Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor meiden tijdens vrijgezellen

  25-3-2013 20:03:25
Omdat mijn vriendinnen superveel moeite doen om mij een fantastische vrijgezellen te bezorgen, zou ik graag iets terugdoen voor hen. Ik zou er wel iets persoonlijks van willen maken, geen bongobon ofzo. Iemand ideetjes?

Isabelle
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 996


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik25-3-2013 20:24:25

ik lees mee!



Marijke
19-7-2013
 Meld misbruik25-3-2013 20:51:01

Mss een weekendje weg of fotoshoot of gewoon een etentje bij je thuis :-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik25-3-2013 22:14:58

@ Sarra, gy hoeft ni mee te lezen :D Ik lees ook mee haha!



Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik26-3-2013 5:49:05

Ik had meer gedacht aan een soort van goodiebag, weet alleen niet wat ik erin zou steken :)
Of zoals een ander bruidje hier op het forum eens zei: een gepersonaliseerd doosje met juwelen erin (weet niet meer wat dit precies was)



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik26-3-2013 8:41:42

Ik volg even mee. Vind het een super idee! Alleen tja ook inspiratieloos op het moment.



karin
31-5-2014
 Meld misbruik26-3-2013 8:52:20

Op mijn vrijgezellen had ik al mijn aanwezige vriendinnen een leuk versierd zakje gegeven met onder andere een flesje water, een rol muntjes, lipgloss, ... en ik had er volgend gedichtje bijgetypt
(btw, ik hqd dit ook gepikt van een ander bruidje op dit forum hoor :D):

Op 23 juni laten wij onze liefde bezegelen.
En daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen.
Om deze lange dag door te komen ,
willen we het één en het ander voorkomen =)
Daarom een maskertje voor de avond er voor,
zodat je een glimlach hebt tot over je oor!
Lippenglos zodat je lippen gaan blinken,
wanneer we met z'n allen champagne te gaan klinken!
Om uw tranen te bedwingen,
kunt u de nattigheid in het zakdoekje uitwringen.
Om je na het hevige dansen op te frissen,
heb ik een deo er voor jou weten uit vissen =) !
1 stuk chocolade voor als de klok 4 uur slaat ,
zodat je een beetje van de drank bekomen gaat!
Dan nog een flesje water,
voor het wegspoelen van de kater!
Muntjes voor het plezier,
een badschuimpje voor het vertier!
Het wordt een dag, groots en fijn,
Bedankt dat je er bij wil zijn!!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik26-3-2013 10:22:38

Knap, Karin (of de persoon die dit heeft uitgevonden)!
Ik denk dat ik ook eens diep ga nadenken, want ik heb dit op nog geen enkele vrijgezellen gehad maar ik vind het wel een superidee en heel lief! Uiteindelijk hebben zij er ook veel tijd (en ook heel wat geld) in gestopt!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-3-2013 11:34:07

Zo'n goodiebag is inderdaad een leuk idee! Ik heb het zelf ook nog nooit gekregen op een vrijgezellen maar ik had het wel leuk gevonden. Het hoeft ook niet over the top te zijn hé, gewoon wat leuke (meiden)prulletjes zijn al heel tof.



Eva
21-9-2013
 Meld misbruik26-3-2013 11:43:38

Ik heb onlangs een abonnement genomen op een deauty box (www.deauty.be). Dat is een box die 1 keer per maand wordt bezorgd waarin verschillende beauty producten zitten, je weet niet wat er zal inzitten dus het is telkens een verrassing. Je kan dit voor 1 maand, 3 maanden of een jaar nemen, per maand kost het 15 EUR. Ik wou dit aan mijn getuige, ceremoniemeester (ook een vriendin),... geven.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik26-3-2013 14:05:45

Oh wat een super gedichtje! Ik heb hem gelijk even opgeslagen en een beetje aangepast.Misschien dat ik hem wel ga gebruiken. Vind het een erg leuk idee!
Maar ik blijf nog even volgen voor wat meer tips!



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik26-3-2013 23:19:09

Kim, GIJ moet dat ni meelezen! Ist ni de bedoeling dat DE BRUID dat geeft aan haar vriendinnen en niet degene die het organiseert? Dus nee Kim, GIJ moogt nu is ni meelezen se! :p



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-3-2013 19:12:51

haha :D Gy moet gene cadeau kopen. Spaar uw centjes maar voor den trouw!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...