Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging

  16-3-2013 21:03:48
Hallo, wat moet er zoal op het kaartje? Wel zouden we werken met een extra kaartje voor het avondfeest of de receptie. wie helpt ons

Debby
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1437


krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-3-2013 21:33:04

Hoi Debby,
Jullie namen,
de datum,
het uur van de ceremonie of huwelijksviering.
Om hoe laat en waar het feest doorgaat.
Verwittigen voor .. (datum).
Jullie gsm nummers voor als de mensen moeten verwittigen.
Mss een cadeautip of rijmpje hierop.
Dit is volgens mij het voornaamste...




Debby
6-7-2013
 Meld misbruik16-3-2013 21:37:46

Zijn er hier veel die met een extra kaartje werken en zo ja waar zetten jullie de feestzaal n gedicht voor de cadeau



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-3-2013 21:40:43

Wij werken met 1 uitnodiging.
Voor iedereen is het receptie en avondfeest.
Wij doen een grote bbq met daarna een dansfeest.

Ons gedichtje voor cadeautip is

Willen jullie ons iets schenken
en zitten jullie nu iets te bedenken?
Wij zitten ruimschoots in onze spullen
en hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen...



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik16-3-2013 23:20:50

Wij werken met 1 basisuitnodiging voor de avondgasten + een kaartje voor diegene die we graag bij de ceremonie hebben + een kaartje met onze adressen (van ons en van onze ouders) + een routekaartje van de feestzaal zelf. Voor diegene die pas vanaf het dessert komen hebben we een aparte uitnodiging.

Als cadeautip hebben we = Omdat wij op huwelijksreis gaan hebben bloemen bij ons geen lang bestaan. Willen jullie ons toch iets schenken, dan mogen jullie altijd aan ons spaarvarkentje denken ..en dan rekeningnummer.



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik16-3-2013 23:22:36

Als je op Google "trouwuitnodiging" typt, vind je ook veel websites met tips en wat er zeker allemaal op je uitnodiging moet staan. Succes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-3-2013 0:24:06

Wij hebben met 3 aparte uitnodigingen gewerkt wat wel duurder uitkwam. Nu hadden wij wel een korting van 25% waardoor het eigenlijk even duur uit kwam dus hebben we toch daarvoor gekozen.. :)
Ik heb eens een uitnodiging gekregen met een apart kaartje en ik vond dat minder, ik denk zelf dat ik het kaartje ondertussen kwijt ben dusja.. Maar dat is een persoonlijke mening.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 8:38:08

Wij kiezen ook voor 3 uitnodigingen ipv kaartjes. De man van de winkel waar we gaan zei dat dit goedkoper zou uitkomen ook. Hij rekent niet zoveel extra aan om de tekst wat aan te passen. Bij ons zal er gewoo. Het rekeningnr staan bij kadotip. Ik hou zo niet van rijmen en dichten ;-)



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik17-3-2013 9:03:45

Wij werken met 1 uitnodiging en verschillende kaartjes voor erbij.

Daar zal op komen te staan:
wij en onze ouders
nodigen
x
uit op de receptie (of het avondfeest) ter gelegenheid
van hun huwelijk op (datum)
van 17u-19u.

graag verwittigen voor (datum)
tel (nr) + mail (adres)

envelopje / rekeningnummer

op de achterkant komt het kaartje en de wegbeschrijving van de feestzaal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info