Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen verzenden?

  28-3-2013 20:17:37
Hoi bruidjes!

We trouwen op 20 juli 2013 en zijn dus de laatste dingen aan het proberen vast te leggen. Op nummer 1: de uitnodigingen! Wanneer zouden we die best verzenden? Ik heb precies de neiging om ze al begin mei te versturen omdat onze trouwdag midden in de vakantie valt... Ook ben ik een beetje een controlefreak en wil ik zo snel mogelijk weten wie komt en wie niet :-) Wat denken jullie? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt! x

Anne-Sophie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1460


Marijke
19-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:24:04

Hey wij trouwen één dagje voor jou en gaan de uitnodigingen eind april, begin mei versturen. Tegen 'de regels' in, ik weet het, maar we doen dit ook vooral voor de vakantie :-)



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:31:57

Hey, ik zou dat ook doen :)



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:35:53

Super, bedankt! Ik dacht het ook wel en had ook al aan m'n aanstaande gezegd dat ik die planning zou willen respecteren, maar nu ben ik zeker :-) Bedankt en nog veel plezier met de voorbereidingen! Katrien, voor jou is het niet zo lang meer wachten he :-) Geniet ervan!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:41:10

Wij trouwen een weekje voor jullie en de onze gaan dit weekend de deur uit!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:47:21

Ik ga de uitnodigingen pas begin mei beginnen rondsturen. Wij hadden wel al met kerstmis de datum vermeld op de kerstkaartjes. Dus bijna iedereen kent de datum al. Als je het te vroeg stuurt vrees ik dat mensen eerst ja gaan zeggen en dan later nog van gedacht gaan veranderen omdat er nog dingen tussen komen. Ach scheelt eigenlijk niet zo erg veel ...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:52:45

Wij trouwen 9/8/2013 en wij zijn van plan om rond de 1 ste mei onze uitnodigingen rond gaan brengen. Wij willen onze uitnodigingen wel persoonlijk gaan brengen, en de vakantie valt er tussen.
De bevestiging verwachten wij tegen 1 juli. Dan kan ik de mensen die niets hebben laten weten nog persoonlijk benaderen ;-).
Ik ben dus ook een controlefreak :-).. maar toch.
Dus wij zondigen mss wel tegen de etiketten maar zo voelen wij ons beter :-).



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 22:11:05

Jep, daar herken ik me helemaal in :-) Mercikes voor de bevestiging, juist wat ik nodig had!



Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik29-3-2013 8:22:24

Hey Anne-Sophie,
Wij trouwen ook op 20 juli, ik was van plan de uitnodigingen begin mei te versturen.
We vragen dan om iets te laten weten voor 30 juni.
Groetjes,
Dorien



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik29-3-2013 12:01:44

Dag Anne-Sophie,
Wij trouwen een weekje na jullie. We gaan onze uitnodigingen dit weekend laten drukken en gaan ze eind april beginnen uitdelen. Misschien dat ik sommige personen, die we niet zo vaak zien, al wel vroeger de uitnodiging geef. We vinden het fijn om ze persoonlijk af te geven en dan kost het ook minder aan postzegels. Daarom beginnen we er op tijd aan. We vragen om voor 30 juni te bevestigen.




Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 12:35:53

Mercikes Anne-Sophie



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik29-3-2013 14:18:58

Jep, hadden ook al gedacht om te laten bevestigen voor het einde van juni. Bedankt, allemaal! :-)



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 14:30:14

6 weken voor de trouwdatum is vroeg genoeg.

Niet te vroeg en niet te laat.
Mensen gaan of snel je trouw vergeten of je zal niets anders moeten doen dan nabellen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info