Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke kleuren voor gommetje?

  26-3-2013 12:59:56
Hallo allemaal,

Mijn gommetje wil totaal geen kostuum aan op onze dag. Hij wil een mooie jeans, hemd en blazer.
Hij wil geen zwarte. Dus nu komt het: Ik heb een zwarte trouwjurk (met rode schoenen) en zou toch graag hebben dat we samen passen maar ook dat ze zien dat het zijn feest is en dat hij niet zomaar iemand is van de gasten.
Enig idee welke kleuren hij dan wel aan kan om toch bij mij te passen?

Alvast bedankt voor de hulp!

NANCY
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1211


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik26-3-2013 13:08:05

Hey! Ik zou een mooi rood hemd met een zwarte blazer en een donkerblauwe jeans wel mooi vinden passen bij jouw kleed... Weet hij dat je een zwart trouwkleed hebt? :)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik26-3-2013 13:29:40

Hey Nancy

Ik heb ook een bijna volledig zwart kleed . En mijn vriend had zijn gedachten gezet op een blauw kostuum. Wat dus niet past.. Ik heb hem dan een beetje gestuurd in de richting van iets anders en het is een antraciet (dus donkerdonker grijs) kleurig kostuum geworden. En volgens mij past dit perfect bij mijn zwart.
Wij hebben ook rode accenten dus dat zit ook wel goed denk ik.

Groetjes



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 14:18:45

Ja donkergrijs lijkt mij wel mooi voor het hemd, met dan een rode das misschien? Een rood hemd is al tricky, dat moet hij dan al willen aandoen (voor mijn vriend zou het té zijn denk ik). Alleszins goed dat hij zelf niet voor een zwart kostuum wil gaan, want dat zou wat te veel zwart zijn denk ik met jouw kleed erbij :).



krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-3-2013 14:36:56

Hoi Nancy,
nu ga ik jou mss wel tegen de schenen schoppen (bloos).
Maar had jij mss niet beter gewacht met jou schoenen en jou ventje ook een beetje
inspraak gegeven. Met zwart kan je alle kanten op maar met zwart/rood??
Ik trouw in het ivoorkleurig dus mijn ventje kan alles kiezen wat hij wil.
Hij was in het begin ook niet te vinden voor een kostuum tot hij bij youniek z'n ding zag.
Een kostuum met een korte blazer in het donker grijs metaliek noem ik het (een beetje blinkend materiaal).
Het stond hem beeldig. Of beter gezegd in zijn termen "stoer" :-).
Hij heeft de 19 de april een afspraak zonder mij dat het mss toch n beetje een verrassing word...
Maar mss is dat ook iets voor jou ventje, een blazer in n antraciet grijze kleur en wat blinkend... Is best speciaal en daar kan perfect een jeans onder.
Wat ik ook best stoer en mooi vind is een gilet, dat kleed af en als ze hun vest uit doen is het nog steeds feestelijk...
Wij kleden ons mooi, waarom doen de mannen dan niet extra hun best???
:-D
succes ermee...



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 14:39:48

ja hij weet dat ik een zwarte jurk heb. Ik ben op slag verliefd geworden op de jurk tijdens een citytrip, dus ja hij was mee hé.
Hij wil geen zwarte blazer met een rood hemd. Had dat al ne keer voorgesteld. Doet nochtans rood aan hoor, maar wil niet op die dag.
Gisteren ben ik even gaan zien in een winkel bij ons in de stad. Daar hadden ze een mooie blazer, was wel een soort goud/beige. Oh maar dat zou perfect passen zei de verkoopster. Maar ik heb er mijn twijfels bij...
Anders was het allemaal donkerblauw in die winkel. Misschien even zien met antraciet inderdaad!
Dank je wel allemaal!



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 15:51:07

@Krista: Ik heb meer nodig dan dat vooraleer ze tegen mijn schenen kunnen schoppen hoor! Ik heb niet meer gewacht met mijn schoenen omdat mijn vent alle tijd van de wereld heeft om zijn kleren te gaan halen. Mocht ik niet blijven zagen zijn, dan ging hij dit weekend nog niet.....
Komt misschien egoistisch over maar hij wou eerst nog wat vermageren! 'k dacht dat de vrouwen erg waren.....



AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik26-3-2013 16:13:10

hallo Nancy,porto kleur is ook heel mooi op een jeans, staat heel mooi bij mensen die ook een lichte huidskleur hebben.spreek van ondervinding ;-) grtjes Audrey



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik26-3-2013 16:16:22

Maar hij kan toch gewoon een wit hemd aandoen ook? En een blazer en een broek naar keuze. Zolang de kleuren in de details terugkomen is dat toch zo erg niet?
Ik ben daar gemakkelijk in.. 't Is niet dat de mensen sowieso niet gaan weten wie de bruidegom is he.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info