Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welk liedje?

  19-3-2013 12:08:20
hey allen,

wij zijn van plan om op voorhand, met de kinderen, ballonnen of wensballonnnen op te laten,
dit zou opgenomen worden en in de viering bij de start afgespeeld worden,
in de boodschap zouden we iedereen bedanken en ook de overleden herdenken door die ballonnen op te laten,
ben alleen nog op zoek naar een liedje voor erbij
had zelf gedacht aan "If I Needed You - The Broken Circle Breakdown"
vind dat pracht liedje...
maar is da ni te zwaar om te starten?

eventueel nog andere suggesties?

andere liedjes in onze viering zouden zijn:
westlife - it's you
jan smit - hou je dan nog steeds van mij
aerosmith - I don't wanna miss a thing



groetjes...

Irina
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 624


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-3-2013 13:54:28

Is idd een prachtig liedje! zeer toepasselijk ook!
Tja, het zal wel een zwaar moment worden maar ik weet niet of een andere liedjeskeuze daar iets aan zal veranderen....



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 14:09:37

"Afscheid nemen bestaat niet" van Marco Borsato



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 17:20:06

The Beatles - In My Life
Je moet de tekst maar eens opzoeken, gaat tegelijkertijd over iemand graag zien en over terugdenken aan momenten en mensen die er niet meer zijn. Is ook optimistisch, dus niet te deprimerend :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-3-2013 18:06:28

Marjan, superhard merci :-)
Dit liedje past per-fect in het moment dat wij wilden voorzien in onze viering!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 18:26:15

Graag gedaan Nadia. De tekst is wel niet exact toepasbaar om andere mensen te herdenken (eigenlijk zingt Lennon dat zijn herinneringen aan zijn dierbaren hem heel dierbaar zijn, maar dat zijn liefde voor zijn partner/vrouw zijn liefde voor die overledenen nog overstijgt), maar denk dat de feeling wel goed zit :).



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-3-2013 22:07:11

ik vind 'em exact passen voor ons ;-)
kende het nummer nog niet en was heel erg op zoek naar de middenweg tussen een nummer voor ons en datzelfde nummer moest dan toch ook wel een link hebben naar mijn overleden papa (we willen aan hem denken tijdens het aansteken van onze huwelijkskaars, maar dat wordt gevolgd door het ondertekenen van het register ... en daarvoor wilden we dus een nummer waar beide dingen in voorkwamen)
:)



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 22:49:26

Ah super, blij dat ik heb kunnen helpen :). Er is voor elke gelegenheid wel een toepasselijk Beatles-nummer te vinden! Onze fotograaf is bv. jarig op onze trouw, dus laten we de dj Birthday van The Beatles draaien :).



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik20-3-2013 7:21:26

Ik wil geen spelbreker zijn, maar vraag zeker na als je wensballonnen mag oplaten.. Met oudejaar werd dit in heel wat gemeentes verboden! Dus als je wil zeker zijn, best even informeren of wat een heel mooi moment zou moeten zijn, kan serieus in het water vallen!



Irina
15-6-2013
 Meld misbruik20-3-2013 8:20:16

hebben daar al achter geïnformeerd
het is daarom dat het op voorhand wordt opgenomen in een gemeente waar het wel magin die van ons mag het niet daarmee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...