Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen verstuurd!!! WHIIIIIII

  28-3-2013 10:54:46
hey Allemaal,

Wou gewoon effe mijn emoties loslaten!
Vanmorgen de eerste lichting uitnodigingen op de post gedaan!!!! Dat voelde zo 'speciaal'...
man man ik ben toch een gevoelige trees :-)

Kheb er precies toch ook wel wat stress bijgekregen... maar aan de andere kant kijk ik zo uit naar de reacties....

Ik vind de trouwvoorbereidingen zoooo leuk! jammer dat ik er niet al te veel tijd voor heb.

Groetjes,
Charmy


Charmy
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 903


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-3-2013 11:41:38

oooohh Charmy, ik ben, denk ik, dan ook een gevoelige trees :-) ik word zelfs al blij door jouw berichtje haha
ik ga dat dus zeker ook hebben als wij de onze gaan uitdelen / posten ;-)

is echt genieten eh - doe het dus ook maar volop, zelfs als je weinig tijd hebt! haha



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 12:06:25

hahahah ongelooflijk hé wat dat allemaal teweeg brengt.. ik lees ook altijd met spanning mee in de berichtjes van de andere bruidjes :)

Jij hebt wel nog wat tijd hé om te genieten.. maar aan de andere kant ga ik wel sneller mijn droomdagje kunnen beleven :-p


Dada



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-3-2013 13:20:32

jaaa, op dit moment ben ik toch al op een punt dat ik vind dat de teller ipv op 190 al op 100 mocht staan ;-)
maar we hebben nog wel wat dingetjes te doen voor dé dag daar is, dus hebben we nog wel wat tijd...
maaar toch ;-)



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 16:05:20

bij ons zijn alle uitnodigingen ook op de post, eindelijk, want amai van al die adressen te schrijven, heb ik een overbelast hand :)



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 16:21:59

hihi ik dacht dat ik idd ook last ging hebben van al dat schrijven maar na zo'n 60 uitnodigingen nog steeds geen klachten :-)

Hopelijk dit weekend de rest (nog een 30 a 40 dacht ik )

en ik had op mijn enveloppen ( witte glinsterende ) met een zilveren stiftje geschreven en de eerste reacties ( aan de mensen van mijn werk heb ik ze vanmorgen overhandigd ) waren dat dit super super mooi is! :-)

leuk hé



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 16:22:34

ach Charlotte, jullie trouwen op dezelfde dag!!!! SUPER
Bidden en lezen voor goed weer hé!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 19:22:04

Hey Ladies,

Ik heb de uitnodigingen ook deze week op de post gedaan en heb ondertussen ook de eerste reacties ontvangen, zaaaaalig gewoon!!
Charmy en charlotte nog veel succes met de laatste voorbereidingen, nog 57 dagen te gaan voor ons. Spannend!!



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 11:42:06

De onze zijn vorige week al op de post gegaan en nu druppelen de reactie binnen. zo leuk!!! Jammer genoeg ook de eerste afzeggingen :(



Sofie
1-9-2013
 Meld misbruik29-3-2013 12:21:41

Hallo Charmy

Heb jij jouw uitnodigingen zelf gemaakt of laten maken? Ik vindt witte enveloppen zeer mooi!

Groetjes



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 15:15:38

heySofie, ik heb het papier gevonden via mijn fotografe.
http://www.kristiendesmet.com/

ben ik heel content mee hoor!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info