Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips nodig voor een vrijgezellen

  16-3-2013 23:50:50
Hallo bruidjes,

een vriendin van mij gaat trouwen en ik mag mee haar vrijgezellen organiseren. Ook leuk, dan heb ik dit is meegemaakt voor mijnen trouw

Nu het dagje zelf hebben we denk ik redelijk goed gevuld:

ontbijten
naar de kapper
naar kei leuk winkeltje voor kleedjes
ons laten schminken
een fotoshoot laten doen
Gaan eten
Ergens gaan feesten

Dit hebben we zowat in gedachte...

Indien er mensen nog tips hebben om te doen, heel graag zelfs

Maar wat we echt niet weten is wat we ze vantevoren kunnen laten doen om centjes te verzamelen. Het mogen geen 'marginale' opdrachten zijn.

Aangezien ze echt niet voor fruit is, wou ik ze een fruitsalade laten maken en deze moet ze dan bv opt werk verkopen.
Voor de rest is men inspiratie hierover echt op...HELP... (en ik heb den indruk dat ik nog de meeste inspiratie heb, dus veel nieuw zal er van de andere meiden nie meer komen vrees ik)

WILLEN JULLIE ONS AUB HELPEN MET IDEETJES???

Nen dikke merci alvast



debora
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 886


Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 0:19:56

ik hoop dat ze mij cupcakes laten bakken (ik maak echt lekkere cupcakes, hihi) en een uurtje tijd voorzien tijdens de vrijgezellen zodat ik die kan verkopen en een centje bijeen kan verzamelen of wat ook heel leuk is, is een goedkoop kleedje kopen (H&M of Zara) en dit vol hangen (gebruik toespeldjes) met van die mini Haribo snoepzakjes en ook wat grotere snoepjes. Hoe groter of hoe uitdagender de snoepjes, hoe meer geld. Geloof me, die werkt en je kan er serieus wat geld met bijeen sparen.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 0:28:26

Zo ziet mijn droomdag er uit voor mijn vrijgezellen maar ik vrees er voor dat het bij mij zo goed zal worden.. :)
Ik vind het idee van Charlotte van de snoepjes wel leuk..



debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-3-2013 11:55:14

Jaa, ik moet eerlijk zijn. zo voor dingen van men lijf te laten afsnoepen enzo ben ik zelf ook nie, dus wil ik da haar ook nie aandoen!

Zou haar graag eigenlijk vantevoren opdrachten geven, zodat ze door de week al centen kan inzamelen, die dag draait het enkel om genieten...

Ja Silke, voor mijne vrijgezelle heb ik toch ook al paar dinges gezegd dat ze echt nie mogen doen, want dan doe ik daar nie aan mee...

Zoals mij verklede als hoer, dingen van men lijf laten afsnoepe, of tekenen op men lijf...

Het is de bedoeling dat er die dag genoten wordt, bij mij draait het om met vriendinnen weg te zijn en nie om mij slecht te voelen die dag...

Ben al blij dat ze er precies allemaal mee akkoord gaan



Hanne
31-8-2012
 Meld misbruik17-3-2013 18:01:40

Om centjes in te zamelen voor mijn vrijgezellen hebben mijn zussen en vriendinnen een carwash georganiseerd (met als slogan: Wash my ride for the bride). Familie, vrienden, buren konden langskomen en hun auto laten wassen voor 10€. We hadden ook drank en versnaperingen voorzien. Het was fantastisch weer en een gigantisch succes. We hebben 700€ verdiend dus daar konden we al eens wild mee gaan :)
Veel hangt natuurlijk af van het weer. Ik denk dat het zo'n 30° was dus iedereen is blijven hangen waardoor we ook veel drank en eten verkocht hebben.
En ik vond die dag bijna even leuk als mijn vrijgezellen zelf :)




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-3-2013 19:47:42

Hanne!! Je bent mijn heldin :D Zalig idee!! Ga ik ook onthouden X



debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-3-2013 16:10:30

Oooo amai, das inderdaad een zalig idee!! Nu nog hopen op het goei weer :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...