.
Voor de receptiegasten is het een postkaart met een foto van onze wettelijke trouw en als tekst "Sinds 13 februari zijn wij man en vrouw..." en op de achterkant "en dat vieren wij op 15 juni met jou + de details over onze misviering en de receptie".

Is heel moeilijk om uit te leggen zo. Als je wil, stuur ik je anders eens de proefdrukken door.

Veel succes alvast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info