Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NONKELS EN TANTES

  2-4-2013 13:39:28
mede-bruidjes

Ik heb jullie advies nodig...
Wat doen jullie met nonkels en tantes na de misviering.
Om 15u trouwen we voor de kerk, daarna gaan wij naar de feestzaal en volgt de receptie.
Om 19u begint de receptie voor de avondgasten.

Gaan nonkels en tantes na de mis onmiddellijk mee naar de zaal? of komen die pas voor de receptie van het avondfeest??

Als die onmiddellijk meegaan heb ik schrik voor 'zatte nonkels' en als die eerst nog 2 uur naar huis moeten, dat vind ik ook zo raar.

wat doen jullie??

sahine
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1720


sofie
20-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:47:46

Wij trouwen om 10.30u voor de kerk, receptie 16.30u en avondfeest 19u. De tantes en nonkels zijn gevraagd voor het avondfeest. Dus niet voor de receptie. Een beetje tegen het idee van tantes en nonkels van mijn vaders kant (daar is het wel de gewoonte dat ze ook voor de receptie gevraagd worden) mr tja, op dat vlak is het overeen te komen met 4 families, en bij de 3 andere was dat niet de gewoonte. Zo kunnen ook de oma's en opa nog eens naar huis om te rusten...
Is vooral hoe je het zelf wil zeker? Wij vondne het ook neit nodig dat nonkels en tantes ook receptie meemaken... Ik merk dat de meeste (die iets verder wonen) ondertussen nr de respectievelijke grootouders zullen gaan :-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 14:15:30

Wij trouwen om 10.30u voor de wet en om 11.30u voor de kerk. Wij gaan enkel met de suite naar de fotolocatie (met lunch). Mijn nonkels en tantes gaan dus gewoon naar huis en komen dan tegen 18.30u naar de feestzaal. Anders dan wordt het een dure bedoening, want dan zouden zij ook twee recepties meemaken...



Liesbeth
29-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 15:17:56

Wij trouwen om 14u en de receptie is voorzien om 16u. De nonkels en tantes volgen ons wel onmiddellijk en hebben inderdaad wel 2 recepties.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 15:52:40

Die mogen zich na de mis even in stilte bezighouden tot de diner begint



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 16:11:15

Wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 11u30 voor de kerk.

Vanaf 16u begint de receptie waar nonkels en tantes op uitgenodigd worden. In die tussentijd gaan wij foto's nemen en moeten tantes en nonkels maar even naar huis.. We dachten ze eerst bij mijn ouders nog te laten komen voor een broodjesmaaltijd maar we zijn van dat idee zowat afgestapt..



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 16:20:52

Wij trouwen om 14u30 voor de kerk en om 19u worden de avondgasten gevraagd, zo ook de nonkels en de tantes. Ik vind, als je daar mee moet bezighouden, waar stopt het dan?!

Als goede vrienden trouwen, moeten wij ons toch bezighouden van het einde van de kerkdienst tot aan het avondfeest? Ik vind dit even normaal voor nonkels en tantes. Maar dat is mijn idee daar over eh :-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 16:28:49

Wij zijn van dezelfde mening toegedaan, Nathalie. Zeker omdat ik een grote familie heb...



sahine
31-8-2013
 Meld misbruik2-4-2013 16:51:57

Ik ben inderdaad ook van het idee dat ze maar even naar huis ofzo moeten gaan.. maar daar denken mijn nonkel en tantes anders over. Ze zouden dan al snel niet naar de kerk komen ook... wat ik wel jammer zou vinden



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik2-4-2013 17:10:17

Wij trouwen om 16u, receptie om 18u en avondfeest 20u. Ik heb er bewust voor gekozen om geen 'gat' in mijn dag te hebben waar de gasten op hun eigen aangewezen zijn om iets te doen... :s



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 19:25:13

Deze behoren niet tot de suite bij ons! We hebben ze uitgenodigd voor avondfeest en als ze naar de kerk willen komen, ook goed maar dan zorgen wij niet voor entertainment tussen kerk en feest.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 19:35:23

Wij trouwen om 13 uur en om 17u30 start de receptie voor mensen die naar het hele feest komen (ook nonkels en tantes) enkel de suite zal de hele dag bij ons blijven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info