Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling praktisch

  24-3-2013 20:59:46
Net zoals veel andere bruidjes hier gaan we onze tafels namen geven van bestemmingen waar we naartoe gaan op huwelijksreis (Westkust van de VS dus LA, Las Vegas, San Francisco, enz.). We hebben kaartjes waar langs buiten de naam van de gasten opstaat, en langs binnen de naam van de bestemming. Op de tafels zelf staat ook de naam van de bestemming, dus zo weten ze waar ze moeten zitten. Al zouden we ook wel vragen aan de zaal om de tafels af te roepen, zodat het geen al te grote chaos wordt. De mensen kunnen dan elk om beurt naar hun tafel gaan begeleid door een toepasselijk liedje (bv. Scott McKenzie voor San Francisco, Elvis voor Las Vegas enz.). Maar nu vroeg ik me af: hoe bezorg je de mensen de kaartjes waar hun naam en tafelnaam opstaat? Zet je deze gewoon allemaal op een tafel (bv. de tafel waar ook het gastenboek op ligt), waarna ze dan zelf hun kaartje moeten zoeken om te weten aan welke tafel ze zitten? Is dit dan ook niet tamelijk chaotisch?

Marjan
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1640


Kim
5-7-2014
 Meld misbruik24-3-2013 22:14:31

Ik denk dat ik iemand van de zaal zelf ga vragen, dat die persoon naast ons staat wanneer de mensen toekomen voor het avondfeest. Die kan dan vragen hoe ze heten en dan hun kaartje geven.



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik24-3-2013 22:27:37

Ik ga een groot krijtbord zetten met een foto van de hond (thema woef) en dan eronder Ie allemaal aand,deze tafel zit, toekomstige denkt nog een zaalplannetje erbij te doen maar denk maar een max 8 tafels te hebben dus denk nie da da nodig is :)



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik25-3-2013 7:31:41

Bij ons zal er iemand van de zaal dit doen.
Als de mensen binnenkomen, moeten ze hun naam zeggen en dan geeft de persoon van de zaal hun kaartje af.

Bij ons zal er maar 1 kant van het kaartje zijn, met de naam van de tafel.
Ik dacht eerst ook om aan de andere kant de naam van de gasten te schrijven, maar feestzaal zei dat dit echt niet nodig is. Zeker als er een persoon zit om dit uit te delen.

Grtjs!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik25-3-2013 9:07:57

Ahja, zal dan misschien beter eens mailen naar de zaal om te vragen hoe zij dit normaal doen :) heb de kaartjes toch nog niet geschreven. Thx voor de tips!



An-Sofie
24-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 21:13:51

Hallo,
Wij gaan deze zomer ook op huwelijksreis naar de west-kust. We vinden dit eigenlijk een heel leuk idee van naamafroeping. Heb je nog voorbeelden van liedjes die je hiervoor kan gebruiken?
Alvast bedankt!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik16-4-2013 23:24:50

Hey An-Sofie

Dit is de lijst met liedjes die wij hadden samengesteld voor ons Westkust-thema (uiteindelijk hebben we niet alles gebruikt, omdat we maar 10 tafels hebben en voor elke tafel uiteraard maar 1 liedje gekozen hebben :)).

USA: The Beach Boys - Surfin' USA, Bruce Springsteen - Born in the USA, Kim Wilde - Kids in America
San Francisco: Scott McKenzie - San Francisco
Alcatraz: Johnny Cash - Folsom Prison Blues
Las Vegas: Elvis Presley - Viva Las Vegas
Los Angeles: The Doors - LA Woman, Eagles of Death Metal - Wannabe in L.A.
Beverly Hills: Weezer - Beverly Hills
Hollywood: Madonna - Hollywood
Monterey: Eric Burdon & The Animals - Monterey
Route 66: The Rolling Stones (of Nat King Cole) - Route 66
California: Lenny Kravitz - California, Phantom Planet - California, 2Pac - California Love, The Beach Boys - California Girls, The Mamas & The Papas - California Dreamin', Red Hot Chili Peppers - Californication
Pacific Coast Highway: The Beach Boys - Surfin' USA

En waarschijnlijk zijn er nog veel meer opties :). Voor de national parks vonden we niet meteen toepasselijke nummers die we zelf leuk vonden, maar we hadden er al voldoende :) hangt er natuurlijk vanaf wat jullie allemaal gaan bezoeken. Hopelijk ben je hier iets mee!



An-Sofie
24-8-2013
 Meld misbruik23-4-2013 21:46:20

Dankjewel voor de tips, we hadden ook al enkele van deze liedjes in gedachten. Wij volgen ongeveer dezelfde route :) Heb je dan de decoratie op de tafels ook aangepast in thema? Bv tafel Las Vegas met pokerchips ofzo.



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 22:43:02

Nee voor op de tafels hadden we gewoon kaartjes gemaakt met een foto van de locatie op. Voor de kaartjes voor de individuele gasten hadden we wel vliegtuigjes gemaakt met wasspelden en friscostokjes om de kaartjes in te steken (zie bv. http://www.createcraftlove.com/2012/11/clothespin-airpl... ), om het reisthema nog een beetje meer door te trekken :). De kaartjes en de vleugels van de vliegtuigjes hadden hetzelfde kleur als de themakaartjes op de tafels. En de mensen vonden dat supertof :) ze konden dan ook hun kaartjes op hun kleren 'spelden' d.m.v. die wasspeldvliegtuigjes



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 22:48:28

Ahja en op onze enveloppendoos hadden we de route van onze huwelijksreis gekleefd (gemaakt in Google Maps). Voor de rest hebben we op onze website ook een cadeaulijst aangemaakt met 'stukjes van onze huwelijksreis' die de mensen ons cadeau konden doen (bv. een vliegticket naar LA, een overnachting in San Francisco, pas voor de national parks, enz.).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...