Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen, verwittigen bij afwezigheid of verwittigen of je wel of niet komt?

  2-4-2013 7:53:12
hallo,

ik heb een vraagje, we moeten de uitnodigingen bijna versturen, maar ik twijfel over iets,
wat denk je, graag te verwittigen bij afwezigheid of verwittigen als je wel of niet er bij kan zijn?
groetjes!

elien
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 3000


Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 8:07:17

Wij hebben er 'verwittigen indien belet' op gezet en hebben er al spijt van. Ik denk dat we van velen niets gaan horen omdat ze er wel bij gaan zijn. Maar dan weet je nog niet met hoeveel ze er zullen zijn. En ik vind het eigenlijk wat te vaag. Wij zullen dus iedereen nog eens moeten contacteren voor alle zekerheid, om misverstanden te vermijden...



Evelien
6-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 8:11:38

Wij hadden: "graag antwoord voor...." En we hebben veel reacties gekregen!



elien
8-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 8:34:19

ok, dank je wel voor de tip,
we gaan idd vragen om te verwittigen of ze er wel of niet kunnen aanwezig zijn!
je hebt dan wel meer zekerheid



liselot
8-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 8:34:48

wij hebben verwittigen of je al dan niet aanwezig zal zijn



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 9:19:56

altijd graag antwoorden of bevestigen voor...

Anders ga je nooit zeker zijn.
En goed bijhouden en nabellen.
Je wil niet dat er mensen op je feest staan die niets hebben laten weten en waar je dus geen plaats voor hebt :)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 10:01:18

Wij hadden 'Graag bevestiging voor 12 april of je er al dan niet bij kan zijn'. Dan ben je zeker!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 10:28:09

Ik ga ook kiezen dat ze sowiezo moeten verwittigen. Want ik denk ook dat veel mensen niets zouden laten weten.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:11:08

Wij hebben ook: Graag antwoord voor...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik2-4-2013 15:23:30

wij hebben:
Gelieve te laten weten voor ... of jullie wel of niet kunnen komen
op de dag van onze dromen.



Lieve

 Meld misbruik2-4-2013 18:12:22

Je moet er inderdaad bijzetten dat ze altijd een antwoord moeten geven, of ze nu komen of niet.

Ik ga hiervoor dus met antwoordkaartjes werken. Het lijkt me het gemakkelijkst. Ik ga ze ook op voorhand frankeren en ze hoeven ze dus gewoon in te vullen en op de post te doen. Ook het aantal personen moeten ze noteren.

Achteraf zal ik dus van iedereen (hopelijk toch) een antwoordkaartje gekregen hebben en hoef ik ze alleen nog maar te tellen. Zoiets ongeveer dus :

large_RSVP-Letterfun-blauw



AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 20:48:23

wij hebben op onze uitnodiging gezet 'verwittigen voor20 april indien wel of niet aanwezig'
En het heeft geholpen,veel reacties gekregen



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 23:04:18

Wij hebben, of u wel of niet kan komen hadden we graag voor ... Vernomen



elien
8-6-2013
 Meld misbruik3-4-2013 9:31:47

nu juist door gezegd aan drukker dat ze moeten verwittigen als ze al dan niet aanwezig zullen zijn, dank je wel voor de tips iedereen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info