Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wij zijn opgelicht met onze uitnodigingen :-(

  21-3-2013 19:26:12
voor onze uitnodigingen waren wij naar drukkerij magenta gegaan in koersel. de prijs viel nog mee, 180 euro voor 130 uitnodigingen + enveloppen....
aangezien ik niet direct de tijd had om de uitnodigingen in orde te maken, was ik er vandaag aan begonnen...

ik was razend!!! wij hebben 2 verschillende uitnodigingen (1 voor de receptie, 1 voor het feest) en bij elk hoopje waren enkel de eerste 10 heel mooi...
de komende 110 daarentegen!!! de randen waren zo slecht afgesneden, ze zien er niet uit! ik had het beter zelf gedaan met een bot keukenmes!
aangezien mijn vertrouwen compleet weg was, heb ik direct een andere drukker gecontacteerd. is wel een pak duurder maar soit, de man heeft veel begrip voor de situatie en gaat erop letten dat élke uitnodiging mooi afgesneden is.

zonet gingen wij dus terug naar magenta om te klagen, en ja, ik had graag mijn geld teruggezien. vooraan staan tekeningen waar je niet zomaar wat kan in afsnijden.
die man wou ze enkel bijsnijden, maar ons geld, daar kunnen we naar fluiten! hij stond mij zowat uit te lachen en wou niets doen aangezien ik onze uitnodigingen door een andere drukker laat maken. daar was hij zelfs kwaad om!

ik wil iedereen dus waarschuwen! ga er niet! onze uitnodigingen liggen nu al bij papierslag.... 180 euro weggegooid!.... ik hoop maar dat ik verdere stappen kan ondernemen want dit is je reinste oplichterij!

sifra
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1818


krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-3-2013 20:07:26

Oei Sifra,
Dat is idd niet leuk, maar waren jullie niet beter eerst naar de drukker terug gegaan waar de fout gebeurt was?
Ik zou eerst naar de drukker terug gaan alvorens een andere drukker te contacteren.
Wij hebben onze uitnodigingen vandaag opgehaald en ze zijn super..
wij zijn blij.
Maar ik ken de drukker's vrouw wel al lang
en we wouden een zwarte pen bij de uitnodigingen kopen om de namen op de enveloppen te schrijven.
Maar we hebben de pen cadeau gekregen, ze wou niet dat we die betaalden.
Dat is pas service ...
:-) :-) :-)
Daarom dat ik zo graag bij drukkerij Jans in Zonhoven kom!




sifra
25-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 22:04:26

zou jij teruggaan die van de 130 uitnodigingen, er enkel 20 fatsoenlijk maakt, en net die 20 goeie mooi boven de 2 stapels legt?
moesten de "goede" er nog links en rechts hebben tussen gezeten, dan was ik terug gegaan. maar dit viel te mooi op dat de goeie mooi bovenaan de stapels gelegd waren....
op de voorkanten staan tekeningen waar je niet zomaar in kan gaan snijden... en de 4 randen van de uitnodigingen zien er gewoon niet uit...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-3-2013 5:36:45

Euh ja, en ik denk niet dat ik n half uur had gewacht.
Ik zou razend geweest zijn en diene drukker mijn gedacht gezegd hebben, en wss geeisd hebben dat hij ze opnieuw zou maken zonder meerkosten onze wegen.
Ik zou het er niet mee gelaten hebben.
Als mijn klanten op het werk over iemand van ons niet tevreden is dan horen wij het ook.
Ik vind als je iets verkoopt dat t deftig en volgens verwachting moet afgeleverd worden.
Ik vind het niet kunnen wat deze drukker jou afgeleverd heeft en ik zou mijn ongenoegen zijn gaan uiten...



sifra
25-5-2013
 Meld misbruik22-3-2013 9:22:55

ze opnieuw drukken weigerde hij trouwens he! dat heb ik nog gevraagd, en hij begon mij gewoon uit te lachen... ach ja, dan nog liever een halve cm in totaal afsnijden waardoor onze tekening op niets meer trekt he!

NOOIT nog zien ze ons daar! nooit!
mijn geld ben ik kwijt, ik ga wel nog uitzoeken hoe ik dat kan terugkrijgen



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik22-3-2013 12:44:20

Je kan altijd een aangetekend schrijven sturen om je geld terug te vragen. Meer dan dat kan je wellicht niet doen, het is niet echt de moeite om er een rechtszaak van te maken. Echt jammer, want het zorgt toch maar weer voor extra stress! Hopelijk kom je dit niet meer tegen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info