Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rosada Outlet of Maasmechelen Village?

  3-4-2013 21:00:23
De zoektocht naar een kostuum voor hubbie kan beginnen.
We zouden hiervoor naar een outlet gaan om de prijs een beetje binnen de perken te houden. Het idee : een eenvoudig mooi modern zwart kostuum, HugoBoss,...

Wie is er al in Rosada of Maasmechelen geweest?
Wat raden jullie aan of af?
Alle ervaringen welkom :-)


Carrie
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2651


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik3-4-2013 21:14:04

Maasmechelen vond ik niet echt de moeite. Roermond outlet in NL vind ik veel leuker! :-)



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-4-2013 22:03:01

zijn er echt méér winkels? of meer kostuum-verkopende-winkels?
eventueel kunnen we wel naar roermond ook :)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik3-4-2013 23:08:16

In Roermond heb je voor mannen wel veel winkels. Hugo Boss, suit suply, Tommy, Prada ;-) ... We zijn er vandaag naartoe geweest en ik was overdonderd. We zijn niet voor onze trouw geweest maar gewoon een dagje uit omdat we in de buurt waren :-) Ik ga zeker nog een keer terug! Maasmechelen vond ik klein en niet echt de moeite toen ik ging. Maar misschien vind jij je goesting er wel :-) Zo ver liggen die 2 niet uit elkaar.



Elsie

 Meld misbruik3-4-2013 23:10:08

Mijn man zijn kostuum kwam van bij Sarar in Maasmechelen village, prijs viel heel goed mee en toen hadden ze heel veel keuze.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-4-2013 23:21:40

Ik wou ook net zeggen dat ik eerder naar Roermond zou gaan, de andere vallen echt wel tegen... Je moet in Rosada en Maasmechelen meer geluk hebben dat er net is wat je leuk vind. En ik ga eerlijk zeggen dat je bv in de WE of ZARA echt wel heel mooie kostuums hebt ook (vriend had er ene voor de feestdagen van daar). Ze zijn heel schappelijk van prijs en echt wel mooi kwaliteit. Misschien ook in het achterhoofd houden. Succes ermee x



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik4-4-2013 1:39:45

Mijn verloofde draagt dagelijks voor zijn werk een kostuum en deze komen allemaal van Rosada... Overlaatst zijn we naar Maasmechelen gereden en dat sloeg ons echt tegen. Qua kostuums is er echt grote keuze in Rosada...



Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik4-4-2013 5:47:40

Ik heb ervaring met Maasmechelen en Roermond. MM is inderdaad de moeite niet! Er wordt altijd zo euforisch over gedaan op radio en TV maar in werkelijkheid ben je er op een halfuur doorgewandeld :) Dan is Roermond inderdaad veel groter!



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik4-4-2013 8:50:51

Wij hebben zijn trouwkostuum toch in maasmechelen gevonden! In de suit supply. En we gaan nog eens terug voor een kostuum voor zijn werk. Ze hebben er ook stijn helsen en hugo boss (in maasmechelen),dus toch de moeite! Mannen willen toch niet heel veel winkels afgaan,dat schrikt hun alleen maar af:).



mona
27-7-2013
 Meld misbruik4-4-2013 10:40:00

Kan je in die outlets de kleren ook laten aanpassen? Of moet je dan zelf nog een kleermaker of naaister zoeken?

Mijn aanstaande is groot en slank, en heeft in verhouding tot zijn lichaam dan ook nog es lange benen, dus standaard broeken zijn vaak te kort. Ook de mouwen zijn soms te kort, en een grotere maat van vest staat dan weer veel te los. Ik vrees dat hij sowieso een maatpak zal moeten laten maken.



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik4-4-2013 11:02:03

Mijn verloofde gaat volgende dinsdag ook kijken in de Suit Supply in Maasmechelen village. Ik ben benieuwd



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik4-4-2013 11:13:47

Ben er overal al geweest en mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar Maasmechelen Village. Mijn man heeft daar zijn kostuum bij Hugo Boss gekocht. Heel stijlvol, toch sportief, donker grijs, bijna zwart kostuum! :-)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik4-4-2013 11:20:55

Inge en Anja, hebben jullie dan retouches laten doen aan die pakken? Of doen ze dat niet in outlet?



B.

 Meld misbruik4-4-2013 11:34:24

als de man in kwestie niet direct voorzien is van standaard maten, laat dan toch gewoon een pak op maat maken.
italiaansemaatpakken.be en voor 395 euro heb je een kostuum dat perfect past.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik4-4-2013 13:14:39

Ja, we hebben nog al wel zaken gevonden waar je ze voor die prijs op maat kan laten maken, het zal zo wel iets worden. Sint-Denijs-Westrem is te ver voor ons.



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik4-4-2013 17:07:48

Mona, dat kan ik je dinsdag pas laten weten, ze moeten nog gaan



mona
27-7-2013
 Meld misbruik4-4-2013 18:12:30

Oh, Inge, ik had te snel gelezen! Dacht dat je er al geweest was.



laurie
26-4-2013
 Meld misbruik4-4-2013 20:52:55

In de suit supply passen ze de pakken aan :-) hebben ze bij mijn hubbie-to-be toch gedaan.



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik8-4-2013 7:50:17

@Mona: Wel, dat weet ik eigenlijk niet...bij mijn man was enkel de broek een 2-tal cm te lang. Dit hebben we thuis laten verstellen, waar we dergelijke dingen altijd laten doen.
Wij zijn van tegen het Antwerpse dus zou het ook wat ver zijn om daarvoor terug te rijden.
Ik denk dat dit wel kan, maar als je zeker wil zijn, geef je ze eens een belletje hé.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info